Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nikass schreef:Dat zijn geen positieve berichten allemaal. Mijn ervaring is tot nu toe ook dat het bedroevend is. Maar hoe ver gaan jullie staan? Ik vind een half uur met de auto echt wel ver. + De kosten die daarbij komen.
Levita schreef:Nikass schreef:Dat zijn geen positieve berichten allemaal. Mijn ervaring is tot nu toe ook dat het bedroevend is. Maar hoe ver gaan jullie staan? Ik vind een half uur met de auto echt wel ver. + De kosten die daarbij komen.
Ik sta nu op 25 minuten rijden afstand. Hele fijne stal dus heb het er wel voorover. Ik sta liever ergens goed dan dat ze dichterbij staat en dan waardeloos.

) en dat ze geen ruwvoer in de winter krijgen als ze buiten staan. Maar de stalhouder gaf gelukkig wel aan dat ze dan minder lang naar buiten gaan als er geen eten staat en vaak als ze aangeven naar binnen te willen ze ook gewoon naar binnen gaan, hopen dat dat in de praktijk ook een beetje fijn uitpakt dat ze niet echt heel lang zonder eten staat. Zelf zal ik dan maar proberen de dagen dat ik kan op de middag te komen om haar bij te voeren in de winter, alleen dat lukt niet altijd natuurlijk.

Daihyo schreef:En besef ook dat ieder paard andere dingen nodig heeft. Zo doet die van mij het beter op beperkt eten (want anders wordt hij moddervet) en geen stal (want stofallergie). Terwijl een ander paard behoefte heeft aan onbeperkt eten en een stal voor de nacht. Maar dat maakt de ene stal niet slechter dan de ander, alleen minder passend.