Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne1221 schreef:-Helaas is het niet alleen bij particulieren maar ook bij handelsstallen garantie tot de voordeur. Ook als je later kunt bewijzen dat er een onderliggend lijden was, zijn er bij handelaren achterdeuren en constructies om niet de verantwoording te hoeven nemen. Een van mijn paarden had zomereczeem. Dit heeft de handelaar niet gezegd en een half jaar na aankoop kwam dit er uit;
JuulSearch25 schreef:Dank jullie wel voor alle tips! Het Ierse paard is helaas verkocht, na een goede klinische en RX keuring. Ik zou een tweede keer gaan kijken samen met iemand, maar wist ook dat er al een kijker was geweest. Helaas, het is niet anders.
Deze week ga ik misschien nog bij een 9-jarige kijken, wel ook Ierse achtergrond, maar al langer (jaar of 2 of 3) in Nederland. Dat wordt in ieder geval gezegd. Eerst maar eens zien en dan ga ik op basis van gevoel (en hopelijk feiten) weer verder.1
En via dit forum nog een tip gekregen waar ik ook even ga informeren, super fijn!
JuulSearch25 schreef:Ik ben me er echt van bewust en blijf ook kritisch. Het budget is wat het is, maar ik hoop er een leuk paard voor te vinden. Een fijne allrounder en ja, ik zal misschien moeten gaan afwijken van m'n wensen. Voor nu wil ik in ieder geval ook zoveel mogelijk rondkijken en ervaring opdoen.
Ladyson schreef:JuulSearch25 schreef:Ik ben me er echt van bewust en blijf ook kritisch. Het budget is wat het is, maar ik hoop er een leuk paard voor te vinden. Een fijne allrounder en ja, ik zal misschien moeten gaan afwijken van m'n wensen. Voor nu wil ik in ieder geval ook zoveel mogelijk rondkijken en ervaring opdoen.
Het budget is wat het is.. Ik zou de maandelijkse kosten die je straks kwijt bent iig alvast elke maand apart zetten. Mocht je niet voor dit budget kunnen slagen, dan spaar je in de tussentijd er wel budget bij