henshem schreef:Mijn oppas krijgt geen gevulde ijskast omdat zij vegetarisch is en zelf boodschappen doet. Wel voldoende koffiebonen etc in huis voor haar. Verder maakt zij gebruik van een van onze auto’s die voorzien is van een volle tank. Zij laat de twee honden 3x per dag uit en geeft ze hun eten. En de paard/pony afdeling mest ze uit en ze geeft hooi en krachtvoer. Hiervoor krijgt ze een onkostenvergoeding van €30 per dag.
Als de bijrijder oppast is het enkel de goed gevulde koelkast en meestal wel een cadeautje (maar die mag jaarrond met onze auto en trailer ook op pad) bij een andere oppas gevulde koelkast, wijntje op voorraad en een vergoeding. Ondanks dat ons huis ook echt wel lekker is om te zitten. De beestjes kosten mij een uur tot anderhalf uur pd aan minimale zorg, een ander is daar (zeker aan het begin) gewoon langer mee bezig.
En dat de tuin rommelig is bij thuiskomst er wat achterstallig werk is, zeker na 2 weken is dat wel te overzien en lossen we zelf wel op. Als iemand vrijwillig dat oppakt is het fijn, maar zeker geen must.
Ik zou in de advertentie zeker even erbij zetten hoeveel werk het is, want teveel voor 1 persoon lijkt alsof het mega veel werk is en je een dagtaak hebt aan uitmesten, verzorgen, onkruid wieden etc.