Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liberty schreef:ben vandaag bij Tichelaar geweest, maar vond het tegenvallen, ik had echt gedacht dat het wel meer gevuld was. Maar heb wel wat leuke dingen gevonden
liberty schreef:ben vandaag bij Tichelaar geweest, maar vond het tegenvallen, ik had echt gedacht dat het wel meer gevuld was. Maar heb wel wat leuke dingen gevonden
hopla schreef:liberty schreef:ben vandaag bij Tichelaar geweest, maar vond het tegenvallen, ik had echt gedacht dat het wel meer gevuld was. Maar heb wel wat leuke dingen gevonden
Hoe was het met de collectie leren rijlaarzen gesteld?
Waren er veel en waren ze mooi?
hopla schreef:Dan blijf ik morgen lekker thuis of ik ga nar Drunens ruiterhuis.
Wat ik ook raar vind is dat ik een abbonnement heb op de nieuwsbrief van Wica's ruitersport maar geen enkel bericht heb ontvangen van deze outlet.
Erg slordig dus.
happyhorse schreef:enige wat ik raar vind is dat scapa dekjes daar 57,50 kosten.
terwijl overal in de winkel zijn ze 50euro.
Blingh schreef:happyhorse schreef:enige wat ik raar vind is dat scapa dekjes daar 57,50 kosten.
terwijl overal in de winkel zijn ze 50euro.
pff is dat het enige
eowyn04 schreef:shoot dit klinkt eng allemaal.
Ik heb net 3 dekens besteld.
Zou ze vorige week krijgen, maar had ze nog niet ontvangen.
Ik heb ze gemaild, de ene deken was neit meer aanwezig, maar zou een andere deken krijgen voor hetzelfde geld. Nou krijg ik er toch een ernstig eng gevoel bij!!
Ze zou ze deze week opsturen.
Ga dit zeker in de gaten houden en anders laat ik mn geld morgen door de postbank terug storten. Dan koop ik ze wel ergens anders.
eowyn04 schreef:Ik heb het zelf overgemaakt. Maar als het goed is kan je dat ook terug halen. Dat heb ik 2 jaar geleden ook eens aan de hand gehad.
Nou en anders zal ik haar efkes persoonlijk opzoeken, want dit zal mij toch effe niet gebeuren mag ik hopen. Dan wordt het duiveltje in mij wakker geschud!!
Heb effe via girotel de telefoonnummers opgeschreven.
Morgen gelijk mn geld terug halen, mits t lukt dus. Krijg ik ze binnen en ze passen dan krijgen ze haar geld.