Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Syl1612 schreef:Het is de 2de keer dat ik wat bij ze bestel en voor de tweede keer dus fout gegaan. Bij de klantenservice hangen ze een mooi verhaaltje op en als je ze dan via fb benaderd krijg je weer een ander verhaal.
Ze vertellen je dus maar wat om je tevreden te houden.
Heb het pakketje nog niet. Mocht het arriveren dan weiger ik het gewoon.
Mij zijn ze als klant kwijt.
Eén keer een fout maken bij leveren kan, maar twee keer achter elkaar is bij mij not done.
Ga van de week wel naar een ruitershopwinkel toe.
Buenootje schreef:Nooit eerder problemen gehad met Agradi maar nu ging mijn wenkbrauw toch omhoog. Bestel een behoorlijk pakket waaronder een hoofdstel (dringend nieuw nodig) en alles wat ik erbij bestelde gekeken of het op voorraad was.
Dat was het ook, na betaling nog steeds en nu een paar uur later krijg ik bericht dat een stom klein dingetje van 3 euro toch niet op voorraad is en dat de rest ook pas na 10 dagen verzonden word.
Heb net direct een mail gestuurd dat ze dat ding dan maar annuleren en de rest opsturen. Desnoods een vervangend artikel (andere kleur) erbij steken maar dat ik de rest echt dringend nodig heb. Ben benieuwd of er reactie komt....zeker omdat ik bewust altijd op direct leverbaar zoek en daardoor soms ook iets duurder uit ben....