Iemand ervaring met horsemopolitan?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Re: Iemand ervaring met horsemopolitan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:31

ik moet zeggen dat wat er door de telefoon gezegd werd ik ook niet anders had verwacht.. Nagelbijten / Gniffelen

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:44

Goh krijg net een mailtje van ze dat bij de nieuwe zending de deken er weer niet bij zat en dat de leverancier gezegd heeft dat de deken pas in november leverbaar is.
Ze hebben me geschreven dat ze mijn geld hebben teruggestort, zal ik maandag meteen even checken.
Ze betreuren het enorm, nou sorry hoor neem een andere leverancier.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 00:27

je kan toch niet zomaar andere leverancier nemen hahaha Tong uitsteken

@Gilly: Je hebt toch een presentje gehad? Die mensen proberen het zo netjes mogelijk op te lossen en je krijgt er nog wat bij ook! Beetje raar dat dit erg weggemoffeld word onder al de ervaringen.. Misschien een idee om die mensen tips te geven in plaats van afzeiken...

over mijn eigen ervaringen.. ik kom er vaak en vind het een fijne zaak! Ze helpen me altijd netjes en heb mijn spulletjes altijd netjes binnen... ik kom er vaak en heb nooit problemen gehad...

Edit : typefouten

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:17

@ sologirl waarom zou dat niet kunnen een andere leverancier.
Jij hebt goede ervaringen met die winkel maar een heleboel mensen niet, wil je weleens horen als een van deze verhalen jou zou overkomen.
Zo hoort het niet, ooit was er eens een tijd dat de klant koning was maar tegenwoordig zegt dat niets meer.
Ondanks dat je betaald hebt voor je waar, en er veel te lang op moet wachten, desnoods kontakt met ze opneemt waarbij je allerlei verschillende versies krijgt waarom een artikel nog niet geleverd is, om tenslotte te vernemen dat je helemaal niet dat klant is koning gevoel krijgt.
Een boel klanten moeten bij deze winkel zoveel moeite doen of om hun waar in huis te krijgen, veelal weken of maanden later, of nog meer moeite ondernemen om dan maar hun geld terug te krijgen.
Nee het zal jou maar gebeuren dan wil ik je weleens horen.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 09:19

sologirl, volgens mij heb je dan mijn post eronder niet gelezen, daar staat toch in dat ik het heel netjes vind.
ik heb ze ook een bedank email gestuurd, en mijn vriend zou de eigenaar ook nog een keer bellen om te bedanken.
maardaarbij vind ik niet dat het hoort dat het z'n tijd moet duren en met zoveel bombarie en smoesjes.
voor mij had het zonder presentje ook goed geweest.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:15

Ik heb mijn rekening gecheckt en ze hebben netjes het hele bedrag van de deken teruggestort.
Nou kan ik ergens anders gaan kijken voor een soortgelijke deken.
Ik zal ze nog even mailen met een bedankje voor het terugstorten van het bedrag.
Ik hoop dat ze in de toekomst een betere comunicatie op kunnen bouwen met hun klanten en sneller kunnen leveren.
Weer een les geleerd ik bestel er nooit weer iets.
Ik hoop voor iedereen die er nog iets in bestelling heeft o.i.d. dat alles netjes en snel afgehandeld word.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 14:33

Ik heb alle posts heus wel gelezen Knipoog Waarom meteen de kvk erbij halen etc.. Eerst zeggen dat het een butwinkel is.. Heel fel reageren enzo.. De laatste twee posts zijn wat mij betreft twee heel andere type posts met een heel andere intentie..

Er zijn altijd nog meer mensen die tevreden zijn dan met klanten.. Ik wil jullie wel eens zien functioneren in zo'n drukke winkel Knipoog En dit is mij ook wel eens overkomen hoor.. Misverstand noemen we dat. Het niet goed lezen of verkeerd opvatten van dingen gebeurd ook heel veel. Ik kom zelfs nog in die winkel! En nee het is niet Horsmopolitan.. Wij mensen communiceren op de verkeerde manier..

Maar fijn dat he ttoch nog allemaal is opgelost!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:24

ik ben ook zeker blij dat het goed is opgelost. maar als ik hier meerdere ervaringen lees dat er zoals jij het zegt misverstanden zijn, dan klopt er iets niet.
ik vind het heel knap dat ze binnen twee uur op mailtjes kunnen antwoorden. maar als dit vervolgens niet meer lukt, zet het dan niet op je site.
waneer voorradige spullen binnen 48 uur verzonden kunnen worden, en dit gebeurd niet, zet dit dan niet op je site, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

en nee, ik ben niet in al te goede doen als ik 3 maanden bijna moet "vechten" om mijn spullen te krijgen. dan ben ik op zulke momenten niet te spreken van zo'n zaak.
een bekende uitspraak is toch wel door goede zaken doen ten onder gaan. en misschien is dit hier wel het geval.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:37

sologirl schreef:
Ik heb alle posts heus wel gelezen Knipoog Waarom meteen de kvk erbij halen etc.. Eerst zeggen dat het een butwinkel is.. Heel fel reageren enzo.. De laatste twee posts zijn wat mij betreft twee heel andere type posts met een heel andere intentie..

Er zijn altijd nog meer mensen die tevreden zijn dan met klanten.. Ik wil jullie wel eens zien functioneren in zo'n drukke winkel Knipoog En dit is mij ook wel eens overkomen hoor.. Misverstand noemen we dat. Het niet goed lezen of verkeerd opvatten van dingen gebeurd ook heel veel. Ik kom zelfs nog in die winkel! En nee het is niet Horsmopolitan.. Wij mensen communiceren op de verkeerde manier..

Stel dat er 80% van de klanten tevreden zijn en 20 % niet, dan moet dus die 20 % volgens jou zijn mond houden want de meerderheid is immers tevreden, zo werkt het niet.
Als je de drukte niet aan kunt wat doe je dan in een winkel. {heb zelf jaren in een drukke supermarkt gewerkt dus weet wat het is}.

Zo kom ik al jaren bij Divoza en heb daar geen slechte ervaringen maar dat betekend niet dat andere mensen daar geen slechte ervaringen hebben, dat gebeurd nou eenmaal.
Tuurlijk reageer je anders als je spullen toch geleverd worden of je geld teruggestort word het gaat toch om jou geld, dan ben je blij dat het op een of andere manier toch is opgelost, maar dat verandert niet hoe ik over die winkel denk.
En als je tevreden bent over die winkel moet je er gewoon klant blijven, zoveel mensen zoveel meningen toch.

Ik vind het nog steeds jammer hoe die winkel zijn klanten behandeld, met slechte communicatie, smoesjes, zeer lange levertijden of helemaal niet kunnen leveren.
Ik hoop echt dat ze dit zelf ook inzien en dit zullen veranderen.

@GillyZidane ik hoop voor jou dat alles toch nog snel word opgelost, gewoon blijven bellen.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:38

bij mij is gelukkig sinds vorige week alles opgelost hoor Lachen deel van geld terug, en toch spullen geleverd gekregen en een presentje.
maar ben het helemaal met je woorden eens Spikers!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:01

Sorry GillyZidane heb te snel jouw bericht doorgelezen en meendde dat het nog niet was opgelost, maar gelukkig is bij jou ook alles op z'n pootjes terechtgekomen.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 12:06

sologirl schreef:

Als je het niet aankan moet je niet zooen winkel beginnen.. Of meer personeel aannemen om te zorgen dat ook het postorder gedeelte netjes gaat. En 100x hetzelfde smoesje en dat bij verschillende mensen is geen misverstand meer Knipoog

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:46

Ze staan ook nog niet zo lang er.. En een supermarkt vergelijken met een winkel is toch wel heel wat anders naar mijn idee.. Knipoog

Maar zoals al gezegd is! Ben blij dat het allemaal zo goed als is opgelost!

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:02

Ik ben van plan om daar de Weatherbeeta Arion High Neck te bestellen, omdat ze zeiden dat ze die in mijn paard zijn maar voorradig hebben, maar begin nu toch te twijfelen.....lastig. Ik heb die deken namelijk nog niet op een andere site zien staan.

groetjes Sanne

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:08

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:24

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:36

sannegeurtje schreef:
Ik ben van plan om daar de Weatherbeeta Arion High Neck te bestellen, omdat ze zeiden dat ze die in mijn paard zijn maar voorradig hebben, maar begin nu toch te twijfelen.....lastig. Ik heb die deken namelijk nog niet op een andere site zien staan.

groetjes Sanne

ik blijf erbij dat ik dat gezeur niet snap hoor....
ik heb vrijdag het een en ander besteld via de site en heb het al binnen

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:37

Ik heb er juist hele goede ervaringen! Heb een x of 4/5 wat besteld en elke keer was het netjes op tijd, met 1 uitzondering maar daar kreeg ik netjes een mailtje over. Dat jasje was nog niet binnen en kreeg ik anderhalve week later.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:39

ik ben ook zeer tevreden over hen hoor

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:04

KellyG schreef:
sannegeurtje schreef:

groetjes Sanne

ik blijf erbij dat ik dat gezeur niet snap hoor....
ik heb vrijdag het een en ander besteld via de site en heb het al binnen

Vind je dat gezeur van mij? Je kan je toch voorstellen dat als je zoveel negatieve reacties hoort, dat je toch gaat twijfelen, lijkt mij vrij menselijk.
Trouwens; bij Oxer-Ruitersport heb ik dezelfde deken voor minder geld gevonden, dus dat maakt de keus vrij makkelijk:)

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:10

nee niet van jou, van de mensen die de negatieve reacties geplaats hebben.
en ik vind dat je het zelf moet ervaren en niet je oren naar een ander moet laten hangen.
Maar ieder zn mening, is een vrij land tenslotte Haha!

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:13

KellyG schreef:
nee niet van jou, van de mensen die de negatieve reacties geplaats hebben.
en ik vind dat je het zelf moet ervaren en niet je oren naar een ander moet laten hangen.
Maar ieder zn mening, is een vrij land tenslotte Haha!

De topic heet: Iemand ervaring met horsemopolitan?...

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:19

duh....

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:21

Kunnen we het ontopic houden?

Er wordt gevraagd naar ervaringen. Deze kunnen dus zowel negatief als positief zijn. Helaas blijkt een flink aantal mensen een negatieve ervaring te hebben. Dat wil niet zeggen dat er ook absoluut positeve ervaringen zullen zijn. Ook deze kunnen natuurlijk geplaatst worden. Het gaat er immers om dat mensen een 'redelijk' beeld kunnen vormen voordat ze al dan niet besluiten ergens iets aan te schaffen.

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:49

Zandor schreef:
Kunnen we het ontopic houden?

Er wordt gevraagd naar ervaringen. Deze kunnen dus zowel negatief als positief zijn. Helaas blijkt een flink aantal mensen een negatieve ervaring te hebben. Dat wil niet zeggen dat er ook absoluut positeve ervaringen zullen zijn. Ook deze kunnen natuurlijk geplaatst worden. Het gaat er immers om dat mensen een 'redelijk' beeld kunnen vormen voordat ze al dan niet besluiten ergens iets aan te schaffen.

Lijkt mij inderdaad ook. Zo kan je juist zelf een beeld vormen.