Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gigishappy schreef:http://www.bokt.nl/img/avatar/DIQihv.png
Daarbij vraagt Shaira na twee aantal weken ook “of zijn achterbeen” het wel houdt? Beetje raar allemaal
Daphara schreef:Gigishappy schreef:http://www.bokt.nl/img/avatar/DIQihv.png
Daarbij vraagt Shaira na twee aantal weken ook “of zijn achterbeen” het wel houdt? Beetje raar allemaal
Als ik jou was zou ik heel snel tot een nette oplossing met TS gaan komen en hopen dat dit topic verwijderd wordt na die tijd, want dit is echt hele slechte reclame voor jou.
De Screenshots die je zelf plaatst maken het nog erger. Ik zou me dood schamen!
Zo geef je geen paard terug, onder geen enkele omstandigheid! Als het dier een deken nodig had en de eigenaar regelt het niet, dan koop je die zelf en breng je het in rekening. Die deken is niet de hoofd reden dat dit paard zo afgevallen is. Het dier stond onder jouw toezicht en jij hebt de opdracht aangenomen, daarmee is het jouw verantwoordelijkheid om voor het welzijn van het paard te zorgen, wil of kun je dat niet, dat laat je de eigenaar het dier weer ophalen. Jij hebt TS nog een maand training aangepraat. Echt ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als inlees hoe jij de schuld bij TS wil leggen hiervoor.
Gigishappy schreef:lies schreef:Gigishappy, ik vind je screenshots weinig overtuigend. Het paard was minder mager toen ie bij jou kwam (screenshot van september is toch vrij duidelijk). Daarbij had je het paard niet moeten accepteren als je het te mager vond en al zeker niet moeten gaan trainen. Kortom, je hebt echt een fout gemaakt en het dier is idd de dupe. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en excuses aanbieden en het geld terug storten. Dit kan toch gewoon niet zo? Je naam blijft hier voor altijd staan he.. Iedereen die je straks googelt kan dit vinden. Dat wil je toch niet als bedrijf?
Zoals je kan zien in de screenshots is er 6 november met haar contact geweest, dat haar paard erg ziek is. Eigenaresse vraagt 9 dagen later een keer hoe het met paard gaat. Moreel van het verhaal, het paard kwam al mager binnen, wordt 6 november erg ziek en is daar vast en zeker ook nog wel wat door afgevallen. Maar er moet nu niet gedaan worden alsof zij een gezond paard heeft gebracht.
Bs123 schreef:Sow jij durft….
Ik heb mijn paarden al 2,5 jaar daar staan altijd de beste verzorging als er iets is staat ze meteen voor je klaar je hoeft maar te appen of te bellen. Maar jij zet jou paard op stal neer zonder deken… en het vorige paard wat je had was zo zielig gewoon op stal zetten terwijl ze drachtig is helemaal smerig en verwaarloost ook zonder deken.