Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:Nou ken er 3 die weg gaan/net weg zijn waarvan 1 zegt "vanwege stoppen stalling" (alhoewel ik die persoonlijk niet al te serieus neem mbt wat zij zegt). Kon op de website nog wel prijzen per 1 jan vinden dus snapte het al niet zo, maar vriendin dacht daardoor wel dat ze gingen stoppen. Dus was vooral benieuwd hoe het nu zat.
Almaro wordt 445 (410 bij zelf mesten), hooi is nog 41eu extra. En de boel wordt excl brok. Ze voeren wel brok wat je zelf klaarzet.
Ik ben wel zelf langzaam toch weer aan het rondkijken, maar het is maar ingewikkeld in deze omgeving.
Cinnepin schreef:Ik lees net dat Almaro weer stallen vrij krijgt.
Er is wel een stal die stopt in deze omgeving. Heb meerdere advertenties gelezen van mensen die wegens stoppen van de stal een nieuwe zoeken in deze regio, maar weet dus niet welke er stopt.
Bellatrix schreef:Blacky94 schreef:Almaro wordt 445 (410 bij zelf mesten), hooi is nog 41eu extra. En de boel wordt excl brok. Ze voeren wel brok wat je zelf klaarzet.
Vriendin van mij zegt dat het stukje over brok niet in haar mail staat...
Bellatrix schreef:Er zijn stallen met buitenluik, paard van mijn vriendin heeft zo'n stal. Qua afmeting, ik denk 3x3? Maar dat is een gokje. Er zijn paddocks en wat weilandjes.
[ Afbeelding ]