Relatief recent. Had in de winter een dikke jas bij ze besteld. Echter een andere gevonden die net wat fijner zat. Dus geretourneerd. Heeft wel even geduurd maar is netjes verwerkt.
Saskia18
Geplaatst: 09-09-24 15:54
Jaiks,als ik dit allemaal zo lees…..
Heb gisteren laarzen besteld…nu maar hopen dat het goed gaat…
jolanda20
Geplaatst: 14-09-24 15:44
Ondertussen nog meer bekend over jullie spullen/geld?
Fayyah19
Geplaatst: 15-09-24 17:22
Ik heb tijdens de vakantie een deken besteld. Er stond op de website dat vanaf 26 augustus bestellingen weer verstuurd zouden worden. Ik heb nog niets ontvangen, wel een track en trace maar de bestelling is nog niet daadwerkelijk verstuurd. Op de e-mail werd niet gereageerd maar telefonisch ben ik heel vriendelijk geholpen door een man. Daarna kreeg ik de track en trace. Ik zal van de week nog eens even bellen.
rhijnauwen
Geplaatst: 07-12-24 14:54
Vorige week laarzen besteld, verkeerde maat dat werd aangepast, verder gaat het verhaal helaas nog niet. Er staat op hun site dat ze dagelijks verzenden, dat is dus gewoon niet waar! Er wordt ook niet gereageerd op emails of berichtjes via facebook. Ik heb nog een klein beetje hoop dat dit goed gaat komen- danwel laarzen, danwel geld terug, maar bestellen bij hun doe ik dus niet meer
Ik heb goede ervaringen met deze winkel. Pasgeleden een deken besteld en werd snel geleverd. Van de week een onderdeken besteld, daar ben ik nog wel op aan het wachten. Mijn artikel was niet op voorraad dus ik had gebeld wanneer er weer een nieuwe levering kwam. Toevallig was die net geleverd en was de webshop nog niet aangepast. Heeft de aardige man tijdens ons telefoongesprek gedaan zodat ik meteen kon bestellen.
amyz
Geplaatst: 12-03-25 12:05
Helaas ook geen goede ervaring. Deken besteld, vlot ontvangen, retour gestuurd...en de terugbetaling komt maar niet. Per mail nul reactie, via messenger soms heel snel en soms totaal niet. Inmiddels 3 weken verder.
Baal dat ik dit topic niet eerder heb gezien, dan had ik iets met achteraf betalen oid gedaan.
Iemand nog tips waar ze het meest gevoelig voor zijn om mijn geld terug te krijgen? Ik las reacties dat het geld vlot kwam na reageren op fb posts?
Fayyah19
Geplaatst: 12-03-25 12:26
Heb je al gebeld? Bij mij werd het telefonisch snel opgelost.
Ik had nog niet gebeld idd, komt mij ivm werk wat minder handig uit. Ik had uit frustratie een negatieve review geplaatst en binnen no time een mail met creditfactuur. Hopelijk snel mijn geld nu.
Echt jammer dat het zo moet. Voortaan maar bestellen met achteraf betalen.