Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fannetje schreef:Die op de hoekelumse brinkweg is op zich een mooi plekje, als het die naastde Jehova'sgetuigen is. Maar dan moet je wel mee kunnen draaien in het rooster. Stallen zijn wel ouder en donkerder, maar het was ook vrij goedkoop. Wei en paddock is prima. En vlakbij het bos, je moer wel een drukkere weg over. Maar het schema was voor mij niet te doen.
Elisa2 schreef:[/quote]Wij hebben hier 30 jaar geleden gestaan, toen het nog van de vorige eigenaar was.Maar er zitten er daar twee naast elkaar. (tenminste als dat nog steeds zo is) Vroeger reed je er heel makkelijk het bos in maar toen was er nog een pad langs de oude Halderhof. Nu is het volgens mij onder het viaduct door en via Hoekelum het bos in.
Elisa2 schreef:Oh dan moest je best een eind rijden! Via het tunneltje zeker ook onder de Dreesweg door?
SusanH schreef:De Kraats is sowieso een prachtig gebied.
Iccc schreef:Heeft iemand toevallig een idee waar ik gebruik mag maken van alleen de accomodatie huur.
Wil met mijn jonge paard elders oefenen tegen betaling geen probleem.
Wellicht iemand ideeën. Fijne buitenbaan of binnenbaan
Omgeving lunteren en omstreken max 15 km
Plonspony schreef:Iccc schreef:Heeft iemand toevallig een idee waar ik gebruik mag maken van alleen de accomodatie huur.
Heel ietsje verder weg: D-sportstables in Nijkerk.
Binnenbak en buitenbak ter beschikking.
Iccc schreef:Heeft iemand toevallig een idee waar ik gebruik mag maken van alleen de accomodatie huur.