wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitersport

Re: wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:00

eh.. foutje.. ik ben niet zo heel erg handig met bokt.. SORRY.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:07

Caira schreef:
ruitersport schreef:
dames daar gaan we weer !!!
SLOTJE !!!

Waarom? Je kunt wel iedere keer bij een flinke dosis kritiek roepen om een slotje, maar misschien is het handiger om je nu eens achter de oren te krabben waar al die kritiek vandaan komt. Natuurlijk, niemand is perfect en waar gehakt wordt vallen spaanders, maar ik ben nog nooit een winkel tegen gekomen met zo'n hoog percentage fouten. En niet alleen een enorm percentage fouten, maar ook een ongelovelijk lakse houding naar de klanten toe. Mensen die bellen om spullen die niet geleverd zijn worden of met een kluitje in het riet gestuurd, of op zijn minst onvriendelijk behandeld. Er wordt gelogen over wel of niet opgestuurde spullen. Als dit mijn webwinkel zou zijn zou ik niet roepen om een slotje, maar ik zou me eerder behoorlijk schamen en de schouders eronder zetten om de problemen op te lossen en een meer klantvriendelijk beleid te schrijven.

Ik weet niet waar jij het over hebt zeg !!
Bel ons nou eens om uit te leggen hoe of wat.
wij LIEGEN niet ... wij ZIJN NIET ONBESCHOFT !!!
en weet je waarom ik om een slotje vraag ?? dit is al de zoveelste topic over Piaffe we worden er zooooo moe van.
Alle leugens die hier worden verspreid.
Ons achter de oren krabben .. je moest eens weten wat er hier allemaal intern wel niet word geprobeerd om het JULLIE de klant dus tevreden te stellen maar, nooit is het goed.
ONBESCHOFT echt weet je wel hoeveel pijn je ons hiermee doet.
WIj zijn altijd zo vreselijk aardig, een rondleiding door de stallen... tuurlijk geen probleem, even naar het toilet in ons woonhuis...tuurlijk loop maar door, even iets van ons lenen .. tuurlijk kom maar langs hoor haal maar op geen probleem, even een paard bij ons zetten een paar dagen ... tuurlijk kom maar... en dan dit soort dingen zeggen dat wij onbeschoft zijn en LIEGEN. och, och je moest eens weten wat een verdriet jij mensen met dit soort uitspraken doet.
Ben jijzelf dan onbeschoft behandeld ?
Waar, wanneer en hoe dan ... bel ons of vertel het ons dan alsjeblieft wij willen niet liegen of onbeschoft zijn.. wij willen dit dan OPLOSSEN met je maar, niet zo via bokt sorry maar dat vind ik dus ONBESCHOFT.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:09

ruitersport schreef:
eh.. foutje.. ik ben niet zo heel erg handig met bokt.. SORRY.

Haha ik dacht al

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:09

ja en inderdaad... ik ben blond hahaha.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:10

Laat zulke klanten toch lekker ergens anders heen gaan, dit kost veel te veel onnodige energie! Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:10

Kijk jullie hebben tegen mij toen 4 keer aan de telefoon gezegd dat het opgestuurd was wat dus neit zo was, dat is in mijn ogen gewoon liegen. Net zoals zeggen dat alles op voorraad is en als ik dan twee weken gewacht heb en niks ghoord heb opbel en dat er dan ineens gezegd word dat het besteld moet worden, alles leuk en aardig maar dan stuur je toch even een mailtje lijkt mij om de klant op de hoogte te houden.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:12

Ja eigenlijk heb je ook gelijk maar, dat gelieg daar word ik zoooo boos om.
Ik probeer steeds niet te reageren en te denken laat ze maar, maar ik kan het niet ik word hier zo boos en verdrietig van.
Mensen die echt iets opgelost willen hebben moeten ook gewoon het met ons regelen en NIET via bokt.
Ik ga proberen me niet meer druk te maken nu hahahaha.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:16

Ja dat is wel zo maar ik kreeg ook geen gehoor bij jullie dus vind het niet vreemd dat mensen dan op een forum naar elkaars ervaringen gaan vragen. Ik zou graag nog meer dingen bestellen maar neem de gok niet meer. Over of mensen liegen weet ik niet maar ik ken wel mijn eigen ervaring met jullie en dat was alles behalve een goede ervaring. Oplossen direct met jullie is natuurlijk altijd de eerste stap maar helaas heft dat voor mij niet gewerkt, ik werd niet al te vriendelijk te woord gestaan en er werd me geen een keer een oplossing gegeven. Dus ja niet zo gek dan natuurlijk als je dan zulke reacties krijgt.
Laatst bijgewerkt door LADPR op 10-12-06 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:17

karoliena schreef:
Kijk jullie hebben tegen mij toen 4 keer aan de telefoon gezegd dat het opgestuurd was wat dus neit zo was, dat is in mijn ogen gewoon liegen. Net zoals zeggen dat alles op voorraad is en als ik dan twee weken gewacht heb en niks ghoord heb opbel en dat er dan ineens gezegd word dat het besteld moet worden, alles leuk en aardig maar dan stuur je toch even een mailtje lijkt mij om de klant op de hoogte te houden.

Als dit zo is is dat niet goed maar, besef jij wel dat het een bedrijf is dat 24 uur per dag doordraait en dat er soms dingen uiterverkocht zijn voordat je de telefoon neerlegt.
Dat is absoluut niet bewust liegen maar, soms overmacht.
Ook is er soms wel eens een fout in een programma waarin staat dat iets is verzonden en dan kan dat later niet zo zijn dit zijn fouten MAAR NIET BEWUST LIEGEN besef jij dit wel ???
HIER WORD niet bewust gelogen ... besef dat goed !! als wij op die manier zaken moeten doen kunnen we wel sluiten.
En wannneer ben jij dan onbeschoft behandeld ? dit geloof ik dus ook echt niet.
Als jij nou morgen ons even belt dan gaan wij samen aan de telefoon eens uitzoeken met het ordernummer erbij wat er nu allemaal mis is gegaan dan gaan we dit OPLOSSEN in plaats van heen en weer erg kwetsende dingen te roepen !!
Vanaf 10 uur zijn we open dus ik wacht je telefoontje af is dat een afspraak ??

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:20

karoliena schreef:
Ja dat is wel zo maar ik kreeg ook geen gehoor bij jullie dus vind het niet vreemd dat mensen dan op een forum naar elkaars ervaringen gaan vragen. Ik zou graag nog meer dingen bestellen maar neem de gok niet meer. Over of mensen liegen weet ik niet maar ik ken wel mijn eigen ervaring met jullie en dat was alles behalve een goede ervaring. Oplossen direct met jullie is natuurlijk altijd de eerste stap maar helaas heft dat voor mij niet gewerkt, ik werd niet al te vriendelijk te woord gestaan en er werd me geen een keer een oplossing gegeven. Dus ja niet zo gek dan natuurlijk als je dan zulke reacties krijgt.

Eh... eerst heb je 4 keer te horen gekregen dat het weg was en nu kreeg je ons niet te pakken....
eh.. wat bedoel je nou precies.. eh.. wie liegt er hier nu wij ???
ONBESCHOFT ????? hoe, wat , waar en waarom ?? dat kan ik me niet voorstellen !!!! ik beantwoord zelf en ben echt NOOIT onbeschoft ik vind het zelf nl. zo erg als ik onbeschoft word behandeld ik krijg zovaak complimenten dat ik zo vriendelijk ben aan de telefoon ik kan het me echt niet voorstellen dat dat is gebeurd.
Maar bel me morgen nou even want, dit wil ik graag uitzoeken gewoon voor mezelf om de KWALITEIT van ons bedrijf te verhogen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:21

Dat bedoel ik dus, wat iedereen hier zegt is alles niet van waar volgens jou. Luister ik heb twee weken op een pakketje gewacht wat maar steeds niet kwam en volgens jullie al lang was opgestuurd!!

Hoe wil je dat noemen dan? Goede service? In die twee weken heb ik niks vernomen van jullie dat het uitverkocht was, nee elke keer zeiden jullie dat het pakketje opgestuurd was naar mij.

Als ik dan na twee weken een keer boos opbel dat ik het zat ben en graag wil weten wanneer mijn spullen komen word er gewoon gezegd ja uhh het is uitverkocht dus het moet besteld worden kunnen wij toch ook niks aan doen.

Nee als iets is uitverkocht wil ik daar prima op wachten heb wel een ergens anders 4 weken moeten wachten op een pakketje want dat was ook uitverkocht, geen probleem maar toen werd er niet gezegd dat het al opgestuurd was maar werd ik keurig op de hoogte gebracht dat het uitverkocht was en de uitleg erbij dat ik het kon annuleren als ik wilde.

Bij jullie moet je dus eerst boos worden voordat je dus hoort wat er echt aan de hand is.

Daarnaast is het niet mijn bedoeling om jullie te kwetsen maar ik vind het niet eerlijk als je hier tegen mesnen zegt dat ze liegen terwijl dat dus al dan niet bewust van jullie kant ook gebeurd.
Laatst bijgewerkt door LADPR op 10-12-06 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:22

Soms kan een bedrijf te groot groeien, kan een bedrijf te succesvol worden, en doordat ze te groot worden kunnen er problemen ontstaan die een bedrijf de kop kunnen kosten. Helemaal als je het internet opgaat.
Als ik dit allemaal lees klinkt het eerder naar een bedrijf dat de succesvol is geworden om het allemaal nog te kunnen behappen, of vergis ik me daar in? Je kunt nog zo hard werken, bepaalde verkeerde structuren binnen een bedrijf zijn met hard werken niet recht te zetten.
De kritiek van klanten moet je wel degelijk serieus nemen, en niet meteen afschuiven als kritiek van mensen die toch nooit tevreden te stellen zijn. Kijk eerst binnen het bedrijf waar de fouten liggen, ipv iedere keer te gaan hollen om recht te zetten wat er verkeerd is gegaan. Een advies daarom aan de eigenaar van het bedrijf om er eens iemand van buitenaf kritisch naar te laten kijken, de knelpunten aan te laten geven, deze op te lossen om zo weer te mogen genieten van een goede nachtrust.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:24

karoliena schreef:
Dat bedoel ik dus, iedereen hier is alles neit van waar vlgens jou. Luister ik heb twee weken op een pakketje gewacht wat maar stees niet kwam en volgens jullie al lang was opgestuurd!!

Hoe wil je dat noemen dan? Goede service? In die twee weken heb ik niks vernomen van jullie dat het uitverkocht was, nee elke keer zeiden jullie dta het pakketje opgestuurd was naar mij.

Als ik dan na twee weken een keer boos opbel dat ik het zat ben en graag wil wetenw anneer mijn spullen komen word er gewoon gezegd ja uhh het is uitverkocht dus het meot besteld worden kunnen wij toch ook niks aan doen.

Nee als iets is uitverkocht wil ik daar prima op wachten heb wel een ergens anders 4 weken moeten wachten op een pakketje want dat was ook uitverkocht, geen probleem maar toen werd er niet gezegd dat eht al opgestuurd was maar werd ik keurig op de hoogte gebracht dat het uitverkocht was en de uitleg erbij dat ik eht kon annuleren als ik wilde.

Bij jullie moet je dus eerst boos worden voordat je dus hoort wat er echt aan de hand is.

Daarnaast si het neit mijn bedoeling om jullie te kwetsen maar ik vind het niet eerlijk als je hier tegen mesnen zegt dat ze leigen terwijl dat dus al dan neit bewust van jullie kant ook gebeurd.

Ik wil niet flauw doen maar, zou je iets netter kunnen typen het is echt niet te lezen zo.
Ik geloof dat je het nog niet begrijpt he.
WIJ LIEGEN NIET ... maar soms zijn er dingen niet te overzien.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:28

Ja nou dat is al stap 1 dat je zelf dan al door hebt dat dingen dus te onoverzichtelijk zijn maar wij als klanten horen daar niet op zo'n manier onder te leiden lijkt mij. En het is ook helemaal neit erg naar mijn mening als er een keer wat fout gaat maar er is nooit van jullie kant bijvoorbeeld gezegd sorry voor het misverstand maar het pakketje is nog niet opgestuurd want het moest besteld worden. Kijk dan had ik er helemaal geen problemen mee gehad om te wachten.

Over het telefonisch te woord staan volgens mij heb ik jou persoonlijk 1 x aan de telefoon gehad en jij bent inderdaad netjes en beleefd maar het personeelslid dat ik de andere keren aan de telefoon gehad heb dus niet. Misschien is dat ook een punt om naar te gaan kijken dan, klanten verzinnen zulke dingen heus niet.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:28

Cassidy schreef:
Soms kan een bedrijf te groot groeien, kan een bedrijf te succesvol worden, en doordat ze te groot worden kunnen er problemen ontstaan die een bedrijf de kop kunnen kosten. Helemaal als je het internet opgaat.
Als ik dit allemaal lees klinkt het eerder naar een bedrijf dat de succesvol is geworden om het allemaal nog te kunnen behappen, of vergis ik me daar in? Je kunt nog zo hard werken, bepaalde verkeerde structuren binnen een bedrijf zijn met hard werken niet recht te zetten.
De kritiek van klanten moet je wel degelijk serieus nemen, en niet meteen afschuiven als kritiek van mensen die toch nooit tevreden te stellen zijn. Kijk eerst binnen het bedrijf waar de fouten liggen, ipv iedere keer te gaan hollen om recht te zetten wat er verkeerd is gegaan. Een advies daarom aan de eigenaar van het bedrijf om er eens iemand van buitenaf kritisch naar te laten kijken, de knelpunten aan te laten geven, deze op te lossen om zo weer te mogen genieten van een goede nachtrust.

Dit is ons al enige tijd duidelijk en er zijn al mensen bezig om e.e.a op te lossen.
Het gaat er ook niet om dat wij kritieken niet serieus nemen dat nemen wij juist heel serieus maar, weet je al de hoeveelste topic dit is over Piaffe en wij worden er soms zo moe van.
Het is ons duidelijk waar de knelpunten liggen en daar werken wij meer dan hard aan maar, als mensen hier zeggen dat we liegen en onbeschoft zijn dan ontplof ik want dat gebeurd hier gewoon echt niet.
Wij nemen echt ieder klacht serieus en iedere week hebben wij hier intern vergadering en worden alle klachten, en problemen uiterst serieus doorgesproken ik mag hopen dat iedereen wel begrijpt dan wij heel, heel serieus omgaan met onze klanten en hun daarbij horende klachten maar, deze moeten niet berust zijn op leugens.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:30

Ik vind het nog steeds erg jammer want ik had maar al te graag de nederlandse vlag deken gehad, voor mijn kleine mormel....

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:30

karoliena schreef:
Ja nou dat is al stap 1 dat je zelf dan al door hebt dat dingen dus te onoverzichtelijk zijn maar wij als klanten horen daar niet op zo'n manier onder te leiden lijkt mij. En het is ook helemaal neit erg naar mijn mening als er een keer wat fout gaat maar er is nooit van jullie kant bijvoorbeeld gezegd sorry voor het misverstand maar het pakketje is nog niet opgestuurd want het moest besteld worden. Kijk dan had ik er helemaal geen problemen mee gehad om te wachten.

Over het telefonisch te woord staan volgens mij heb ik jou persoonlijk 1 x aan de telefoon gehad en jij bent inderdaad netjes en beleefd maar het personeelslid dat ik de andere keren aan de telefoon gehad heb dus niet. Misschien is dat ook een punt om naar te gaan kijken dan, klanten verzinnen zulke dingen heus niet.

Is het nou niet verstandig om dit even morgen met mij persoonlijk te bespreken bv via de telefoon dan gaan wij samen met het ordernummer erbij eens even kijken wat er nu mis is gegaan.
Personeel onbeschoft aan de telefoon ?? ook dit wil ik heel graag met je uitpraten want, dat kan gewoon niet !

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:31

horsewisper schreef:
Ik vind het nog steeds erg jammer want ik had maar al te graag de nederlandse vlag deken gehad, voor mijn kleine mormel....

Maar alle maten zijn NU binnen hoor dus vanaf maat 110 is binnen.
Jij was degene die een 127 had gekregen ??
Vorige week zijn alle maten hier binnen gekomen.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:32

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik daar zin in heb, om het weer allemaal op te rakelen. Je weet n hoe eht zit en dat je personeel dus niet altijd netjes is en waar het fout gaat en ik hoop dat jullie er wat aan doen en dat in de toekomst bestellen via internet weer gaat lukken

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:33

karoliena schreef:

Hooooooooo, nu wil ik toch ook even een woordje zeggen....
IK ben dat personeelslid....en sta toch echt iedereen uiterst vriendelijk te woord...

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:34

Nou dat vind ik dus erg laf.
Je wilt het wel via bokt afreageren en als ik zeg ik wil dit oplossen haak je af.
Laat dat bokt dan ook achterwege de volgende keer.
Als je commentaar hebt kom er dan mee... maar alleen via bokt je gal spuien is wel heel, heel erg laf.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:36

ruitersport schreef:
Nou dat vind ik dus erg laf.
Je wilt het wel via bokt afreageren en als ik zeg ik wil dit oplossen haak je af.
Laat dat bokt dan ook achterwege de volgende keer.
Als je commentaar hebt kom er dan mee... maar alleen via bokt je gal spuien is wel heel, heel erg laf.

Helemaal mee eens....
Want als iemand van ons dan onbeschoft zou zijn, en niet vriendelijk, zou ik of mijn collega dan ook heel graag willen horen waar dat fout is gegaan en wat er dan gezegd is.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:37

karoliena schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik daar zin in heb, om het weer allemaal op te rakelen. Je weet n hoe eht zit en dat je personeel dus niet altijd netjes is en waar het fout gaat en ik hoop dat jullie er wat aan doen en dat in de toekomst bestellen via internet weer gaat lukken

Ik wil dit zelf nu toch wel uitgezocht hebben jij begint dus ik wil dit wel even afmaken.
Wat is jou ordernummer als je me niet wil bellen wil ik het graag toch weten wij willen graag leren van onze fouten dus wil ik dit uitzoeken.
Dus geef je ordernummer eens ?

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:37

karoliena schreef:

Ik wil dit zelf nu toch wel uitgezocht hebben jij begint dus ik wil dit wel even afmaken.
Wat is jou ordernummer als je me niet wil bellen wil ik het graag toch weten wij willen graag leren van onze fouten dus wil ik dit uitzoeken.
Dus geef je ordernummer eens ?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:38

Ik heb je net een PM gestuurd.

Ik ben idd degene die de deken maat 127 had gekregen.