Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijn4045 schreef:@ Mare: wat weet jij van de eigenaren/sfeer op de Bortledonk? Ik ga er volgende week staan, maar heb nog een beetje dubbel gevoel over de sfeer daar. Nu vind ik het het belangrijkst dat mijn paard het goed heeft en de feciliteiten top zijn (en dat is daar zeker het geval), maar een beetje gezelligheid...
Marijn4045 schreef:@Mare: slik, ik ben een beetje beduusd van je mail. Klinkt niet al te posotief allemaal... Weet je dit uit eigen ervaring, of via een roddelcircuit?
Citaat:ik kan je echt de bameerhoeve aanraden.
ik sta er namelijk ook met mijn paard.
de stalling kost 150/175 euro, ligt eraan wat voor paard je heb(pony of paard)
ze gaan dagelijks naar buiten, en er is wel een binnenbak maar daar zijn ze mee bezig.
Citaat:heb bij peerdeblom gestaan. is ook niet echt iets vieze stallen!..paardehoeve ook niet.heel weinig buiten!enveel lessen zodat je bijna niet kon rijden en is nu ook nog is heel duur.
molenzicht (hebk gewerkt)vind ik ook niet echt zo geweldig.zandberge zou ik al helemaal nooit doen..is helemaal niks.hebbe ze t liefst dat je in een lege stal staat.en late je paard in noodweer gewoon buiten staan.ook moet je alles zelf maken enzo. en zorge dat er gras in de wei zit..dat was helemaal niks
eigenlijk is t bij allemaal wel wat! alleen waar ik nu staat niet. dat is echt heel goed..(de bameerhoeve )
miekelover schreef:ik zit naast manege keytenburg. Een boer met camping met pension stalling.Jan mies heet het Overdekte buitenbak. Iedere dag weidegang. Ook in de winter