Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja_dB

Re: Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 13:29

Ik ben er 1 keer geweest, en vond het idd wel wat opdringerig overkomen. Wel vind ik dat ze een groot assortiment is, en vind ik het alleen een voordeel dat er OOK restpartijen zijn, naast de gewone collecties. Soms zit daar net iets tussen wat je kan gebruiken. En over iets aansmeren... tja, daar ben je altijd nog zelf bij.

Maar ik wil eigenlijk graag wat meer info over die paasoutlet in Breda. Wat zijn de openingstijden en wat is het adres?? En wat zijn de aanbiedingen??

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:18

De paasoutlet is in Breda bij Ford Tigchelaar

Het adres is:
Minervum 7001/c
4817 ZL in Breda

We zijn 7 en 9 april van 10.00 tot 17.00 uur open!

We hebben onder andere in de aanbieding:
- antislipteugels voor 8.50 euro
- longeerlijnen voor 8.50 euro
- leren rijlaarzen vanaf 62,50 euro
- rijbroeken 2 vanaf 29.50 euro

vele kortingen op de gehele anky collectie!!!!

natuurlijk zullen alle grote merken vertegenwoordigt zijn.

tel: 076-5281400
of 06-22792272

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:02

de anky collectie is dat de nieuwe collectie

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:09

ben vandaag bij Tichelaar geweest, maar vond het tegenvallen, ik had echt gedacht dat het wel meer gevuld was. Maar heb wel wat leuke dingen gevonden Lachen

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:46

@Gangster, Bedankt!!!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:08

liberty schreef:
ben vandaag bij Tichelaar geweest, maar vond het tegenvallen, ik had echt gedacht dat het wel meer gevuld was. Maar heb wel wat leuke dingen gevonden Lachen

Hoe was het met de collectie leren rijlaarzen gesteld?
Waren er veel en waren ze mooi?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:37

Er zijn dus eigenlijk geen positieve geluiden over Wica's alleen van iemand die er werkt. Ik ben er ook eens geweest, was er een "tweede artikel 1€ actie". Ik had gebeld en ja! zelfs de zadels waaronder Passier etc. waren tweede voor 1€. Maar voor het exacte aanbod moest ik maar even langskomen. Geloofde van dat zadel-verhaal al niet zoveel maar twee rijbroeken voor de prijs van 1 leek me ook wel wat, dus toch maar ff langsgeweest.
Heel veel artikelen waren niet geprijst, als ze wel geprijst waren dan waren ze veel duurder dan ergens anders (200€ voor een simpele cavallo zonder leer die bij divoza 140-160€ zijn, 90€ voor een merkloos simpel vestje etc).
Zadels lagen er misschien 3, kunstof en tweedehands (en dan echt oud). Rijbroeken die niet paste zaten volgens de verkoopster wel goed. Nou 1 rijbroek paste wel, ik dacht dan misschien een deken erbij. Maar er kon niks geruild worden en dit model deken paste zeker op mijn paard, gewoon de goede maat en dan het model paste op álle paarden. (wat niet zo is, harry's horse regent bv in bij zijn schouders en horseware zit super).
Uiteindelijk bij de kassa beland met sporen en handschoentjes (prima koop, samen was het 15€). De mensen voor mij aan de kassa hadden 3 artikelen en de actie niet helemaal begrepen (2e goedkoopste artikel gratis) en hun 3e artikel waren snoepjes ofzo, die ze uiteraard teruglegde toen bleek dat ze dan het 2e veel duurdere artikel daardoor niet voor 1€ kreeg.
De eerst té vriendelijke verkoopster begon gewoon te schreeuwen dat ze zo misbruik maakte van de actie, de zaak kapot probeerde te maken etc. Het was ronduit belachelijk. Ik kom er nooit meer terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 00:12

liberty schreef:

OOk ik vond het tegenvallen! Wel veel ANKY spulletjes in mijn maat maar natuurlijk net als ik er weer geen geld voor heb natuurlijk Clown

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 09:02

hopla schreef:
liberty schreef:

Hoe was het met de collectie leren rijlaarzen gesteld?
Waren er veel en waren ze mooi?

niet zo heel veel geloof ik.. Heb misschien 10 paar zien staan denk ik. Waren 100 euro, op zich goede dacht ik (weet er niet zo heel veel van, ik men meer dan ik rij Knipoog )

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:06

Wij zijn gisteren geweest, maar inderdaad niks bijzonders.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:31

Dan blijf ik morgen lekker thuis of ik ga nar Drunens ruiterhuis.

Wat ik ook raar vind is dat ik een abbonnement heb op de nieuwsbrief van Wica's ruitersport maar geen enkel bericht heb ontvangen van deze outlet.
Erg slordig dus.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:55

Gangster, je kan alles wel verdedigen, en waar gehakt wordt vallen spaanders, tuurlijk, maar 2 totaal verschillende maten peesbeschermers adviseren voor dezelfde pony is gewoon onkunde......
als ik door klanten wordt gebeld op mijn werk verwachten ze ook een goed antwoord, en als ik het niet weet zeg ik dat ook eerlijk

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:57

hopla schreef:
Dan blijf ik morgen lekker thuis of ik ga nar Drunens ruiterhuis.

Wat ik ook raar vind is dat ik een abbonnement heb op de nieuwsbrief van Wica's ruitersport maar geen enkel bericht heb ontvangen van deze outlet.
Erg slordig dus.

ik zou er niet speciaal naar toe gaan. Kijk woon je in buurt kan je kijken, maar het stelt niet veel voor.
Ga denk ik morgen ook nog effe naar drunen.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:53

enige wat ik raar vind is dat scapa dekjes daar 57,50 kosten.
terwijl overal in de winkel zijn ze 50euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:13

happyhorse schreef:

pff is dat het enige Rolleyes

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:18

Blingh schreef:
happyhorse schreef:

pff is dat het enige Rolleyes

nee,
vind het heel erg irritant dat er geen prijzen op spullen staan.
DAt dingen op internet staan 2artikel 1 euro en in de winkel zijn er maar bij paar artikelen 2e voor een 1euro.
en nog paar meer dingen.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:28

shoot dit klinkt eng allemaal.
Ik heb net 3 dekens besteld.
Zou ze vorige week krijgen, maar had ze nog niet ontvangen.
Ik heb ze gemaild, de ene deken was neit meer aanwezig, maar zou een andere deken krijgen voor hetzelfde geld. Nou krijg ik er toch een ernstig eng gevoel bij!!
Ze zou ze deze week opsturen.

Ga dit zeker in de gaten houden en anders laat ik mn geld morgen door de postbank terug storten. Dan koop ik ze wel ergens anders.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:32

eowyn04 schreef:
shoot dit klinkt eng allemaal.
Ik heb net 3 dekens besteld.
Zou ze vorige week krijgen, maar had ze nog niet ontvangen.
Ik heb ze gemaild, de ene deken was neit meer aanwezig, maar zou een andere deken krijgen voor hetzelfde geld. Nou krijg ik er toch een ernstig eng gevoel bij!!
Ze zou ze deze week opsturen.

Ga dit zeker in de gaten houden en anders laat ik mn geld morgen door de postbank terug storten. Dan koop ik ze wel ergens anders.

Heb je het geld laten incasseren door Wica of heb je het zelf overgemaakt, want heb je het zelf overgemaakt kan je geld niet terug laten boeken, dit is alleen mogelijk bij een incasso opdracht.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:37

Ik heb het zelf overgemaakt. Maar als het goed is kan je dat ook terug halen. Dat heb ik 2 jaar geleden ook eens aan de hand gehad.
Nou en anders zal ik haar efkes persoonlijk opzoeken, want dit zal mij toch effe niet gebeuren mag ik hopen. Dan wordt het duiveltje in mij wakker geschud!! Extreme duivel

Heb effe via girotel de telefoonnummers opgeschreven.
Morgen gelijk mn geld terug halen, mits t lukt dus. Krijg ik ze binnen en ze passen dan krijgen ze haar geld.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:49

Ik moet zeggen ik ga ook wel eens naar wica en dan moet je echt gaan van ik moet dat hebben en meer niet want ze praat zolang totdat je meerdere spullen pakt. Verder heb ik er nooit echt verdere problemen mee gehad moet ik eerlijk zeggen, maar bij mij in de omgeving staat ze gewoon slecht bekend.

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:43

Anderhalf jaar gelden werd mij een vreemd merk zadel aangeboden als zijnde een super merk! voor MAAR 250 euro, tweedehands. Het zag er niet mooi meer uit, was kaal en niet goed onderhouden. We zijn toen op internet gaan zoeken naar dat merk en op internet hadden we het zadel , nieuw, voor 199 euro.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:59

Hier dan toch even een positieve reactie.

Ik ben vandaag bij de paas-outlet geweest en ik moet zetten dat ik erg netjes en vriendelijk geholpen ben.
Er werd helemaal niks aangesmeerd.
Bijvoorbeeld: Ik kocht peesbeschermers en toen liet één van de verkoopsters mijn de bijpassende strijklappen zien.
Toen ik zei dat ik er over twijfelde zei ze dat ik er gewoon over na kon denken en legde ze meteen terug. Helemaal niks opdringerig dus.

Ik vond het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook bijvoorbeeld met het uitzoeken van de juiste dekenmaat.
Ik zocht een vliegendeken van Br in een bepaalde kleur en maat.
Ze is net zo lang mee gaan zoeken tot we de juiste maat hadden.

Er was niet extreem veel te koop, maar ik ben toch met een aantal leuke dingetjes voor erg leuke prijzen naar huis gegaan.
In de winkel zelf ben ik nog nooit geweest. Gekeken naar de afstand zal dat ook niet snel gebeurden, of ik moet toevallig één van de bonnen met de prijsvraag gewonnen hebben Pling . Daar kan ik dus verder niks over zeggen, maar bij de Paas outlet vond ik dat we erg netjes geholpen zijn.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:04

eowyn04 schreef:
Ik heb het zelf overgemaakt. Maar als het goed is kan je dat ook terug halen. Dat heb ik 2 jaar geleden ook eens aan de hand gehad.
Nou en anders zal ik haar efkes persoonlijk opzoeken, want dit zal mij toch effe niet gebeuren mag ik hopen. Dan wordt het duiveltje in mij wakker geschud!! Extreme duivel

Heb effe via girotel de telefoonnummers opgeschreven.
Morgen gelijk mn geld terug halen, mits t lukt dus. Krijg ik ze binnen en ze passen dan krijgen ze haar geld.

Helaas dan kan je het niet terughalen. Dit is alleen mogelijk als het om een incasso gaat.
(ik was voor 3 weken terug nog een bankmedewerker)

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:26

Ik ben vandaag ook geweest en werd prima geholpen, had voor de wedstrijd een witte rijbroek nodig, de 2e voor 1 euro, was natuurlijk super. En verschillende producten, de 2e voor 1 euro, ik heb goed geshopt! En mijn moeder heeft een waardebon van 100 euro gewonnen, dat vind ik helemaal geweldig Haha!

mana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 00:05

wij hebben er ook ooit eens een zadel gekocht *nieuw* binnen een half jaar boom gebroken en het was tch geen goedkoop zadel
mijn paard komt er ook vandaan die had met zijn 4 jaar katrol fase 4 Huilen dat krijgt hij natuurlijk ook niet in 1 jaar
iedereen moet zelf bepalen wat en waar hij koopt , maar voor ons NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!! Boos!

GOEDKOOP IS DUURKOOP!!!!! Knipoog