Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 17:23

Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door Dochorse. Gisteren en vandaag werden de mailtjes razendsnel beantwoord. Ze sturen nu het ontbrekende deel van de bestelling naar me op. Terwijl ik natuurlijk niet kan bewijzen dat het er niet bij zat. Ik heb al een track & trace, dus het komt er daadwerkelijk aan.

Vind ik erg coulant en ben ik heel blij mee. Hier dus een goede ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 21:40

Noukie schreef:
Deken advies was bij mij: koop de duurste. Ondanks aangeven dat dit merk absoluut niet past bij mijn paard.

Je laat de slager zijn eigen vlees keuren.

Het is een WINKEL, wat verwacht je?

Zelf nadenken over een aanschaf blijkt lastig te zijn, ondanks alle mogelijkheden, en dan de fuik waar je inzwemt de schuld geven :n
Mensen wórden besodemieterd, niet zíjn...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 22:20

Nielojram schreef:
Noukie schreef:
Deken advies was bij mij: koop de duurste. Ondanks aangeven dat dit merk absoluut niet past bij mijn paard.

Je laat de slager zijn eigen vlees keuren.

Het is een WINKEL, wat verwacht je?

Zelf nadenken over een aanschaf blijkt lastig te zijn, ondanks alle mogelijkheden, en dan de fuik waar je inzwemt de schuld geven :n
Mensen wórden besodemieterd, niet zíjn...

Ze zegt toch niet dat ze m gekocht heeft?

Als een zadelmaker het duurste zadel verkoopt dat niet past is dat dan ook eigen schuld of is de dienstverlening dan gewoon slecht?

Het advies over dekens is een dienst die ze zelf aanbieden. Tis niet dat je de Epplejeck uit het niets vraagt wat nou het beste deken is.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 22:24

Nou idd, wauw wat een reactie. Natuurlijk heb ik die deken niet gekocht! Maar als je als winkel jezelf profileert als zijnde ontzettend goed in advies,dan moet je ook advies geven. Zeker als je verschillende merken en pasvormen verkoopt.
Gelukkig geeft mijn zadelmaker beter advies, precies wat Ayasha zegt dus

En eerlijk? Zelfs bij EJ is het deken advies tot dusver nog beter dan bij dochorse :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 22:35

Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met Dochorse.
Bestellingen snel verzonden en ook snel reactie van de klantenservice.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 18:19

Ik kreeg binnen twee dagen de ontbrekende delen van mijn bestelling geleverd. Ondertussen werd elk mailtje vlot beantwoord. Heel fijn (en een opluchting na wat ik hier las). Balen voor degenen die een mindere ervaring hadden.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:31

Ik heb ook goede ervaringen met DocHorse. Snelle verzending, het komt goed aan en mails/whatsapp wordt ook snel en goed beantwoord.

Dat een product niet bevalt kan de webwinkel niks aan doen, ik vind dat ze netjes hebben meegedacht. Als het al gebruikt is zullen ze het ook niet meer terug nemen dus dan is het je verlies nemen helaas.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 23:37

pluisje88 schreef:
De levering op zich was prima. Daarna een klacht ingediend over dit artikel en daar is niet goed mee omgegaan.

Ik had een cal rei topacio dekje besteld. Paard schuurde haar rug open met dit dekje en dekje kroop onder het zadel uit. Reactie van doc horse in eerste mail: ik had niet goed gepoetst ofzo want dit kon niet.

In de tweede mail kwam het omdat mn zadel niet zou passen ( heb dit paard en zadel al 10 jaar en elk ander dekje maak ik niet eens vast zelfs. Ligt als een huis. Ik moest maar een zadel passer laten komen want aan het dekje kon het echt niet liggen.

Daarop antwoordde ik dat het zadel prima past omdat ik met wel 20 andere dekjes, inclusief een stok oude en totaal versleten cal rei (die ik dus wilde vervangen) er totaal geen probleem is, alleen met dit dekje.

Hun reactie; we zien dat er een pad onder het zadel zit. Dat is niet nodig en we adviseren deze eraf te halen. Daarop heb ik geantwoord dat dat een wow lucht pad is voor de extra bescherming voor de rugspieren van mijn pssm paard en dat ik het bijzonder vond dat zij van afstand konden zeggen dat die niet nodig was.

Hun reactie daarop; nouja als je je zadel niet wilt aanpassen prima maar dat is niet ons probleem. Met het dekje is in ieder geval zeker niks mis.

Dit heen en weer gemaild heeft weken geduurd. Nog geen maand na de laatste mail; nieuw cal rei dekje in het assortiment. Met je raadt het;) wol tegen het schuren aan de rand van het dekje. Zou dat dekje graag nog een keer proberen maar ik wil niet meer bij doc horse bestellen.

Vreemde correspondentie. Staan de dekjes overigens wel om bekend en daar kan Dochorse weinig aan doen.
De mailwisseling natuurlijk wel.

Bestelde vroeger vaak bij ze, laatste tijd minder. Vind communicatie traag en dat van de volgende werkdag bezorgd is bij mij nog nooit gebeurd. Altijd pas de volgende werkdag verzonden en dat is behoorlijk irritant als dat de reden is om voor hun winkel te kiezen.

HorsePassion

Re: Ervaringen gevraagd DocHorse.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-24 22:19

Ik heb mijn terugbetaling nog niet binnen. Ook geen bevestiging van hen gehad dat ze mijn retour op 29 mei hebben ontvangen.
Ik wacht het nog even af.

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 23:58

HorsePassion schreef:
Ik heb mijn terugbetaling nog niet binnen. Ook geen bevestiging van hen gehad dat ze mijn retour op 29 mei hebben ontvangen.
Ik wacht het nog even af.

Ik had destijds bij een retour ook geen bevestiging ontvangen, doen ze blijkbaar niet standaard. Had na een week gemaild hoe het ervoor stond en toen kreeg ik diezelfde dag nog reactie dat de retour verwerkt was en het geld er met een paar dagen zou zijn

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 11:57

Ik schop het even omhoog.

Hoe ervaart iedereen het contact met dochorse?

Ik heb onlangs 20 minuten in de wacht gestaan en ik zit nog steeds te wachten op mijn geld terug voor een product dat ZIJ verkeerd hebben opgestuurd.

Ik krijg ook geen reactie op mijn mail.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-25 14:14

Ik bestel er niet meer omdat de klantenservice echt slecht is.
Je moet ook veel te lang op je bestelling wachten en ze zijn idd niet betrouwbaar.
Doen beloftes maar er komt niets van terecht.
En zijn inderdaad erg traag met reageren en terugbetalen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 14:19

HorsePassion schreef:
Ik bestel er niet meer omdat de klantenservice echt slecht is.
Je moet ook veel te lang op je bestelling wachten en ze zijn idd niet betrouwbaar.
Doen beloftes maar er komt niets van terecht.
En zijn inderdaad erg traag met reageren en terugbetalen.

Dat is ook de reden dat ik niet meer bij DocHorse bestel. De laatste keer er 2 weken achteraan gemaild, voordat ik mijn geld terug kreeg.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 15:08

Ik heb er eens een ponymaat regendeken besteld die volgens de site op voorraad leverbaar was.
Ook bij de “kassa” stond dat hij er binnen enkele dagen zou zijn.
Een week later bericht dat de deken niet leverbaar was, maar op de site stond nog steeds op voorraad
De vraag was of ik een andere wilde bestellen?
Meerdere stonden op voorraad, maar als je wilde bestellen: Niet leverbaar.
Dat vind ik dus helemaal niet netjes.
Bestelling is dus geannuleerd en eerlijk is eerlijk, binnen een paar dagen had ik mijn geld terug!
Dat dan weer wel

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 15:43

Daarom bestel ik altijd via Klarna. Als ik dan iets retour stuur hoef ik niet op m'n geld te wachten. En met klarna doen ze het wel snel afhandelen.

Wat betreft de levertijden herken ik ook.

Service bij dochorse vind ik ook slecht als er wat aan de hand is. Ik bestel alleen dingen waarvan ik zeker weet dat ik het nodig heb en daar eventueel goedkoper kan scoren dan elders.

Kokovov

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 15:45

Ik had hetzelfde als Idje. Iets zou op voorraad zijn, alleen pas toen ik de emailbevestiging van mijn bestelling kreeg, zag ik dat het pas 4-6 dagen later geleverd zou worden, als ik op vakantie zou zijn... Ik nog een keer de website gecheckt, maar daar stond nog steeds dat het op voorraad was. Klantenservice gemaild, snel antwoord gekregen: sorry fout van hen. Naja kan gebeuren, maar ik vroeg toen of, als mijn bestelling compleet was, het pas de week erop kon worden verstuurd, ivm groot pakket wat anders een week bij de buren in de gang zou staan. Dat was geen probleem, vertelde ze mij. Top, zou je denken, totdat ik 4 dagen een bericht kreeg dat mijn bestelling was verzonden. Gelukkig kon ik het bij DHL regelen dat ze pas de week erop afleverden, maar ik ga niet nog een keer bij DocHorse bestellen.