Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gitana schreef:Maar als je het er zo bij ziet staan dan bel je toch even naar de betreffende stal met de vraag of het wel goed gaat.. in plaats van direct overal te gaan lobbyen..
Sommige jaarlingen zien er bij binnenkomst in de opfok niet uit en krijgen daarna nog wat stress van de verhuizing bijvoorbeeld..
ruitje schreef:Ik ben het met je laatste stuk niet eens. Hoe jullie hier reageren geeft mij juist het gevoel dat jullie een bedrijf zijn wat ziet wat er beter kan. Ook ik heb bijvoorbeeld op mijn stal wel eens een stuk giftig onkruid niet gezien, als een klant dan naar mij toekomt denk ik: oliebol! Maar het gebeurd gewoon! Zoiets met zo'n waterbak zou mij ook kunnen gebeuren. Dat je daar dan op een forum eerlijk in bent, zegt we willen altijd verbeteren... Dan ben je een professionele stal.
En als iemand je dan hier zo neer probeert te halen en toch zo netjes blijft.
Ik denk dat dit topic reclame is voor jullie, ik vond jullie bedrijf al prachtig en als ik jullie communicatie zie dan zou ik mijn paard zo brengen.
Koekie73 schreef:Helemaal eens met Ruitje!Ik vind het juist heel professioneel dat jullie eerlijk zijn en aangeven daar wat mee te doen. Ik ken meerdere mensen die zeer tevreden zijn over de Lindehoeve en ook na wat deze dame hier claimt, zou ik jullie overwegen.
Zo iemand die hier dit soort dingen komt schrijven en ongevraagd op iemands terrein foto's gaat maken, neem ik veel minder serieus hoor.
Dat gezegd hebbend; TS ben je al wat verder? Ik weet nog wel wat fijne plekjes maar dat is in Friesland.