Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:01

Ik hoop het voor je Ceetje. Ik deed niet zoveel zaken met Agradi en ondanks dat het contact aan de telefoon verder correct genoeg was, is dit gelijk wel mijn laatste bestelling bij hun. Vind een stukje controle op af te leveren artikelen toch wel een "must", wil je klanten behouden en aan je binden...in mijn optiek.

Ceetje_bokt

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:23

Ik hoop het ook, maar al mijn eerdere ervaringen zijn wel positief, dus ga maar even van het positieve uit.

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:56

Wou er net gaan bestellen in de hoop het voor za te hebben, (vandaag besteld/vandaag verzonden) doe het toch maar niet.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:33

Heb zojuist een nieuwe rekening ontvangen met €0,0 dus er gebeurt wel iets met mijn potten glucosamine.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:00

Vandaag zijn de potten glucosamine binnengekomen, ik blijf fan van agradi +:)+

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:05

Ik ben zeker van van agradi ;) Ook nog nooit problemen gehad met de verzendtijd, gelukkig!! (heb er 3 keer wat besteld). Ik vind het over het algemeen wel lang duren voordat het pakketje er is (dit staat wel aangegeven hoor!) (Maar dit komt ook, omdat ik dan gigantisch nieuwsschierig, en ongeduldig ben := )
Ik vind het altijd goed verpakt!! ;)

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:31

Inmiddels een aantal malen contact gehad met Agradi. Het schijnt dat Ariat verschillende maten afgeeft (duits enso). Daar zat um dus ook de kneep. Kreeg met een spoedzending alsnog een kleinere maat binnen twee dagen thuisbezorgd. Heel correct afgehandeld.

Hoest met jouw potten Ceetje?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:00

Zie berichtje van gisteren :D , keurig aangekomen en zojuist bericht dat er nog een pakje wordt bezorgd.

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:17

nou ben ook heel benieuwd de laatste x dat ik wat besteld heb bij agradi duurde het een eeuwigheid voor dat ik het binnen had. Heb vanmiddag een bucas deken besteld omdat met de korting hun gewoon de goedkoopste zijn.
Hoop dat ik mn pakketje snel heb alles was op voorraad, aangezien mn paard twee scheuren in zn regendeken heeft.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:33

hier hele goede ervaringen :j
vorige week bestelling gedaan ,maar helaas paste niet en weer terug gestuurd
bestelling was er binnen 3 dgn

en gisteren weer bestelling binnen ook binnen 3 dgn

ik vind het super fijn winkelen bij hun, goede service als je ze belt :j

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 08:02

Laatste bestelling was er al heel snel. Misschien hun goede voornemen van 2014.

Roannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:06

ja, ook last van gehad, we kregen onze Shetlanders en we moesten nog wat dingen hebben, dus op agradi besteld het zou uiterlijk de vrijdag komen de dag voordat m'n Shetlanders kwamen, maar het was er niet. dus heel snel op de koopavond de stad in en ven wat dingen scoren.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:34

Nog nooit last van gehad gelukkig, mijn pakketjes waren er vaak altijd de volgende dag al. Het langste dat ik op een pakketje van Agradi heb zitten wachten was denk ik 5 dagen. (midweekje)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:41

vh weekeind wat besteld, gisteren in huis. vind ik snel zat! ik heb daar vaker besteld, maar nooit problemen gehad, ook niet met ruilen ofzo.

Mistered19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:30

Agradi kan ik wel een boek(je) over open doen, ik heb er aan de ene kant een goed ervaring mee, dingen op tijd binnen gekomen maar wel andere vaaaaaaage dingen.

Ik had wat besteld voor 60,- allemaal kleine dingen, hondevoer, borstels, paarden liksteen en een aantal halsters. Ik heb alles binnen gekregen. Op dat moment stond er in de voorwaarden dat het graits verzenden was en gratis retouren. Maar goed 1 halster was een compleet andere maat dan ik besteld had. Dus ik stuur deze terug, halster kostte 8,- oke prima, ik krijg 0,84 cent terug gestort. Dus ik had zoiets van waar gaat dit toch over? dus ik terug gemaild dat dit niet klopte ( wat blijkt ik heb op de laatste dag van die actie de spullen besteld, en toen ik het 14 dagen later terug stuurde, was de actie voor bij en moet je dus de verzendkosten betalen.) Ik heb toen gemaild en kreeg dat antwoord, en ik moest maar niet zo zeuren! Ik heb gebeld met agradi heel t verhaal uitgelegd en ik krijg mijn 8,- terug. Maar dat er tegen mij gezegt word van: Je moet maar niet zo zeuren en je liegt want die actie is nooit geweest... dan ben je bij mij verkeerd. Heb daar niks meer besteld.

boris_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:23

Omdat er vaak alleen berichten worden neergezet als het fout gaat wil ik graag mijn ervaring geven. Heb afgelopen jaren zo'n 4 á 5 bestellingen per jaar gedaan en gaat altijd goed. Oké geen garantie voor 5 uur besteld volgende dag in huis maar als ik bijv. op dinsdag bestel heb ik het pakketje eigenlijk altijd op woensdag of donderdag binnen.
Een peesbeschermer gehad waar het elastiek tijdens het rijden volledig uit de naad was gescheurd, hele beschermer lag open. Had de bestelling al een maand in bezit (maar wegens 3 weken op vakantie nog nauwelijks gebruikt). Na een mailtje met uitleg en foto's mocht ik zonder enkel probleem een ander paar uitzoeken wat ik de volgende dag al (uiteraard zonder verzendkosten) in huis had.
Gaat dus zeker niet altijd fout bij Agradi.

evelien11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:15

Ik heb goede ervaringen met agradi. De bestelde artikelen werden keurig binnen de te verwachten levertijd bezorgd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:54

ze hebben nu toch ook tot 28 feb geen verzendkosten?
kan het helaas nergens vinden op de site

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:17

Volgens mij wel, maar ik heb het mailtje niet meer waar het in stond. Nu is er ook weer een actie met €10 korting bovenop de 20%.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:18

ja boven de 50 euro toch?
en gratis verzenden boven de 19 euro en laat ik nu iets willen bestellen van 19,19 euro

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:21

Als je verder gaat in het bestelproces komen er dan verzendkosten bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:22

Ceetje_bokt schreef:
Volgens mij wel, maar ik heb het mailtje niet meer waar het in stond. Nu is er ook weer een actie met €10 korting bovenop de 20%.

Waar is die dan?..Die zie ik helemaal niet :)

Zou wel mooi zijn want heb nu iets van hun site ergens anders goedkoper gevonden, maar met die 10 euro zou het weer bij agradi goedkoper zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:23

ja verder in het bestelproces komen er verzendkosten bij :(

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:25

Ik krijg altijd mailtjes met hun acties en zo ook deze. Dit is de code HU59XK te gebruiken t/m 24 februari. Veel plezier ermee!
@Alja misschien had je hiervoor ook een code nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:30

Oh super dankjewel :)