Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kekaro schreef:Hai ik ken ook aardig wat stallen hier in de buurt inmiddels, maar een echte leuke stal ben ik nog niet tegen gekomen, ja de oude manege wheermolen daar had ik het naar m'n zin
bij bouma gestaan, is idd troep
rinus zelf in elkaar geknutselde stallen, wel gezellig maar een buitenbak die een heel vreemd formaat is..zit een hoek in
manege purmerbos, heel duur idd en wat mij het meest tegenstaat is dat de paarden dus niet los kunnen daar, in de zomer wel weidegang maar in de winter niks, 24/7 stal buiten de tijd dat jij er bent om bezig te zijn dan.
stal worp, hmz hele mooie buitenbak stalletjes vind ik wat minder eerlijk gezegd maar op zich wel mooi en netjes, aardige man ook.
nansink...de 1 loopt ermee weg de ander vind het helemaal niks, ik vind het dus helemaal niks
ik sta nu op een superplekje met mijn haflinger, binnenkort gaat hij op stal en die ken ik nog niet dus moeten we nog meemaken....maar mijn gevoel zegt dat het goedkomt![]()
kortom, voor een redelijk hoog bedrag heb je nog niks in purmerend !
en voor een heleboel geld word je stal netjes gehouden voor je maar komt je paard niet buiten....dus het is knudde hier in de omgeving.
kekaro schreef:ik heb er nooit lessen gehad, alleen in pension gestaan met Safir, was een rotpaard maar ik vond de stal hartstikke leukschimmel/kruising lipizaner is saf
en ik keek uiteraard meteen in je profiel maar daar staat niks inhahaha
k ben er weg gegaan vlak voordat ie dicht ging eigenlijk.
lessen heb ik op de vennen gehad, nu paardenhof
kekaro schreef:ahja even opgezocht, 290 per maand inclusief uitmesten....
kekaro schreef:hey jij ook hier
ik denk ook dat worp verder is !
zowieso lijkt de beemster al een heel eind omdat je dan eerst heel purmerend doormoet...