Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tieneke schreef:PP-->EA GZ Diensten
terrortitus schreef:Bedoel je nu helemaal in het begin toen je Titus net had? Die van Maestro was een S&K zadel. Ik vondt het kwa zitting wel meevallen, de kussens waren redelijk hard en vrij plat, en het leer verkleurde inderdaad, werd ruw aan de binnenkant. Kwa kniesteun heb je er niks aan, die zitten te hoog, en is te stug om er goed contact mee te hebben.ik heb slechte ervaring met zo'n zadel ik had er 1 gekocht. het lag wel goed maar de vraag was voor hoelang? het is een slechte kwaliteit leer, die heb ik dus gelijk terug gebracht. mijn zusje had ook zo'n zadel en als je iedere dag rijd gaat het slijten, het leer word lichtbruin. en je krijgt hobbels en kuilen in je zitting.
laura1987 schreef:graag gedaan:) als je versterking wil hoor ik het wel:)Dank je wel voor je uitleg maestroe...
MaestroE schreef:laura1987 schreef:graag gedaan:) als je versterking wil hoor ik het wel:)Dank je wel voor je uitleg maestroe...
laura1987 schreef:Welke (goede) merken hebben dan een verwisselbare boom? ben zelf niet zo van wintec te spreken.