Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Ik heb vanavond rond 20:00 een bestelling geplaatst. In de tekst staat "voor 21:00 besteld, morgen in huis", maar dat lijkt me sterk op zondagavond. In de bevestiging staat wel dat ze het druk hebben en er vertraging is, maar op de website kan ik dit niet vinden.
Ze hebben goede deals, waardoor ik toch af en toe toch wat bij ze bestel...
Forcalquier schreef:Ik heb dus eens contact gehad i.v.m. de vouchers, die konden ineens niet meer worden toegepast ( voorheen wel). Agradi heeft mij uitgelegd: zodra er 1 product in de winkelmand al onder korting valt, werkt de voucher niet meer.
Advies vanuit agradi, producten zonder korting apart bestellen om de voucher toe te passen.
Verder gaan de bestellingen hier redelijk goed, op de levertijd na maar daar ben ik al op voorbereid.
1x gedoe gehad met 2 flessen cowboy magic die waren leeggelopen. Ondanks al het plastic waren mijn 2 nieuwe dekjes, rijlegging, vest en de zak snoepjes doordrenkt met CM. Helaas kreeg ik als oplossing 1 nieuwe fles CM toegstuurd of 10% korting op mijn volgende bestelling. De oplossing vond ik niet in verhouding gezien de 2 leeg gelopen flessen + zak snoepjes die de gft bak in kon. Op de foto's was overduidelijk zichtbaar dat doos + inhoud zeiknat waren maar Agradi bleef bij de eerder geboden oplossing.