Ook ik ben ook een tevreden klant van de paardendrogist. Ik bestel er regelmatig en ben erg tevreden. Ze hebben een uitgebreid assortiment, goede producten, snelle leveringen en een supergoede service!
Ik begin me serieus af te vragen of er iemand wel eens een negatieve ervaring heeft gehad.
Ik ook, maar ik kan het me bijna niet voorstellen! Iemand zal vast wel eens iets langer op zijn bestelling hebben moeten wachten, maar het is zo'n ontzettend correct bedrijf dat ze dat (en andere dingen die vast wel eens verkeerd gaan) weer op een manier op lossen dat diegene alsnog tevreden is heb ik het idee
Ik ben ook tevreden over de paardendrogist. Ze leveren snel en goede producten. 1x toen ik net verhuist was (ik woon op een chaletpark) kwam de levering maar niet...ik gebeld en de volgende dag had ik het alsnog in huis met een zakje paardensnoepjes voor het ongemak Ze begrepen niet helemaal waar ze het nou af moesten leveren, het park zelf heeft als nummer 22 en mijn chalet heeft ook nummer 22, huisnummer is dus 22-22 maar ze kwamen er niet helemaal uit Gaat wel vaker fout...Ik heb echt al veel bij ze besteld maar alles is van goede kwaliteit en via machtiging gaat de betaling ook altijd goed
Die ene keer dat daar iets besteld heb, ben ik helemaal tevreden over....Kan nu alleen niet meer vinden ze aan verzendkosten rekenen binnen Nederland en of ze boven een bepaald bedrag geen verzendkosten rekenen....(of zit in nou gewoon niet goed te kijken)