Ervaring paardenspullenshop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 21:30

Ik hoop stiekem dat mijn probleem met ze wel netjes wordt opgelost, maar gezien de ervaringen hier…

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 21:45

Niet ik die een bestelling heeft geplaatst 3 dagen geleden en nu dit topic tegenkom :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:33

Nowiexx schreef:
Niet ik die een bestelling heeft geplaatst 3 dagen geleden en nu dit topic tegenkom :+

Bij mij kwam het wel heel netjes snel aan. Alleen is er een fout in hun webshop geweest waardoor mijn extra informatie voor het bestellen van de mysterie box verloren is gegaan en ik nu met een volledig niet bruikbare box zit. Nou vooruit de koekjes kan ik gebruiken en de hoevenkrabber.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:50

Ik geloof dat over dit bedrijf ook een topic loopt op opgelicht in de paardenwereld op facebook? Daar worden ook ervaringen gevraagd met dit bedrijf. Het kan ook snel verward worden met bedrijven wiens naam er op lijkt heb ik begrepen dus kijk goed waar je besteld er zijn bedrijven met bijna dezelfde naam die wel goede service verlenen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:15

Ik mag mijn box terugsturen en dan krijg ik een nieuwe. Dus dat aanbod is wel netjes.

Miss_piggy88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 19:03

Rizette schreef:
Ik geloof dat over dit bedrijf ook een topic loopt op opgelicht in de paardenwereld op facebook? Daar worden ook ervaringen gevraagd met dit bedrijf. Het kan ook snel verward worden met bedrijven wiens naam er op lijkt heb ik begrepen dus kijk goed waar je besteld er zijn bedrijven met bijna dezelfde naam die wel goede service verlenen.

Dat is paardenspullen.shop dus niet paardenspullenshop.nl paardenspullen.shop zijn buitenlandse scammers die de goede naam van dit bedrijf met hun gedoe slopen

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 09:55

Rizette schreef:

Hoi, dit gaat niet over mijn bedrijf:) ik heb paardenspullenshop.nl en niet paardenspullen.shop . ik werk zelf ook bij opgelicht in de paardenwereld;)

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 10:01

tamaramt schreef:
Hier ook slechte ervaring mee!
Op 9 Februari een voedingssupplement besteld voor €81,95. Levering was binnen 1 tot 2 werkdagen. Ik kreeg een bestel bevestiging maar vervolgens hoorde ik dagenlang niks. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar geen gehoor, meerdere mail gestuurd maar geen gehoor. Toen zowel via messenger als whatsapp contact proberen te krijgen maar dat liep allemaal heel stroef. Ze gaf aan dat de levering 2 tot 5 werkdagen was, en dat ik zelf een update zou krijgen van het transportbedrijf. Echter hoorde ik weer niks dus weer haar bericht en na een tijdje pas een reactie dat ze het uit zou zoeken en mij iets zou laten weten...inmiddels al week verder. Toen ineens een update via mail dat het pakket Zaterdag 17 Februari bezorgd zou worden. Echter op Dinsdag nog niks bezorgd gehad. Weer contact gehad en ze zou transportbedrijf bellen en mij iets laten weten. Maar heeft niks meer laten weten! Vervolgens heb ik zelf maar contact opgenomen met transportbedrijf en toen kreeg ik het pakket al binnen 2 dagen..maar er zat geen maatdop bij!! Ik heb 2 weken op mijn pakket moeten wachten en dan ook nog geen maatdop! Dus ik heb haar daarover weer gecontact en dan krijg je een berichtje dat ze die er niet bij doet! Bij een fles voedingssupplement van €82!!!
Vervolgens ben ik allerlei drogisterijen en apotheken maar afgegaan voor maatdop.
Waardeloze service, waardeloos bedrijf!
Inmiddels heeft ze de levertijd van het product ook aangepast en de prijs nog eens €15 duurder gemaakt ook!!
Ik bestel veel online voor mijn paarden maar bij paardenspullenshop zal ik NOOIT meer iets bestellen!!
Het is ook niet voor niks dat ze de optie REVIEWS PLAATSEN op haar FB pagina heeft uitstaan

Bij deze fles van naf zit nooit een maatdop, deze krijgen wij ook zonder aangeleverd. de prijzen ga ik zelf niet over deze worden vannuit de leverancier bepaald.

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 10:03

xSCWx schreef:
Ook mijn garantie kwestie is echt niet netjes opgelost. Uiteindelijk vanuit de fabrikant zelf vervanging gehad want het duurde inmiddels al een maand of 7.

Ik neem aan dat dit over een batterij gaat ? Deze was maanden niet leverbaar, ik heb meerdere keren dit geprobeerd bij de leverancier en zij hebben uiteindelijk in overleg met mij het inderdaad direct aan u geleverd om verdere vertraging tegen te gaan.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 13:51

tjarda_auke1 schreef:
xSCWx schreef:
Ook mijn garantie kwestie is echt niet netjes opgelost. Uiteindelijk vanuit de fabrikant zelf vervanging gehad want het duurde inmiddels al een maand of 7.

Ik neem aan dat dit over een batterij gaat ? Deze was maanden niet leverbaar, ik heb meerdere keren dit geprobeerd bij de leverancier en zij hebben uiteindelijk in overleg met mij het inderdaad direct aan u geleverd om verdere vertraging tegen te gaan.

Met de fabrikant was het binnen 2 dagen geregeld met directe communicatie versus ong. 7 maanden met ontbrekende communicatie.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 18:11

Ik heb eerder al aangegeven wel goede ervaringen te hebben met deze webshop en ook vorige week gewoon weer besteld.
Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling weer binnen.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 15:51

Ik had ook eerder gemeld een prima ervaring gehad te hebben. Laatst weer zo'n mysterybox en weer geslaagd. Dus van mij een positieve review.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 16:10

Ik heb hier van de week een deken besteld. De bestelde maat bleek toch niet op voorraad en daar ben ik keurig over gebeld. Ik heb met iets bijbetalen een andere deken in de door mij gewenste maat besteld. Die was met 2 dagen binnen, dus supernetjes!
@Tjarda; ik zou wel overwegen om klanten de keuze te geven tussen een andere bezorgdienst: mijn pakket was in!!!! de GFT bak gegooid terwijl mijn man gewoon thuis was…echt niet ok van DPD 8)7

AvocadoMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:30

Hier ook een slechte ervaring. Op 1 april een bestelling gedaan maar nooit ontvangen (+/- €50,00). Geen enkel contact kunnen krijgen via mail, whatsapp of Facebook messenger.

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 00:06

AvocadoMi schreef:
Hier ook een slechte ervaring. Op 1 april een bestelling gedaan maar nooit ontvangen (+/- €50,00). Geen enkel contact kunnen krijgen via mail, whatsapp of Facebook messenger.

ik heb geen openstaande orders van 1 april er is slechts 1 order van die dag rond de 50 euro en die is terugbetaald, daar is ook contact over geweest. Order 11693

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 19:37

AvocadoMi schreef:

Ik heb nogmaals alles nagekeken ook de mislukte of door Klarna afgewezen betalingen ..
Uw bestelling is werkelijk nergens te vinden dus graag zie ik dat u contact opneemt of nog goed nakijkt bij welk bedrijf er besteld is .

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:01

Waarschijnlijk heb je besteld bij paardenspullen.shop en niet bij paardenspullenshop.nl

Echt balen tjarda dat zij jouw naam naar de ****** gooien.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 23:09

@tjarda_auke1 Ik heb vorige week een bestelling bij je webshop gedaan maar na een bestel bevestiging niks meer vernomen. Ik heb gemaild je contact formulier ingevuld en via facebook geprobeerd contact te krijgen maar tot nu toe nog geen reactie. Ik hoop dat het via deze weg nu wel lukt. Bestelling 12786

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 17:46

Inmiddels al je bestelling binnen Alabaster?

Ik heb vorige week iets besteld en daar geen bestel- of verzendbevestiging van ontvangen. Zag gister dit topic en heb haar via facebook een berichtje gedaan en daar reageerde ze vanochtend op dat het dag erna verzonden is. Gevraagd om een track & trace maar tot nu toe nog geen antwoord. Ik wacht nog niet zolang maar vind niet netjes om geen bevestiging te sturen.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:40

Wat raar… ik kreeg wel gewoon een bestelbevestiging. Zit er niks in je spam?

Miss_piggy88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:41

JECKYLL schreef:

Ik heb vorige week iets besteld en daar geen bestel- of verzendbevestiging van ontvangen. Zag gister dit topic en heb haar via facebook een berichtje gedaan en daar reageerde ze vanochtend op dat het dag erna verzonden is. Gevraagd om een track & trace maar tot nu toe nog geen antwoord. Ik wacht nog niet zolang maar vind niet netjes om geen bevestiging te sturen.

Als ze vanmorgen reageerde is ze misschien druk ? Misschien ff afwachten ? Mensen zitten niet altijd 24/7 achter hun tikdoos

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 19:09

JECKYLL schreef:

Hoi vanmorgen zat ik bij de fysio, zoals aangegeven zou ik pas later op de dag vandaag tijd hebben om te kijken in de pc...sorry daarvoor... maar volgens mij heb ik u net geantwoord?

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 06:44

tjarda_auke1 schreef:
JECKYLL schreef:

Hoi vanmorgen zat ik bij de fysio, zoals aangegeven zou ik pas later op de dag vandaag tijd hebben om te kijken in de pc...sorry daarvoor... maar volgens mij heb ik u net geantwoord?

Klopt, je zegt dat het pakketje de volgende dag (13-09) verstuurd is en liet mij hiervan een printscreen zien met een pakketnummer. Dit pakketnummer is niet traceerbaar en je zei op dinsdag 17-09 dat je de volgende dag langs het pakketpunt zou gaan waar je deze hebt afgegeven. Na mijn berichtje hier op Bokt vroeg je of ik mijn bestelling misschien niet meer wilde. Heb toen aangegeven dat ik het jasje juist graag wilde hebben en misschien nog wel een wilde bestellen omdat het een mooie aanbieding was. Heb vrijdag en zaterdag nog een berichtje gedaan met de vraag of je al meer weet? Het pakketnummer is nog steeds niet traceerbaar maar ik krijg geen antwoord. Je plaatst onderwijl wel berichten op facebook.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 22:36

JECKYLL schreef:

Ik heb uiteindelijk contact gekregen en mijn bestelling geannuleerd. Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 18:07

tjarda_auke1 schreef:
Hoi, dit gaat niet over mijn bedrijf:) ik heb paardenspullenshop.nl en niet paardenspullen.shop . ik werk zelf ook bij opgelicht in de paardenwereld;)

Nou, dat zegt ook genoeg... :')