ivy_power89 schreef:De bezorger kwam met het pakket, die ik vervolgens geweigerd had. Ik had geen zin om weer een label uit te printen, en dan op eigen gelegenheid het pakket weer ergens naar toe te brengen. En de bezorger maakte er helemaal geen issue van.
Krijg ik een mail, dat ik €12.50(!) weigeringskosten moest betalen. Dat zouden ze van het geld afhouden wat ze terug zouden storten.
Ik heb gevraagd of ze de wettelijke regels wat betreft verzendkosten etc wel eens gelezen hadden, want wat ze nu deden mág gewoon niet (ik heb zelf ook 3 webshops, weet heel goed wat de regels zijn)
Dus ik heb gezegd, dat ik het volledige retour bedrag op mijn rekening verwachtte, en als ze wel die €12.50 eraf hadden gehouden ik er werk van zou maken. (ondanks dat het maar een klein bedrag is, maar als ze dit bij meer mensen doen is het makkelijk verdiend)
volgende dag stond het volledige bedrag op mijn rekening.
Dus TS, ik zou daar mee dreigen, ze zijn er schijnbaar erg gevoelig voor!
Ik heb dit ook gehad.
Het staat niet in hun algemene voorwaarden. Enkel op een andere pagina op de website. Dus het mag gewoon niet.
Lange strijd maar uiteindelijk ook gewonnen.