Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karoliena schreef:Ze woont zelf in Ermelo.
Ja het is gewoon heel moeilijk vorig jaar beijvoorbeeld heeft ze die mensne wel laten reizen voro niks, maar dr meoder heeft een zielig praatje opgehangen en daarom hebben die mensen geen aangifte gedaan, zo is het nog bij een hoop andere ook gegaan. Dus ik hoop ook dat door dit topic die mensne het alsnog gaan doen zodat er eindelijk een stop aan dit gedrag komt.
Diamante schreef:die is gewoon ZIEK... echt niet te geloven, kan daar echt kwaad van worden. En wat is in godsnaam het nu ervan!
Zo zit hier nog een meisje op bokt...
kan dr zo snel even niet vinden, ene zekere kimberly!
Maar die loopt 'verzorgpaarden' aan te bieden die ze niet heeft. Ofja ze vraagt mensen om haar ponys en paarden te rijden. Hele mooie praatjes eromheen. staat zelfs op marktplaats!
bahbahbah .....
karoliena schreef:Jeetje zeg. Ja het zou me niks verbazen als ze ook onder meerdere namen op bokt zit.
karoliena schreef:Jeugdzorg word pas ingeschakeld als er meerdere meldingen en/of aangiftes bij de politie binnen zijn
karoliena schreef:Jeetje zeg. Ja het zou me niks verbazen als ze ook onder meerdere namen op bokt zit.
Mananeh schreef:is ze niet ook onder p0we_er hier op bokt??
Lilian__ schreef:Lian: dat vind ik niet echt een goed excuus, om prive redenen dat je kind zo raar doet. Kwestie van opvoeden heet dat volgens mij.