Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sologirl schreef:Ik heb alle posts heus wel gelezenWaarom meteen de kvk erbij halen etc.. Eerst zeggen dat het een butwinkel is.. Heel fel reageren enzo.. De laatste twee posts zijn wat mij betreft twee heel andere type posts met een heel andere intentie..
Er zijn altijd nog meer mensen die tevreden zijn dan met klanten.. Ik wil jullie wel eens zien functioneren in zo'n drukke winkelEn dit is mij ook wel eens overkomen hoor.. Misverstand noemen we dat. Het niet goed lezen of verkeerd opvatten van dingen gebeurd ook heel veel. Ik kom zelfs nog in die winkel! En nee het is niet Horsmopolitan.. Wij mensen communiceren op de verkeerde manier..
Maar fijn dat he ttoch nog allemaal is opgelost!
sologirl schreef:Ik heb alle posts heus wel gelezenWaarom meteen de kvk erbij halen etc.. Eerst zeggen dat het een butwinkel is.. Heel fel reageren enzo.. De laatste twee posts zijn wat mij betreft twee heel andere type posts met een heel andere intentie..
Er zijn altijd nog meer mensen die tevreden zijn dan met klanten.. Ik wil jullie wel eens zien functioneren in zo'n drukke winkelEn dit is mij ook wel eens overkomen hoor.. Misverstand noemen we dat. Het niet goed lezen of verkeerd opvatten van dingen gebeurd ook heel veel. Ik kom zelfs nog in die winkel! En nee het is niet Horsmopolitan.. Wij mensen communiceren op de verkeerde manier..
Maar fijn dat he ttoch nog allemaal is opgelost!
Zandor schreef:
sannegeurtje schreef:Ik ben van plan om daar de Weatherbeeta Arion High Neck te bestellen, omdat ze zeiden dat ze die in mijn paard zijn maar voorradig hebben, maar begin nu toch te twijfelen.....lastig. Ik heb die deken namelijk nog niet op een andere site zien staan.
groetjes Sanne
KellyG schreef:sannegeurtje schreef:Ik ben van plan om daar de Weatherbeeta Arion High Neck te bestellen, omdat ze zeiden dat ze die in mijn paard zijn maar voorradig hebben, maar begin nu toch te twijfelen.....lastig. Ik heb die deken namelijk nog niet op een andere site zien staan.
groetjes Sanne
ik blijf erbij dat ik dat gezeur niet snap hoor....
ik heb vrijdag het een en ander besteld via de site en heb het al binnen
KellyG schreef:nee niet van jou, van de mensen die de negatieve reacties geplaats hebben.
en ik vind dat je het zelf moet ervaren en niet je oren naar een ander moet laten hangen.
Maar ieder zn mening, is een vrij land tenslotte
Zandor schreef:Kunnen we het ontopic houden?
Er wordt gevraagd naar ervaringen. Deze kunnen dus zowel negatief als positief zijn. Helaas blijkt een flink aantal mensen een negatieve ervaring te hebben. Dat wil niet zeggen dat er ook absoluut positeve ervaringen zullen zijn. Ook deze kunnen natuurlijk geplaatst worden. Het gaat er immers om dat mensen een 'redelijk' beeld kunnen vormen voordat ze al dan niet besluiten ergens iets aan te schaffen.