Dookie schreef:Horseland in aalst, geen idee of ze harry's horse hebben. Ik denk het eerder niet, ze hebben (vind ik dan) de duurdere merken.
Hebben ze niet. Jammer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dookie schreef:Horseland in aalst, geen idee of ze harry's horse hebben. Ik denk het eerder niet, ze hebben (vind ik dan) de duurdere merken.
Bluem schreef:Caeyers in Geel of Sneyers-Schepers in Schaffen
en verder in NL. ;p
. Bij mij zijn het dus ook de twee bovenstaande, zeker voor de 'kleine, alledaagse' aankopen (zoals vliegenspul). Voor de grotere aankopen (vb leren laarzen) ga ik naar Emmers (hamont)of naar Roosen (arendonk). 
tantjeuh schreef:Bluem schreef:Caeyers in Geel of Sneyers-Schepers in Schaffen
en verder in NL. ;p
Mm, volgens mij woon je dan ongeveer in mijn buurt. Bij mij zijn het dus ook de twee bovenstaande, zeker voor de 'kleine, alledaagse' aankopen (zoals vliegenspul). Voor de grotere aankopen (vb leren laarzen) ga ik naar Emmers (hamont)of naar Roosen (arendonk).
Bluem schreef:tantjeuh schreef:
Mm, volgens mij woon je dan ongeveer in mijn buurt. Bij mij zijn het dus ook de twee bovenstaande, zeker voor de 'kleine, alledaagse' aankopen (zoals vliegenspul). Voor de grotere aankopen (vb leren laarzen) ga ik naar Emmers (hamont)of naar Roosen (arendonk).
Kan best, van waar ben je ergens?
x__laura schreef:De Sellerie in Grez-Doiceau geniet mijn voorkeur. Voor goedkope dingetjes (hoevenkrabber, borstels, halstertouw) ga ik naar Decathlon in Anderlecht.
Vroeger ging ik wel eens bij Lydia Dehertoghe in Heverlee maar sinds ze mij voor €700 afgezet hebben zet ik daar geen voet meer binnen
tantjeuh schreef:Bluem schreef:
Kan best, van waar ben je ergens?
Tessenderlo...
x__laura schreef:De Sellerie in Grez-Doiceau geniet mijn voorkeur. Voor goedkope dingetjes (hoevenkrabber, borstels, halstertouw) ga ik naar Decathlon in Anderlecht.
Vroeger ging ik wel eens bij Lydia Dehertoghe in Heverlee maar sinds ze mij voor €700 afgezet hebben zet ik daar geen voet meer binnen
x__laura schreef:Het is een heel verhaal![]()
Ze hebben mij een niet-passend zadel verkocht. Toen ik er vooraf naar vroeg beweerden ze dat meneer zadelmaker is. Ik was naïef genoeg om te denken dat iemand die zadel verkoopt, er wel iets van zou kennen. Blijkt achteraf dus dat hij zichzelf uitgeroepen heeft als zadelmaker maar hij heeft geen diploma, geen cursus gevolgd, helemaal niks.
Na een maand begon mijn paard te bijten, slaan, bokken, iets wat ze voorheen nooit deed. Ik dacht direct dat het misschien aan het zadel lag en dat was dus ook zo. Ik liet een echte zadelmaker komen en het was meteen duidelijk: dat zadel lag volledig verkeerd.
Dus ik terug naar de winkel, telefoneren, langsgaan, ik heb wel 10x moeten aandringen voor ze zelfs wilden komen kijken. Uiteindelijk is hij dan toch komen kijken, hij ging het oplossen. Een heleboel leugens (over terugsturen naar de fabriek in Nederland terwijl hij het ergens in de buurt breder heeft laten maken) later lag het zadel nóg slechter, het was breed genoeg voor een breed formaat Fjord terwijl ik een ranke BWP heb...
Uiteindelijk hebben ze mij gewoon rechtuit gezegd dat ze mij niet meer konden helpen (Dit heeft alles samen 5,5 maand geduurd!)
Daar zat ik dus met mijn megabreed zadel en zonder geld, zonder deftig zadel...
Ik heb het zadel uiteindelijk wel verkocht gekregen maar mij zien ze daar NOOIT meer.