Ik had zelf al 4 van de 7 cursussen dus heb indd toen ook maar door die timer de rest gekocht. Ook al heb ik niks aan de jonge paarden cursus en trailer laden.
Ben begonnen met rechtricht cursus (die had ik als eerst aangeschaft na de gratis challenge, maar die theorie vind ik verschrikkelijk.
Toby
Geplaatst: 08-10-24 09:03
Ik vind het ook behoorlijk misleidend en vragen over hoe lang de actie nog geldig is (op Facebook) worden niet beantwoord. Was ook niet tevreden over hun afvalprogramma. Hun manier (keto) was de enige manier en er werden bepaalde adviezen gegeven die zeker niet voor iedereen veilig zijn. Zonder dat duidelijk aan te geven. Ben er al snel mee gestopt, omdat het me echt tegen ging staan.
Ik heb hem ook nog niet aangeschaft. Maar nu het de donkere tijd weer is en ik s avonds niet kan trainen zou het rechtrichten en dressuur aan de lange teugel wel fijn zijn om toch wat in beweging te blijven. Ik heb thuis alleen weiland en een paddock, geen bak dus vandaar dat ik niet echt kan trainen meer met mijn pony's doordeweeks.
xMyrth
Geplaatst: 29-10-24 00:27
Ik twijfel ook om 'm aan te schaffen. Erg interessant lijkt me
Muronia
Geplaatst: 07-12-24 00:27
Er is eindelijk maar toch een eind-datum aan de actie gesteld las ik net. 31 december houdt het op. Zou eens tijd worden, want ze roepen al maaaaanden dat je de deal niet moet mislopen omdat het stopt.
Matheno
Geplaatst: 07-12-24 00:36
Muronia schreef:
Er is eindelijk maar toch een eind-datum aan de actie gesteld las ik net. 31 december houdt het op. Zou eens tijd worden, want ze roepen al maaaaanden dat je de deal niet moet mislopen omdat het stopt.
Ik ben begonnen met de rechtrichten aan de hand. Ik vind het wel een fijne cursus en hoop dat de anderen aan de hand ook zo zijn. Mijn ene pony heeft er in ieder geval nu al baat bij gehad.
Ik ben ook bezig met recht richten, maar moet mij echt een schop geven. Ben nu bij visulatie deel, maar vergeet dat gewoon om te doen. Dat denk ja dan kan ik ook niet verder, staat dat je het 1 week moet doen, dus dat wil ik ook gewoon aanhouden
Ik heb er al jaren 2 en zeker niet vaag hoor. Twijfel zelf over de rest nog aanschaffen. De filmpjes zijn gewoon duidelijk en netjes opgebouwd
Loretta
Geplaatst: 21-12-24 12:36
Wat ik bedoel met vaag. Dat is hier eerder al besproken. Dat rare tellertje waardoor je denkt ik moet vandaag beslissen stuit mij rond uit tegen de borst. Ook dat vage dieetproduct doen mij de wenkbrouwen fronzen. Daarnaast heb ik eerder dit jaar iwmand gesproken die bij hun de instructeurscursus deed. En de ondersteuning vanuit de opleiding was zeer matig. Er werd volgens haar ook weinig rekening gehouden dat elk paard anders is. En op de meeste vragen kreeg ze gewoon een standaard antwoord. Er waren ook wel goede dingen aan de opleiding. Zo was er heel veel informatie beschikbaar. Maar uiteraard niet altijd datgene waar zij tegen aan liep.
Daarom twijfel ik toch wel. Dit zou opzich wel een goed product kunnen zijn natuurlijk. Mits er veel inhoud is en het ook duidelijk is.
Ik vind de filmpjes op zich wel duidelijk. Je hebt natuurlijk nu niet meer de optie om hulp erbij te krijgen maar voor zo jezelf een beetje bij te spijkeren is het best prima hoor. Ben het ook zeker niet eens met alles wat de zeggen of doen, maar ik wilde met mijn geblesseerde paard wat meer gaan teugelen en daar leek me dit al erg handig voor.
Ik twijfel ook om ze aan te schaffen. Is het voor iemand die al veel kennis heeft en ook lest in deze onderdelen interessant genoeg? Ik vind 97 euro niet megaduur, zeker omdat ik net mijn dertiende maand binnen heb