@MIATRAL94 Ruud doet dit al jaren en dit is ook al een poosje geleden gebeurd hoor.
Daarom kan hij nu wel veranderd zijn ik weet het niet maar het vertrouwen in hem is echt wel op een laag pitje komen te staan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Mistral, welke zadelmaker heb jij?
Mag ook per pb?
Ben op zoek naar een goeie.
Jolliegirl schreef:ja als jij goe dkunt rijden in een bak van 20x 20
kaatje77 schreef:Bij Ruud maar 1 dag en ben het zonder zadel rijden nu wel een keer goed zat.
Ik houd jullie iig op de hoogte van mijn bevindingen.
Lisa_vD schreef:kaatje77 schreef:Bij Ruud maar 1 dag en ben het zonder zadel rijden nu wel een keer goed zat.
Ik houd jullie iig op de hoogte van mijn bevindingen.
Beter een goed op maat gemaakt zadel een week kwijt dan een vetkloot zadel en een dag kwijt![]()
Maar ik ben benieuwd.
kaatje77 schreef:Zo. leesbaar gemaakt.
Heb dan welk een bril, maar geen vergrootglas.
Dit zadel is ook helemaal niet passend voor mijn pony, heel vreemd, toch?
kaatje77 schreef:Maar waar zijn die ander 5 voorbeelden van jou dan?
Wil het wel graag weten, omdat ik per pb goede verhalen hoor, vooral van mensen die dit topic verafschuwen, omdat hij goed werk levert.
Maar je houd mij niettegen hoor.
Ga voor mezelf pas een conclusie trekken als ik daadwerkelijk bij hem ben geweest.
En een zadel bijvullen kan echt wel in 1 dag, anders wordt het ook zo'n duur geintje.
1 week = 40 uur x 35,=(uurloon, laag aangehouden.) = 1400,= voor een zadel aanpassen?
kaatje77 schreef:Ik had vroeger altijd van Triest, maar hoorde dat hij heel ziek was en dus op zoek naar een ander.
kaatje77 schreef:Maar waar zijn die ander 5 voorbeelden van jou dan?
Wil het wel graag weten, omdat ik per pb goede verhalen hoor, vooral van mensen die dit topic verafschuwen, omdat hij goed werk levert.
Maar je houd mij niettegen hoor.
Ga voor mezelf pas een conclusie trekken als ik daadwerkelijk bij hem ben geweest.
En een zadel bijvullen kan echt wel in 1 dag, anders wordt het ook zo'n duur geintje.
1 week = 40 uur x 35,=(uurloon, laag aangehouden.) = 1400,= voor een zadel aanpassen?
treffie schreef:ik kan je deze zadelmaker ook niet aanraden!
Ik heb er toen mijn vzh zadel ook op laten vullen,kwam ik daar met mijn (best wel grote) paard durfde hij nog niet eens het zadel op zijn rug te leggenMaar goed,hij heeft dus mijn zadel opgevult en naar mijn idee was dat best wel redelijk goed gedaan,ik heb er toen maar 2 of 3 keer meegereden want toen kwam ik in de ziektewet voor een jaar en is het zadel in de kast beland en is dus niet weer gebruikt.
Tot ik weer wilde beginnen met rijden besloot ik om een dressuurzadel te kopen en ben naar Ruud gegaan om hem in te gaan ruilen.
Wilde ze hem niet inruilen omdat de boom van het zadel kapot bleek te zijn,wat ik dus echt niet wist!En nooit gemerkt.
Heeft hij dus mijn zadel opgevult met een gebroken boom!![]()
Handig als je het even vertelt voor je het zadel opvult!