ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horseworld91

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 09:29

Agradi is sinds de corona periode al drama met leveren. Is maar af en toe dat het daadwerkelijk uitkomt dat het op tijd geleverd wordt. Maar of het nu aan hun ligt of aan de pakketdienst dat weet ik niet

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 09:44

Niet verzonden ligt aan hen. Staat dan ook niet aangemeld.

Wat er daarna gebeurt kan agradi idd niet veel aan doen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 12:12

Ik vind agradi prijze niet meer zo scherp als vroeger. Tegenwoordig kijk ik eerst even wat er lokaal te vinden is. Als het niet snel nodig is spaar ik eea. Op.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 15:07

Ik bestelde vroeger wel eens bij Agradi. Ook een keer gehad dat iets achteraf niet meer op voorraad bleek te zijn en dat duurde echt heel lang. Ook wel eens iets retour gestuurd en dat ging allemaal goed. Tegenwoordig bestel ik er eigenlijk nog zelden nog, maar wellicht komt dat doordat ik eerder iets tweedehands koop of gewoon naar een fysieke winkel ga.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 15:38

Ik bestel ook al meer als 10 jaar bij agradi en nooit problemen maar indd de prijzen zijn lang zo scherp niet meer als toen ze nog met vouchers ect werkte.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 16:09

Ben eigenlijk best wel tevreden over hen, heb ooit iets retour moeten sturen maar netjes mijn geld teruggekregen.

Ik merk idd wel dat hun prijszetting niet altijd helemaal correct is. Ik twijfelde om een schrikdraadapparaat te kopen op zonne-energie, en het stond afgeprijsd op rond de 200 euro dacht ik. Ik had het een paar dagen (of langer) in mijn winkelmandje, en plots was de kortingprijs de standaardprijs, en ging er nog een extra korting vanaf, ik geloof maar 170 euro of zo. Heb dan maar gelijk 2 apparaten besteld, en ben ik tot nu toe heel blij mee.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 16:24

Ik bestel ook regelmatig en dat gaat altijd wel goed. Inderdaad niet de bezorgtijd. :+ Bestellen zal nu wel wat minder worden want het minimale bestelbedrag voor gratis verzending is weer omhoog gegaan.

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 13:45

Ik heb begin deze week laarsjes gekocht met flinke korting, met de melding: vandaag voor 21:00 besteld, morgen verzonden.

Nou je raadt het al, nog geen melding gehad dat ze verzonden zijn :+

Vind het zo jammer dat Agradi zo onwijs onbetrouwbaar is geworden. Shopte er vroeger heel graag, inmiddels niet meer. Maarja, 40% korting kon ik niet weerstaan. Hopelijk komen ze nog wel binnen en krijg ik niet opeens de melding; helaas uitverkocht. -O-

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 22:19

Ik heb vanavond rond 20:00 een bestelling geplaatst. In de tekst staat "voor 21:00 besteld, morgen in huis", maar dat lijkt me sterk op zondagavond. In de bevestiging staat wel dat ze het druk hebben en er vertraging is, maar op de website kan ik dit niet vinden.

Ze hebben goede deals, waardoor ik toch af en toe toch wat bij ze bestel...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 22:29

Ik had een maand geleden besteld, alleen bestel bevestiging gehad. Spul was op voorraad en pas na 10 dagen verzonden, dus dat was eens en niet weer.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 01:16

Ik heb dus eens contact gehad i.v.m. de vouchers, die konden ineens niet meer worden toegepast ( voorheen wel). Agradi heeft mij uitgelegd: zodra er 1 product in de winkelmand al onder korting valt, werkt de voucher niet meer.
Advies vanuit agradi, producten zonder korting apart bestellen om de voucher toe te passen.

Verder gaan de bestellingen hier redelijk goed, op de levertijd na maar daar ben ik al op voorbereid.

1x gedoe gehad met 2 flessen cowboy magic die waren leeggelopen. Ondanks al het plastic waren mijn 2 nieuwe dekjes, rijlegging, vest en de zak snoepjes doordrenkt met CM. Helaas kreeg ik als oplossing 1 nieuwe fles CM toegstuurd of 10% korting op mijn volgende bestelling. De oplossing vond ik niet in verhouding gezien de 2 leeg gelopen flessen + zak snoepjes die de gft bak in kon. Op de foto's was overduidelijk zichtbaar dat doos + inhoud zeiknat waren maar Agradi bleef bij de eerder geboden oplossing.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 02:52

mavantos schreef:
Ik heb vanavond rond 20:00 een bestelling geplaatst. In de tekst staat "voor 21:00 besteld, morgen in huis", maar dat lijkt me sterk op zondagavond. In de bevestiging staat wel dat ze het druk hebben en er vertraging is, maar op de website kan ik dit niet vinden.

Ze hebben goede deals, waardoor ik toch af en toe toch wat bij ze bestel...

Zo heb ik dat afgelopen week ook gehad. Zondag doen/bezorgen ze niet, maar heb afgelopen zaterdag, dus een week later dan besteld pas bericht gehad dat het op een pakketpunt ligt.
Terwijl bij alle producten stond "voor 21:00 blablabla" Daar houden zij zich nooit aan. Wilde het annuleren maar toen opeens was het wel snel verzonden!
Ondertussen al ergens anders besteld.
Of ik het pakketje maar wel even wilde aannemen en retour (op mijn kosten!) Wilde sturen. Ben gekke henkie niet. Ligt nu op een punt en zal na een week ofzo wel retour gaan.
Voor mij nooit weer Agradi. (Of ik moet iets pas een paar weken later nodig hebben)

Moraal van t verhaal, je kunt dus deze week nog blijven wachten op je pakketje...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 02:55

Vroeger deden die vouchers het toch wel gewoon samen met een andere korting? En ik vind het ook gewoon belachelijk dat alles wat €7,50 korting was, naar €5,00 korting gegaan is terwijl je die vouchers gewoon al gekregen had van hun. Maar goed, ik bestel er niet meer. Zeker niet na zo veel verhalen over hun slechte klantenservice. Ik vind dat echt niet kunnen hoor, Forcalquier. Dat is geen oplossing als je kijkt wat jouw schade was.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 06:11

Ik had juist van de week de bestelling heel snel binnen. Niet volgende dag, maar wel die dag erna. Ze hebben toch veel meet aanbod en spullen die ik snel nodig heb ga ik sowieso in een winkel halen en niet bestellen. De post maakt er vaak zat een zooi van.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 07:11

Forcalquier schreef:
Ik heb dus eens contact gehad i.v.m. de vouchers, die konden ineens niet meer worden toegepast ( voorheen wel). Agradi heeft mij uitgelegd: zodra er 1 product in de winkelmand al onder korting valt, werkt de voucher niet meer.
Advies vanuit agradi, producten zonder korting apart bestellen om de voucher toe te passen.

Verder gaan de bestellingen hier redelijk goed, op de levertijd na maar daar ben ik al op voorbereid.

1x gedoe gehad met 2 flessen cowboy magic die waren leeggelopen. Ondanks al het plastic waren mijn 2 nieuwe dekjes, rijlegging, vest en de zak snoepjes doordrenkt met CM. Helaas kreeg ik als oplossing 1 nieuwe fles CM toegstuurd of 10% korting op mijn volgende bestelling. De oplossing vond ik niet in verhouding gezien de 2 leeg gelopen flessen + zak snoepjes die de gft bak in kon. Op de foto's was overduidelijk zichtbaar dat doos + inhoud zeiknat waren maar Agradi bleef bij de eerder geboden oplossing.

Ik heb dit een keer gehad met een Amigo vliegendeken. Eerste keer om gehad en wilde het deken losmaken, netjes aan het daarvoor bedoelde flapje en trek zo de sluiting stuk. Uiteindelijk 2 dagen later de gladde voering aan de binnenkant bij de schouders helemaal los, dus ik gemaild. Wilde ze 10% korting geven, dat was nog geen tientje. Daarvoor kan je het niet eens laten repareren _O-

Uiteindelijk wel het hele bedrag terug gekregen op wat aandringen. Dure items bestel ik het liefst bij Hypostore. Zij hebben echt hele goede service als er onverhoopt iets mis is.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 08:03

Vroeger veel besteld. Nu zijn ze gewoon te duur. Dat getrut met vouchers die het ene moment wel en andere moment niet werken en dus dat puzzelen, heb ik geen zin in.

Verder qua leveren duurt t wat langer soms dan andere shops ivm dpd (is het als het goed is) maar dar vind ik niet erg. Vind het irritanter als ze zeggen 'vandaag verzenden' en ze dat niet altijd nakomen. Vind het echt niet erg alshet langer duurt maar dan moet je het niet beloven.

Maar de grootste reden dat ik er amper wat koop is dus de prijs

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 08:41

Vouchers probeer ik niet eens meer die werken toch nooit.
Verder bestel ik gewoon alles daar wat geen haast heeft.
1x een rijlegging gehad van HH waarvan de naden al los waren toen het aankwam maar zonder moeite retour kunnen doen.