Ik denk dat die eerste dan is geweest "je pakket wordt voorbereid om verzonden te worden" ofwel de verzendzegel is alvast uitgeprint. In afwachting van het bij de shop binnenkomen van je gekochte item(s)?
En dat het pakket nu pas daadwerkelijk verzonden werd. Je zou dan denken / hopen dat je het komende weekend zachtjes aan wel een keer ontvangen moet hebben maar iig dat de track & trace nu gaat lopen.
Hier overigens wel eens dat pakketten niet dezelfde dag verwerkt worden in het postpunt. Maar dan gaan ze de dag erna alsnog. Of soms ook wel dat je erbij staat als ze gescand worden, maar je toch geen scan ziet online en stom genoeg ook geen latere scan...maar dan zijn ze 2 dagen later wel ineens bezorgd (gelukkig!) normaal gesproken.
@pmarena, dat hebben wij ook wel eens in onze winkel waar we een pakketpunt hebben van GLS. Voor onze webshop is dat heel handig, we verzenden dan ook met GLS, en dan hebben we de pakketten klaar gemaakt, en dan komt de gene die moet ophalen niet. Of we zijn nog hard bezig met de pakketten en dan staat het mannetje voor onze neus die dan de pakketten welke klaar zijn meeneemt. En dan sturen we wel eind van de dag de track and trace, ook van de pakketten die later klaar gemaakt zijn en niet meer mee konden.
Ik vind dit ook wel een gevalletje voor boos, tbh.
pmarena
Geplaatst: 17-03-25 15:36
Ivy: precies, een dag kan gebeuren. Misschien een keer 2 dagen als een pakketje per ongeluk ergens achter gevallen is ofzo. Ik heb wel eens gehad dat een groot pakket met een compleet westernzadel er een hele tijd over deed en gewoon ineens gestopt was in de track & trace.
Dan vraag je je ook af hoe dat in hemelsnaam kan want een pakket van dat formaat valt toch wel op zou je denken
Maargoed dat wordt een beetje offtopic. Ik duim dat het pakket van TS er nu wel eindelijk snel zal zijn, de inhoud in orde is en alles gewoon helemaal goed is verder
Ze had er een set sokken bijgedaan als cadeautje, met roze alpacas en schoenmaat 30-35 terwijl ik rijlegging maat S bestel. Het gaat om de poging…
Ik ben blij dat me pakket bezorgd is!
Bengell
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-25 21:42
Te vroeg gejuicht…
Ik had de broek nog niet gepast omdat ik ziek was. Vandaag wou ik hem aantrekken en toen dacht ik dat is een dunne stof voor een winterbroek. En helaas is het niet de broek die ik had besteld … hij is niet met fleece afgewerkt dus je kan erdoor heen kijken en hij heeft geen lusjes voor een riem. Aangezien er geen contact te krijgen is weet ik nog niet wat ik ermee wil doen…
Gewoon melden dat hij niet okee is. Dat je graag op kosten van verkoper terug wilt sturen. Als verkoper helemaal niet reageert krijg jij automatisch je geld van Vinted terug na X dagen.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 22-03-25 08:44
Wat heeft Vinted ermee te maken? Dit is een gewone webshop?
pmarena
Geplaatst: 22-03-25 08:45
Oh sjips verkeerde topic
Jeetje wat balen dan zeg, hoe krijg je dit nu weer opgelost inderdaad...
Dat retourneren was bij mij ook een drama… ik kreeg het verkeerde geleverd en stuurde daarom een e-mail. Inmiddels een jaar geleden en nog geen reactie. Ik heb het maar doorverkocht en mijn verlies genomen. Zo zonde, want ze hebben leuke spullen maar ik bestel er niet meer. Hoop dat jij wel alsnog een reactie krijgt TO!
lor1_1984
Geplaatst: 22-03-25 09:53
Mailen (of als dat mogelijk is via je bestelgeschiedenis) dat de bestelling niet klopt. Dat ze x dagen heeft om het op te lossen en dat dit het zoveelste is wat mis is gegaan (en benoem ook het gebrek aan communicatie tot nu toe, de paasei tijd om te verzenden etc). En dat als het binnen de door jou gestelde tijd niet tot jouw tevredenheid is opgelost, je verdere stappen gaat ondernemen.
Ze heeft lang genoeg de tijd gehad om jouw bestelling correct te verwerken etc en het excuus dat haar gezondheid niet goed is is niet jouw probleem. Als ze niet in staat is haar bedrijf goed te runnen, moet ze ermee stoppen imo.
Proberen in contact te komen over het verkeerd geleverde artikel en anders in gebrek stellen dmv een aangetekende brief of mail. Maar balen is het wel zeg.