Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nowiexx schreef:Niet ik die een bestelling heeft geplaatst 3 dagen geleden en nu dit topic tegenkom
Rizette schreef:Ik geloof dat over dit bedrijf ook een topic loopt op opgelicht in de paardenwereld op facebook? Daar worden ook ervaringen gevraagd met dit bedrijf. Het kan ook snel verward worden met bedrijven wiens naam er op lijkt heb ik begrepen dus kijk goed waar je besteld er zijn bedrijven met bijna dezelfde naam die wel goede service verlenen.
Rizette schreef:Ik geloof dat over dit bedrijf ook een topic loopt op opgelicht in de paardenwereld op facebook? Daar worden ook ervaringen gevraagd met dit bedrijf. Het kan ook snel verward worden met bedrijven wiens naam er op lijkt heb ik begrepen dus kijk goed waar je besteld er zijn bedrijven met bijna dezelfde naam die wel goede service verlenen.
tamaramt schreef:Hier ook slechte ervaring mee!
Op 9 Februari een voedingssupplement besteld voor €81,95. Levering was binnen 1 tot 2 werkdagen. Ik kreeg een bestel bevestiging maar vervolgens hoorde ik dagenlang niks. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar geen gehoor, meerdere mail gestuurd maar geen gehoor. Toen zowel via messenger als whatsapp contact proberen te krijgen maar dat liep allemaal heel stroef. Ze gaf aan dat de levering 2 tot 5 werkdagen was, en dat ik zelf een update zou krijgen van het transportbedrijf. Echter hoorde ik weer niks dus weer haar bericht en na een tijdje pas een reactie dat ze het uit zou zoeken en mij iets zou laten weten...inmiddels al week verder. Toen ineens een update via mail dat het pakket Zaterdag 17 Februari bezorgd zou worden. Echter op Dinsdag nog niks bezorgd gehad. Weer contact gehad en ze zou transportbedrijf bellen en mij iets laten weten. Maar heeft niks meer laten weten! Vervolgens heb ik zelf maar contact opgenomen met transportbedrijf en toen kreeg ik het pakket al binnen 2 dagen..maar er zat geen maatdop bij!! Ik heb 2 weken op mijn pakket moeten wachten en dan ook nog geen maatdop! Dus ik heb haar daarover weer gecontact en dan krijg je een berichtje dat ze die er niet bij doet! Bij een fles voedingssupplement van €82!!!
Vervolgens ben ik allerlei drogisterijen en apotheken maar afgegaan voor maatdop.
Waardeloze service, waardeloos bedrijf!
Inmiddels heeft ze de levertijd van het product ook aangepast en de prijs nog eens €15 duurder gemaakt ook!!
Ik bestel veel online voor mijn paarden maar bij paardenspullenshop zal ik NOOIT meer iets bestellen!!
Het is ook niet voor niks dat ze de optie REVIEWS PLAATSEN op haar FB pagina heeft uitstaan
xSCWx schreef:Ook mijn garantie kwestie is echt niet netjes opgelost. Uiteindelijk vanuit de fabrikant zelf vervanging gehad want het duurde inmiddels al een maand of 7.
tjarda_auke1 schreef:xSCWx schreef:Ook mijn garantie kwestie is echt niet netjes opgelost. Uiteindelijk vanuit de fabrikant zelf vervanging gehad want het duurde inmiddels al een maand of 7.
Ik neem aan dat dit over een batterij gaat ? Deze was maanden niet leverbaar, ik heb meerdere keren dit geprobeerd bij de leverancier en zij hebben uiteindelijk in overleg met mij het inderdaad direct aan u geleverd om verdere vertraging tegen te gaan.
AvocadoMi schreef:Hier ook een slechte ervaring. Op 1 april een bestelling gedaan maar nooit ontvangen (+/- €50,00). Geen enkel contact kunnen krijgen via mail, whatsapp of Facebook messenger.
AvocadoMi schreef:Hier ook een slechte ervaring. Op 1 april een bestelling gedaan maar nooit ontvangen (+/- €50,00). Geen enkel contact kunnen krijgen via mail, whatsapp of Facebook messenger.
JECKYLL schreef:Inmiddels al je bestelling binnen Alabaster?
Ik heb vorige week iets besteld en daar geen bestel- of verzendbevestiging van ontvangen. Zag gister dit topic en heb haar via facebook een berichtje gedaan en daar reageerde ze vanochtend op dat het dag erna verzonden is. Gevraagd om een track & trace maar tot nu toe nog geen antwoord. Ik wacht nog niet zolang maar vind niet netjes om geen bevestiging te sturen.
Ik heb vorige week iets besteld en daar geen bestel- of verzendbevestiging van ontvangen. Zag gister dit topic en heb haar via facebook een berichtje gedaan en daar reageerde ze vanochtend op dat het dag erna verzonden is. Gevraagd om een track & trace maar tot nu toe nog geen antwoord. Ik wacht nog niet zolang maar vind niet netjes om geen bevestiging te sturen.
tjarda_auke1 schreef:JECKYLL schreef:Inmiddels al je bestelling binnen Alabaster?
Hoi vanmorgen zat ik bij de fysio, zoals aangegeven zou ik pas later op de dag vandaag tijd hebben om te kijken in de pc...sorry daarvoor... maar volgens mij heb ik u net geantwoord?