agradi...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 15:29

Slmt9 schreef:
flintstones schreef:
Proberen naar de nummer te bellen gister heeft me al 10 minuten geduurd om te weten hoe ik er naar kan bellen vanuit belgie! Om Dan terug 10 minuten aan een wachtmuziekje te zitten... dat is dan al 20 minuten tijd verloren.

Wij zitten niet hele uren achter het stuur stappen vaak in en uit dus we rijden niet aan 1 stuk... we zitten ook nog op fiets op heel drukke wegen

Waarom mail je ze niet om te annuleren?
Dat stuurde ik je al eerder. Dat is nog minder tijd dan op bokt bijlezen en reageren.

ik heb in 2 weken al 2 mails gestuurd op nog geen van beide een antwoord...

Slmt9

Re: agradi...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:02

Oh sorry, dat had ik gemist. Ik denk toch dat bellen dan je enige optie is.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:37

Ik belde maandag ochtend om 9 uur en binnen totaal 5 minuten was mijn bestelling aangepast, uitgebreid, nieuwe mail, extra betaald enz. Gisteren het uiteindelijk ontvangen en vandaag al in gebruik

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 17:34

Ik kreeg net een mail dat vet verzonden zou zijn maar op mijn 2 andere mails nog steeds geen antwoord
Track en trace link doet het ook niet...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:06

Dat is werkelijk bij elke track en trace van elk bedrijf zo. Wel klaar voor ophalen of zelfs al opgehaald dan maar nog niet gescand in distributie centrum. Staat ook werkelijk gewoon altijd in de mail dat het even paar uur kan duren.

Dat heeft niks met agradi te maken, maar met de pakketdiensten die wel de code al uitgeven aan pakketten, maar die nog niet te volgen zijn

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 19:16

MyWishMax schreef:
Dat is werkelijk bij elke track en trace van elk bedrijf zo. Wel klaar voor ophalen of zelfs al opgehaald dan maar nog niet gescand in distributie centrum. Staat ook werkelijk gewoon altijd in de mail dat het even paar uur kan duren.

Dat heeft niks met agradi te maken, maar met de pakketdiensten die wel de code al uitgeven aan pakketten, maar die nog niet te volgen zijn

raar want hier komt echt barcode onbekend bij de meeste waar ik bestel krijg je bericht dat de barcode wel herkend word maar nog niet bij hen is maar bon

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:20

flintstones schreef:
Proberen naar de nummer te bellen gister heeft me al 10 minuten geduurd om te weten hoe ik er naar kan bellen vanuit belgie! Om Dan terug 10 minuten aan een wachtmuziekje te zitten... dat is dan al 20 minuten tijd verloren.

Wij zitten niet hele uren achter het stuur stappen vaak in en uit dus we rijden niet aan 1 stuk... we zitten ook nog op fiets op heel drukke wegen

Wat een onzin, ik heb vandaag nog met Agradi gebeld en was binnen 5 minuten helemaal geholpen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:39

Je kan eventueel ook iemand anders in jouw plaats laten bellen als je die persoon het bestelnummer en jouw gegevens doorgeeft.

Ik vind ook dat je het jezelf moeilijker maakt dan nodig.

Anyway,
Qua ervaring met agradi heb ik eigenlijk altijd mijn bestellingen binnen 3 werkdagen ontvangen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:41

flintstones schreef:
MyWishMax schreef:

raar want hier komt echt barcode onbekend bij de meeste waar ik bestel krijg je bericht dat de barcode wel herkend word maar nog niet bij hen is maar bon

Dit heb ik vaker. Vaak is hij dan dezelfde dag savonds vaak na 20:00 wel te volgen. Dan is hij aangevraagd maar nog niet geactiveerd/ingescand ofzo.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:53

flintstones schreef:
MyWishMax schreef:

Bij DPD is het standaard dat het de dag zelf nog niet te volgen is. Dit heb ik met alle pakketten bij DPD. Ik zou me nog niet druk maken, waarschijnlijk is het vanaf 21u of morgenochtend gewoon te volgen ;)

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-25 19:10

ik kreeg vandaag eindelijk mijn pakje aan na 2,5 week...
en ook eindelijk een antwoord op mijn mail, maar enkel met 'het pakje is daar geleverd' geen sorry of niks...

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 19:49

Ben altijd wel tevreden over agradi,en als ik niet tevreden ben hang ik aan de telefoon waar het direct opgelost word.
Ze hebben wel de puntjes die je kan sparen op geschroeft.
Ging een beetje te hard denk ik met de gratis cadeautjes.