Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kendra schreef:prompter schreef:Alleen: als deze gaven écht zijn, dan zou niemand meer naar een DA gaan en waren er verkeersregelaars nodig om de toeloop naar de genezers in de hand te houden.
Nou, dat scheelde bij iemand als Albert van Es ook niet veel. Maar hij behandelde niet alles, dat bepaalde hij zelf. Half Noord Nederland stond bij hem op de stoep.
Ik ben daarna nooit meer iemand zoals hem tegengekomen. Dus denk dat er ook maar weinig mensen zijn met echt een 'gave'.
Suzanne F. schreef:Ik geloof wel dat er meer is dan reguliere geneeskunde. En dat handoplegging bestaat. Je doet het eigenlijk zelf ook als je pijn hebt. Of als je kindje pijn heeft.
Maar ik ben toch wel beetje terughoudend erin. Ik weet niet goed wat het wel of niet kan genezen en wat placebo is of niet. Bij kinderen helpt een kusje erop vaak wel. Dat kan placebo zijn. Maar bij een paard kan dat niet.
marleen_usar schreef:Mijn allereerste healing op afstand was voor iemand met een nekhernia die had veel pijn. Ik vertelde niet hoe laat ik het ging doen, tot ik een bericht kreeg, ik stond om 3 over 12 aan de afwas en dacht wat gebeurd er. Ik voelde de pijn langzaam weg gaan, hij heeft nooit meer pijn gehad maar moest wel geopereerd worden vanwege de uitstulping van de wervel.
Kendra schreef:Ik ben absoluut niet lichtgelovig, maar wat Albert van Es in het verleden met onze paarden heeft gedaan is werkelijk onvoorstelbaar.
Linnie050 schreef:In Garderen zit of zat ook altijd een man.
Zelf nooit geweest maar hier in de omgeving was hij wel bekend met mensen en dieren.
Hoorde geen negatieve verhalen.
De man was altijd druk.
Ik denk altijd maar baadt het niet dan schaadt het niet.
shires2018 schreef:Bieden schreef:Niet sarcastisch bedoeld maar dan ging er toch niemand meer dood als het zo eenvoudig was ?
Dan werd het wel weer heel erg druk hier op aarde. Ik denk ook niet dat je het moet doen als he denkt dat het helpt bij bijvoorbeeld kanker e.d. Maar wel bij pijntjes en kwaaltjes. Zoals spierblessure of pezen . Rugklachten ens.
koend schreef:Ik heb de website bekeken, maar niet helemaal omdat er uitgegaan wordt van discutabele punten.
Vb: het verschil tussen levende wezens en dode materie is dat alleen levende wezens een electro_-magnetisch energieveld uitstralen. FLAGRANT FOUT! Een batterij, een elektrische leiding, een magneet, de aarde ... hebben allemaal een véél sterker electromagnetisch veld dan een menselijk lichaam.
Als je een hele theorie opbouwt vanuit een verkeerd uitgangspunt is het niet koosjer,
Elisa schrijft :"Ik vind Deepak Chopra heel interessant, dat is een dokter die ook zeer ontwikkeld is op het gebied van bewustzijn. Die heeft ook mee gewerkt aan meditaties waarbij zijn hersen acitiviteit wordt gemeten en dat daar dan veranderingen in te zien zijn."
Dat is weer iets anders. Dat meditatie de hersenen beïnvloedt is logisch. Dat daar dan veranderingen te zien zijn ook, want die heb je ook bij alle leerprocessen.
Zo worden in discussies vaak allerlei dingen op een hoopje gegooid, ware en bullshit.
haha1995 schreef:shires2018 schreef:
Dan werd het wel weer heel erg druk hier op aarde. Ik denk ook niet dat je het moet doen als he denkt dat het helpt bij bijvoorbeeld kanker e.d. Maar wel bij pijntjes en kwaaltjes. Zoals spierblessure of pezen . Rugklachten ens.
Dus eigenlijk dingen die vanzelf ook genezen? Ik heb er 1 lopen waarvan een dierenarts zei ,of je laat hem inslapen of je gooit hem een jaar op de wei en zie wat het doet...Dat laatste hebben de eigenaren gedaan...en nu 1,5 jaar later loopt hij weer goed onder het zadel.....Behalve goed gras en veel ruimte niemand bij geweest....
marleen_usar schreef:Mijn allereerste healing op afstand was voor iemand met een nekhernia die had veel pijn. Ik vertelde niet hoe laat ik het ging doen, tot ik een bericht kreeg, ik stond om 3 over 12 aan de afwas en dacht wat gebeurd er. Ik voelde de pijn langzaam weg gaan, hij heeft nooit meer pijn gehad maar moest wel geopereerd worden vanwege de uitstulping van de wervel.
Elisa2 schreef:Welke website van de meerdere linkjes die er staan?
Ik geloof niet dat het een verkeerd uitgangspunt is. Waarschijnlijk wordt er bedoeld levende mensen en dieren en geen dingen. Jij haalt dingen aan.
Jammer dat je vragen stelt om vooral iets te kunnen vinden om negatief over te doen.
haha1995 schreef:shires2018 schreef:Dan werd het wel weer heel erg druk hier op aarde. Ik denk ook niet dat je het moet doen als he denkt dat het helpt bij bijvoorbeeld kanker e.d. Maar wel bij pijntjes en kwaaltjes. Zoals spierblessure of pezen . Rugklachten ens.
Dus eigenlijk dingen die vanzelf ook genezen? Ik heb er 1 lopen waarvan een dierenarts zei ,of je laat hem inslapen of je gooit hem een jaar op de wei en zie wat het doet...Dat laatste hebben de eigenaren gedaan...en nu 1,5 jaar later loopt hij weer goed onder het zadel.....Behalve goed gras en veel ruimte niemand bij geweest....

koend schreef:Elisa2 schreef:Welke website van de meerdere linkjes die er staan?
Ik geloof niet dat het een verkeerd uitgangspunt is. Waarschijnlijk wordt er bedoeld levende mensen en dieren en geen dingen. Jij haalt dingen aan.
Jammer dat je vragen stelt om vooral iets te kunnen vinden om negatief over te doen.
Het was je eerste link, van leveninlicht.
Ik vraag naar uitleg en argumenten. Als daar volgens mij fouten in zitten geef ik dat aan. Dat is toch normale discussie? Als we allemaal alleen maar positief mogen reageren dan heeft discussie geen zin.
Misschien had ik het woord bullshit niet moeten gebruiken en in plaats daarvan ”onwaar”. Ok.