Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:13

Ik heb de mijne gisteren gekregen.
Compleet!
Mooi stroomapparaat, echter op de een of de andere manier komt de stroom niet op het lint.
Het apparaat knippert, alles doet het dus, alleen geeft het de stroom niet af....geen impuls.
Alles gecontroleerd, correct...snap er niks van. Kan dat een productiefout zijn?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:15

Ik had een deel van mijn bestelling de 6de binnen maar op de rest moet ik nog wachten,zou de 12de binnen zijn.Heb de 27ste besteld.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:26

heb mijn spullen nog steeds niet binnen, had het 30 april besteld. Heb wel bericht gekregen dat die rijbroek die ik wou uitverkocht was, die heb ik inmiddels belsteld bij de divoza zondag 4 mei, en was woensdag 7 mei al binnen! Nu hoop ik dat mijn pakketje bij de agradi vandaag binnen komt, anders er maar even heen mailen/bellen.. Duurt nu wel erg lang..

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:00

Ik zie nu bij de order status dat het laatste artikel de 14de binnen komt ipv de 12de. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:28

Ik ga dit weekend weer wat bestellen. Tot nu toe altijd goed gegaan. Vorige keer moest ik 2-3 weken wachten op m'n pakketje, maar stond ook duidelijk bij het artikel dat het niet op voorraad was. Mijn schoenen vallen na bijna 10 jaar uit elkaar. En dan koop ik ze toch liever met 30% korting. Zie dan wel of het weer soepel gaat of dat ik lang moet wachten. Komende tijd helaas toch amper tijd voor de paarden, dus is geen haast bij.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:31

Jammer genoeg geldt de 30 % niet op Ariat schoenen

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:43

Ik heb vaker iets bij Agradi besteld, maar nog nooit problemen gehad. Ben heel tevreden over hun leveringen en levertijd.

Ik kijk wel als ik meerdere dingen bestel, dat ze alles op voorraad hebben, zodat ik niet de levering over meerdere data binnenkrijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:54

Mijn pakketje is overigens afgelopen donderdag bezorgd. Ene product was na 4 dagen weer op voorraad. Schoenen duurde langer. Maar uiteindelijk waren ze wel al eerder op voorraad dan als verwacht stond. Dus niks te klagen, want bij bestelling wist ik dat het langer kon duren.

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:22

Ik heb gistermiddag het één en ander besteld en vanochtend stond de
status op verstuurd.
Houd dat in dat ik het vandaag kan verwachten of kan ik
met een gerust hart naar het strand met de kinderen, omdat het morgen komt.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:26

Ik heb al meerdere malen super lang moeten wachten, zou t eerst op voorraad zijn en al je dan besteld hebt blijkt t niet op voorraad.
Als kleding niet past krijg je nog een keer verzenden kosten en vervalt de korting of t gratis verzenden omdat t bestelde bedrag dan totaal te laag uit komt.
Ik bestel er niet meer door de slechte klantenservice, klant is daar geen koning

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:29

Raar, ik heb echt nooit problemen met Agradi. Laatst nog had ik een Mecklem competition hoofdstel besteld wat eigenlijk de multi uitvoering moest zijn. Het hoofdstel was er binnen 2 werkdagen, en toen ik het terug stuurde had ik binnen een week ofzo mijn geld netjes terug op de rekening staan, no questions asked. Vind dit daarom verassend. Ik zou het echt een verschrikking vinden als ik zolang moest wachten :o ik zit bij die 2 dagen al te popelen.

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:14

Het is de 2de keer dat ik wat bij ze bestel en voor de tweede keer dus fout gegaan. Bij de klantenservice hangen ze een mooi verhaaltje op en als je ze dan via fb benaderd krijg je weer een ander verhaal.
Ze vertellen je dus maar wat om je tevreden te houden.
Heb het pakketje nog niet. Mocht het arriveren dan weiger ik het gewoon.
Mij zijn ze als klant kwijt.
Eén keer een fout maken bij leveren kan, maar twee keer achter elkaar is bij mij not done.
Ga van de week wel naar een ruitershopwinkel toe.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:34

Ik heb ook 5! weken op een pakketje mogen wachten. Stond een levertijd bij van maximaal 5 werkdagen. Werd een week na bestellen wel keurig gemaild dat het langer ging duren en dat ik mocht annuleren. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan, omdat ik de deken echt nodig had.

Heb het pakketje uiteindelijk wel op de gegeven datum ontvangen, alleen toen ze daarna m'n tevredenheid over hun service wilde weten wel de waarheid verteld en denk dat ik niet snel weer iets bestel.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:58

Syl1612 schreef:
Het is de 2de keer dat ik wat bij ze bestel en voor de tweede keer dus fout gegaan. Bij de klantenservice hangen ze een mooi verhaaltje op en als je ze dan via fb benaderd krijg je weer een ander verhaal.
Ze vertellen je dus maar wat om je tevreden te houden.
Heb het pakketje nog niet. Mocht het arriveren dan weiger ik het gewoon.
Mij zijn ze als klant kwijt.
Eén keer een fout maken bij leveren kan, maar twee keer achter elkaar is bij mij not done.
Ga van de week wel naar een ruitershopwinkel toe.

Houd er wel rekening mee dat je dus je verzendkosten kwijt bent

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:51

Was zonder verzendkosten

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:33

ja da was bij mij ook in eerste instantie maar toen ik het terug stuurde was dat toch weer niet want dan kwam ik niet aan het bedrag en werden die van het betaalde bedrag afgehaald dus je krijg niet het volle pond terug als je iets retour stuurt

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:25

Nooit eerder problemen gehad met Agradi maar nu ging mijn wenkbrauw toch omhoog. Bestel een behoorlijk pakket waaronder een hoofdstel (dringend nieuw nodig) en alles wat ik erbij bestelde gekeken of het op voorraad was.
Dat was het ook, na betaling nog steeds en nu een paar uur later krijg ik bericht dat een stom klein dingetje van 3 euro toch niet op voorraad is en dat de rest ook pas na 10 dagen verzonden word.

Heb net direct een mail gestuurd dat ze dat ding dan maar annuleren en de rest opsturen. Desnoods een vervangend artikel (andere kleur) erbij steken maar dat ik de rest echt dringend nodig heb. Ben benieuwd of er reactie komt....zeker omdat ik bewust altijd op direct leverbaar zoek en daardoor soms ook iets duurder uit ben....

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:15

ja en dat heb ik toen dus ook gehad, en dan moet je er zelf maar opletten dat het weer veranderd is en zelf contact opnemen, hebben weinig op voorraad

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:27

Maar het was dus op voorraad......2 uur na betaling ineens niet meer??? Baal echt enorm en hoop dat ze de rest wel opsturen zucht

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:41

i know, heb dat ook al een paar keer gehad en dan zeggen ze heel leuk dat je op de site moet kijken of het op voorraad is als je iets besteld want ze verzenden pas als alles compleet is

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:47

Buenootje schreef:
Nooit eerder problemen gehad met Agradi maar nu ging mijn wenkbrauw toch omhoog. Bestel een behoorlijk pakket waaronder een hoofdstel (dringend nieuw nodig) en alles wat ik erbij bestelde gekeken of het op voorraad was.
Dat was het ook, na betaling nog steeds en nu een paar uur later krijg ik bericht dat een stom klein dingetje van 3 euro toch niet op voorraad is en dat de rest ook pas na 10 dagen verzonden word.

Heb net direct een mail gestuurd dat ze dat ding dan maar annuleren en de rest opsturen. Desnoods een vervangend artikel (andere kleur) erbij steken maar dat ik de rest echt dringend nodig heb. Ben benieuwd of er reactie komt....zeker omdat ik bewust altijd op direct leverbaar zoek en daardoor soms ook iets duurder uit ben....

Dit had ik laatst ook. Binnen een uur hadden ze dat product geannuleerd en kon het nog dezelfde dag worden opgestuurd. Bij een andere bestelling heb ik gevraagd om een deellevering en dit werd ook direct geregeld.

Uiteindelijk was de frontriem niet meer beschikbaar, maar een week later stond die nog steeds op de site.. En dat is niet de eerste keer dat ze het niet aanpassen. Ze lossen problemen prima op, maar die energie kunnen ze beter gebruiken om de problemen te voorkomen...

Ik was eigenlijk van plan om niet meer bij Agradi te bestellen aangezien retouren via Dpd zouden gaan.
De dichtstbijzijnde zit een de andere kant van de stad (half uur fietsen). Maar ik kijk net op de site en ik zie dat het ook nog steeds bij DHL kan. Toch wel blij mee, het assortiment is groot en de prijzen laag. Ik hou er nu rekening mee dat er dingen mis kunnen gaan en als ik iets direct nodig heb ga ik langs een winkel. :)
Laatst bijgewerkt door LesleyxLinn op 23-07-14 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:48

Laten we dan hopen dat ze het morgen ook zo netjes oplossen bij mij ;)

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:52

Buenootje schreef:
Laten we dan hopen dat ze het morgen ook zo netjes oplossen bij mij ;)

Ik hoop het voor je. :)
Maar dat lijkt mij wel, vooral omdat je een behoorlijke bestelling hebt gedaan.

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 10:08

Mail gekregen dat ze de 3,90 euro terugstorten en de rest verzenden dus ik ben benieuwd. Tot nu toe dus netjes opgelost. Hou jullie op de hoogte

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:03

Net mail gekregen dat ik het pakket kan volgen dus ik verwacht het morgen binnen :)