Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Waarom heb je m daar heen gebracht dan?
NehnaDagmar schreef:Hebben we het hier over Myra uit Berkhout, Noord-Holland. Verkoopt ook (goedkope) paarden op marktplaats met bijna allemaal een gebrek..?
Agossie schreef:Ik ben ook wezen kijken bij Myra en heb daar werkelijk een heel leuk dier zien staan en heb al bevestigd dat ik hem wil kopen, MITS hij goedgekeurd wordt door een dierenarts. Dat schijnt nogal moeilijk te zijn, maar ik houd voet bij stuk...
Agossie schreef:Ik heb de koop afgezegd. Ik vertrouwde het niet meer. Ze wilde eerst geld hebben vóórdat het dier gekeurd zou zijn door een door mij uitgekozen dierenarts, plus het was moeilijk om het dier bij deze dierenarts te krijgen, terwijl het wèl naar mijn huis geleverd kon worden, wat verder is... Helaas kon ik het niet eens worden met haar en ik heb de koop dus stopgezet. Jammer voor het paard, hij is echt gaaf! Ik ga verder met mijn zoektocht...
Je kunt eventueel op Marktplaats kijken, bij dieren en dan bij paarden/overig. Als je dan Berkhout intypt, komen er vanzelf advertenties van Myra. Ze heeft echt hele leuke dieren staan, maar JIJ bepaalt de voorwaarden van de koop, let daar goed op! En betaal helemaal NIETS voordat het dier is gekeurd door een door jou uitgekozen dierenarts! (dus bijvoorbeeld de Faculteit, Emmeloord of Bodegraven ofzo).
luwaniej1 schreef:
heel verstandig van je! je omt vast wel weer een ander leuk paard tegen!