Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Deken advies was bij mij: koop de duurste. Ondanks aangeven dat dit merk absoluut niet past bij mijn paard.
Nielojram schreef:Noukie schreef:Deken advies was bij mij: koop de duurste. Ondanks aangeven dat dit merk absoluut niet past bij mijn paard.
Je laat de slager zijn eigen vlees keuren.
Het is een WINKEL, wat verwacht je?
Zelf nadenken over een aanschaf blijkt lastig te zijn, ondanks alle mogelijkheden, en dan de fuik waar je inzwemt de schuld geven![]()
Mensen wórden besodemieterd, niet zíjn...
pluisje88 schreef:De levering op zich was prima. Daarna een klacht ingediend over dit artikel en daar is niet goed mee omgegaan.
Ik had een cal rei topacio dekje besteld. Paard schuurde haar rug open met dit dekje en dekje kroop onder het zadel uit. Reactie van doc horse in eerste mail: ik had niet goed gepoetst ofzo want dit kon niet.
In de tweede mail kwam het omdat mn zadel niet zou passen ( heb dit paard en zadel al 10 jaar en elk ander dekje maak ik niet eens vast zelfs. Ligt als een huis. Ik moest maar een zadel passer laten komen want aan het dekje kon het echt niet liggen.
Daarop antwoordde ik dat het zadel prima past omdat ik met wel 20 andere dekjes, inclusief een stok oude en totaal versleten cal rei (die ik dus wilde vervangen) er totaal geen probleem is, alleen met dit dekje.
Hun reactie; we zien dat er een pad onder het zadel zit. Dat is niet nodig en we adviseren deze eraf te halen. Daarop heb ik geantwoord dat dat een wow lucht pad is voor de extra bescherming voor de rugspieren van mijn pssm paard en dat ik het bijzonder vond dat zij van afstand konden zeggen dat die niet nodig was.
Hun reactie daarop; nouja als je je zadel niet wilt aanpassen prima maar dat is niet ons probleem. Met het dekje is in ieder geval zeker niks mis.
Dit heen en weer gemaild heeft weken geduurd. Nog geen maand na de laatste mail; nieuw cal rei dekje in het assortiment. Met je raadt het;) wol tegen het schuren aan de rand van het dekje. Zou dat dekje graag nog een keer proberen maar ik wil niet meer bij doc horse bestellen.
HorsePassion schreef:Ik heb mijn terugbetaling nog niet binnen. Ook geen bevestiging van hen gehad dat ze mijn retour op 29 mei hebben ontvangen.
Ik wacht het nog even af.
HorsePassion schreef:Ik bestel er niet meer omdat de klantenservice echt slecht is.
Je moet ook veel te lang op je bestelling wachten en ze zijn idd niet betrouwbaar.
Doen beloftes maar er komt niets van terecht.
En zijn inderdaad erg traag met reageren en terugbetalen.