Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:ruitersport schreef:dames daar gaan we weer !!!
SLOTJE !!!
Waarom? Je kunt wel iedere keer bij een flinke dosis kritiek roepen om een slotje, maar misschien is het handiger om je nu eens achter de oren te krabben waar al die kritiek vandaan komt. Natuurlijk, niemand is perfect en waar gehakt wordt vallen spaanders, maar ik ben nog nooit een winkel tegen gekomen met zo'n hoog percentage fouten. En niet alleen een enorm percentage fouten, maar ook een ongelovelijk lakse houding naar de klanten toe. Mensen die bellen om spullen die niet geleverd zijn worden of met een kluitje in het riet gestuurd, of op zijn minst onvriendelijk behandeld. Er wordt gelogen over wel of niet opgestuurde spullen. Als dit mijn webwinkel zou zijn zou ik niet roepen om een slotje, maar ik zou me eerder behoorlijk schamen en de schouders eronder zetten om de problemen op te lossen en een meer klantvriendelijk beleid te schrijven.
ruitersport schreef:eh.. foutje.. ik ben niet zo heel erg handig met bokt.. SORRY.
karoliena schreef:Kijk jullie hebben tegen mij toen 4 keer aan de telefoon gezegd dat het opgestuurd was wat dus neit zo was, dat is in mijn ogen gewoon liegen. Net zoals zeggen dat alles op voorraad is en als ik dan twee weken gewacht heb en niks ghoord heb opbel en dat er dan ineens gezegd word dat het besteld moet worden, alles leuk en aardig maar dan stuur je toch even een mailtje lijkt mij om de klant op de hoogte te houden.
karoliena schreef:Ja dat is wel zo maar ik kreeg ook geen gehoor bij jullie dus vind het niet vreemd dat mensen dan op een forum naar elkaars ervaringen gaan vragen. Ik zou graag nog meer dingen bestellen maar neem de gok niet meer. Over of mensen liegen weet ik niet maar ik ken wel mijn eigen ervaring met jullie en dat was alles behalve een goede ervaring. Oplossen direct met jullie is natuurlijk altijd de eerste stap maar helaas heft dat voor mij niet gewerkt, ik werd niet al te vriendelijk te woord gestaan en er werd me geen een keer een oplossing gegeven. Dus ja niet zo gek dan natuurlijk als je dan zulke reacties krijgt.
karoliena schreef:Dat bedoel ik dus, iedereen hier is alles neit van waar vlgens jou. Luister ik heb twee weken op een pakketje gewacht wat maar stees niet kwam en volgens jullie al lang was opgestuurd!!
Hoe wil je dat noemen dan? Goede service? In die twee weken heb ik niks vernomen van jullie dat het uitverkocht was, nee elke keer zeiden jullie dta het pakketje opgestuurd was naar mij.
Als ik dan na twee weken een keer boos opbel dat ik het zat ben en graag wil wetenw anneer mijn spullen komen word er gewoon gezegd ja uhh het is uitverkocht dus het meot besteld worden kunnen wij toch ook niks aan doen.
Nee als iets is uitverkocht wil ik daar prima op wachten heb wel een ergens anders 4 weken moeten wachten op een pakketje want dat was ook uitverkocht, geen probleem maar toen werd er niet gezegd dat eht al opgestuurd was maar werd ik keurig op de hoogte gebracht dat het uitverkocht was en de uitleg erbij dat ik eht kon annuleren als ik wilde.
Bij jullie moet je dus eerst boos worden voordat je dus hoort wat er echt aan de hand is.
Daarnaast si het neit mijn bedoeling om jullie te kwetsen maar ik vind het niet eerlijk als je hier tegen mesnen zegt dat ze leigen terwijl dat dus al dan neit bewust van jullie kant ook gebeurd.
Cassidy schreef:Soms kan een bedrijf te groot groeien, kan een bedrijf te succesvol worden, en doordat ze te groot worden kunnen er problemen ontstaan die een bedrijf de kop kunnen kosten. Helemaal als je het internet opgaat.
Als ik dit allemaal lees klinkt het eerder naar een bedrijf dat de succesvol is geworden om het allemaal nog te kunnen behappen, of vergis ik me daar in? Je kunt nog zo hard werken, bepaalde verkeerde structuren binnen een bedrijf zijn met hard werken niet recht te zetten.
De kritiek van klanten moet je wel degelijk serieus nemen, en niet meteen afschuiven als kritiek van mensen die toch nooit tevreden te stellen zijn. Kijk eerst binnen het bedrijf waar de fouten liggen, ipv iedere keer te gaan hollen om recht te zetten wat er verkeerd is gegaan. Een advies daarom aan de eigenaar van het bedrijf om er eens iemand van buitenaf kritisch naar te laten kijken, de knelpunten aan te laten geven, deze op te lossen om zo weer te mogen genieten van een goede nachtrust.
karoliena schreef:Ja nou dat is al stap 1 dat je zelf dan al door hebt dat dingen dus te onoverzichtelijk zijn maar wij als klanten horen daar niet op zo'n manier onder te leiden lijkt mij. En het is ook helemaal neit erg naar mijn mening als er een keer wat fout gaat maar er is nooit van jullie kant bijvoorbeeld gezegd sorry voor het misverstand maar het pakketje is nog niet opgestuurd want het moest besteld worden. Kijk dan had ik er helemaal geen problemen mee gehad om te wachten.
Over het telefonisch te woord staan volgens mij heb ik jou persoonlijk 1 x aan de telefoon gehad en jij bent inderdaad netjes en beleefd maar het personeelslid dat ik de andere keren aan de telefoon gehad heb dus niet. Misschien is dat ook een punt om naar te gaan kijken dan, klanten verzinnen zulke dingen heus niet.
horsewisper schreef:Ik vind het nog steeds erg jammer want ik had maar al te graag de nederlandse vlag deken gehad, voor mijn kleine mormel....
karoliena schreef:Ja nou dat is al stap 1 dat je zelf dan al door hebt dat dingen dus te onoverzichtelijk zijn maar wij als klanten horen daar niet op zo'n manier onder te leiden lijkt mij. En het is ook helemaal neit erg naar mijn mening als er een keer wat fout gaat maar er is nooit van jullie kant bijvoorbeeld gezegd sorry voor het misverstand maar het pakketje is nog niet opgestuurd want het moest besteld worden. Kijk dan had ik er helemaal geen problemen mee gehad om te wachten.
Over het telefonisch te woord staan volgens mij heb ik jou persoonlijk 1 x aan de telefoon gehad en jij bent inderdaad netjes en beleefd maar het personeelslid dat ik de andere keren aan de telefoon gehad heb dus niet. Misschien is dat ook een punt om naar te gaan kijken dan, klanten verzinnen zulke dingen heus niet.
ruitersport schreef:Nou dat vind ik dus erg laf.
Je wilt het wel via bokt afreageren en als ik zeg ik wil dit oplossen haak je af.
Laat dat bokt dan ook achterwege de volgende keer.
Als je commentaar hebt kom er dan mee... maar alleen via bokt je gal spuien is wel heel, heel erg laf.
karoliena schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet of ik daar zin in heb, om het weer allemaal op te rakelen. Je weet n hoe eht zit en dat je personeel dus niet altijd netjes is en waar het fout gaat en ik hoop dat jullie er wat aan doen en dat in de toekomst bestellen via internet weer gaat lukken
karoliena schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet of ik daar zin in heb, om het weer allemaal op te rakelen. Je weet n hoe eht zit en dat je personeel dus niet altijd netjes is en waar het fout gaat en ik hoop dat jullie er wat aan doen en dat in de toekomst bestellen via internet weer gaat lukken