dierfysio schreef:euh, sorry, dawisknie... blont...
had je ook niet kunnen weten, was je wel lekker waarzegster geweest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:euh, sorry, dawisknie... blont...
jeddah schreef:Hier nog iemand met ZEER GOEDE ervaringen met Rodinde!
In Klijndijk "uitbehandeld" (op foto gezet en advies Tildren)en door 1 (!!!) behandeling van Rodinde was Jeddah weer 100% en loopt ze weer mee in de Endurance.
Dat terwijl Klijndijk haar aan de Tildren wilde zetten wegens beginnende Spat wat uiteindelijk niet juist blijkt te zijn, 1.5 jaar later is de "spat" nog steeds excat hetzelfde en had ik dat anders dus allemaal voor niks gedaan, plus dat mijn paard er waarschijnlijk niet beter van was gaan lopen gezien er een aantal wervels vast zaten, die met Tildren niet los gekomen waren.
Rodinde onderstreept ook het belang van sterke rug en buikspieren en geeft teveens oefeningen mee.
Wat ik erg prettig vind is dat ze een Dierenarts is en dus ook verder kan kijken dan alleen de rug/spieren whatever.
sabje19 schreef:Zelf heb ik mijn paard in februari van dit jaar laten behandelen door Rodinde, nadat de fysio niet veel voor me kon doen had zij me doorverwezen naar Rodinde.
De klachten van mijn paard waren dat hij ging staken, hevig ging bokken met aanspringen in galop en dit was niet normaal voor mijn paard (hij reageerd normaal nergens op).
Rodinde heeft hem toen behandeld hij zou scheef zijn in z'n bekken en z'n hals zat vast.
Wegens omstandigheden kon ik hem niet eerder rijden dan na 4 weken.
Hij heeft in die 4 weken alleen in de wei of paddock gestaan en aan de hand gestapt.
Daarna ben ik begonnen met opbouwen en toen ik weer ging rijden voelde het gelijk niet goed aan, de klachten waren wel minder, maar niet weg.
Hierdoor hebben we een aantal maanden het geprobeerd totdat het weer erger werd.
Toen ben ik via bokt.nl bij Heleen Slebos terecht gekomen deze heeft hem nu 1x behandeld.
Daarna mocht ik 1 week niets doen, behalve in de wei en aan de hand stappen.
Hierna ben ik weer gaan opbouwen en hij liep beter dan ooit te voren.
Hij was veel losser en de galop ging ook hartstikke goed.
Ik heb dus niet zo'n goede ervaring met Rodinde en was een hoop euro's lichter.
Verder was Rodinde niet zo van het uitleggen wat ze ging doen, maar ze ging gelijk aan de slag en dat was het. Heleen legde gewoon uit was ze ging doen, zodat het voor mij ook duidelijk was en ze liet mij ook voelen en zien waar precies de blokkades lagen.
Ik wil hier ook niemand mee beledigen, maar misschien dat er paarden zijn die er wel baat bij hebben, maar voor mijn paard was het dus niet de goede behandeling.
Yvonniej schreef:Wie of wat is Heleen Slebos?