Is het goed paardenhouden in de omgeving van Helmond-Gemert?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Is het goed paardenhouden in de omgeving van Helmond-Gemert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:13

Omdat het daar fijn wonen is Haha!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 18:17

hahahaha inderdaad... domme vraag Haha! Clown Ik blijf gewoon nog even kijken op Funda en ik ga morgen een paar makelaars in Bakel en Gemert bellen om te vragen of er nog iets in de verkoop verwacht wordt.
Wat een toestand zeg: "even een nieuw huis zoeken" Aaargghhh!!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:47

mocht je nog geen stal hebben weet ik eventueel nog een plekje voor je.
de stal is in beek en donk en een vriendin van mij staat daar.
de stal is in princiepe geen pensionstal, de eigenaar is een wat oudere boer die van fokken houdt en aat verscillende meisjes de paarden rijden.
de paarden staan zomers dag en nacht buiten
in de winter s nachts op stal.
vanwege eigen jonge paarden heeft hij verschillende weilanden door het dorp met jonge paarden.
dus mogelijkheid om jonge paarden mee te nemen deze staat dag en nacht buiten zomer en winter.

mocht je dit wat lijken kan ik je een emailadres door sturen

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 17:39

Dit klinkt erg goed, maar ik moet wel eerst even uitzoeken hoe ver dat is van het centrum van Helmond (ja in het gevaarlijke centrum van Helmond ga ik waarschijnlijk een nieuwbouwhuis kopen!). Daarbij duurt het nog wel een half jaar voordat de paarden komen hoor! Eerst moet ik zelf ergens goed zitten!

Wel super bedankt, want nogmaals dit klinkt precies zoals ik het zoek!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 10:21

Ik ga het doen!! Ik ga een nieuwbouwhuis in het centrum van Helmond kopen!!! Wheeehhh spannend!!!
Voor wie het interesseert: Marmotstraat Als je onder nieuwbouw in Helmond zoekt op Funda, kom je hem nog wel tegen. Moet alleen nog even een traininspak met felroze legging kopen, anders val ik zo op in de buurt Knipoog
Huis is pas begin 2007 klaar dus voor de tussentijd zoek ik nog een tijdelijke oplossing waar ik mijn katjes ook mee kan nemen.
Pas als ik daar echt zit, wil ik mijn paarden over laten komen. Daar is geen haast bij, want ze staan prima waar ze nu staan onder het toeziend oog van mijn zus Lachen Heb ik mooi alle tijd om een geschikte stal te zoeken. Kan ik mooi gebruik maken van jullie tips Lachen Dank daarvoor!