Let er aub op dat alleen ervaringen uit de eerste hand gedeeld mogen worden en dat je deze op een neutrale en onderbouwde manier neerzet . Speculaties zijn niet toegestaan.
Hierbij tevens het vezoek om niet teveel off topic te gaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loissstella schreef:ik was attijd een pony kwijt die ikk nu gevonden heb. en ik hoorde van iemand dat ze daar stond of gestaan heeft. ik bellen nee hoor geen appaloosa merrie ....
half jaar laten gevonden wij die pony kopen en in de pastpoord kijken bij de inentingen staat jansen van hout, ze hebben gewoon onkent over een pony die ik zocht?
Shanna schreef:Ik heb ons nieuwe paardje niet laten keuren, ik verwacht namelijk geen problemen met hem bij puur recreatief gebruik, en dat is precies alles wat we met hem willen doen.
Shanna schreef:Neen, we hebben ook nog google bekeken voor ervaringen en recensies, en daaruit blijkt dat de stal in het algemeen goed bekent staat (geheel anders dan stal doorstap), en mocht het paard toch iets mankeren dan doen ze niet moeilijk om het paard terug te nemen.
Het is alleen wel een handelstal, met de handels-valkuilen. Maar welke handelstal heeft dat niet?
Citaat:• Kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets niet goed is, maar uitleggen waarom.
• Je ervaring moet neutraal geschreven zijn.
Posts die niet aan deze voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.