Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigOne schreef:Ook wanneer een bedrijf nergens staat ingeschreven? Dan is het een particulier zonder eigen bedrijf die wel pretendeert een bedrijf te zijn. Ik vind het aanmelden van veel nieuwe bezoekers die zonder uitzondering zeer positief zijn reden voor grote voorzichtigheid!!
Citaat:Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
Ginam schreef:Interessant topic. Ik vraag mij af wat voor voordeel hier aan zit gezien je zelf voor de stallingskosten, dierenartskosten etc moet opdraaien.
De aanschaf van een paard is vaak het goedkoopst, daarna komen pas de echte kosten.
Vroeger was er op de manege waar ik reed een constructie om te leasen. Daarbij betaalde je een vaste prijs per maand. De stalling, ontworming, hoefsmid, dierenartskosten zaten daarbij in. Paard bleef dan wel op de manege wonen. Je kreeg er zelfs een zadel bij, maar mocht er dan ook voor kiezen deze zelf aan te schaffen.
Ginam schreef:Interessant topic. Ik vraag mij af wat voor voordeel hier aan zit gezien je zelf voor de stallingskosten, dierenartskosten etc moet opdraaien.
De aanschaf van een paard is vaak het goedkoopst, daarna komen pas de echte kosten.
Vroeger was er op de manege waar ik reed een constructie om te leasen. Daarbij betaalde je een vaste prijs per maand. De stalling, ontworming, hoefsmid, dierenartskosten zaten daarbij in. Paard bleef dan wel op de manege wonen. Je kreeg er zelfs een zadel bij, maar mocht er dan ook voor kiezen deze zelf aan te schaffen.
Clairetje81 schreef:De mensen met negatieve ervaringen kom ik graag mee in contact.
Hier een pony ingeruild. Geld bijgelegd. Paard bleek verre van omschrijving. Totaal niet braaf zoals omschreven. Heeft het paard niet terug willen nemen. Met als smoes geen stallen vrij. Uiteindelijk paar 1000€ lichter. Pony had ze vrij snel verkocht. Paard uiteindelijk voor een habbekrats kunnen verkopen.