Niet alleen de HCE stopt, het regent op het moment aanvragen voor stalling. Het is huilen met de pet op. Mag mijzelf gelukkig prijzen met de stalling waar we staan (oude drafbaan in Valthe/Klijndijk) Maar die hebben ook al een wachtrij. Wist trouwens niet dat Heineke ging bijbouwen? Slim! Die hebben grond zat, zou het ook doen als ik hun was.
Wat zonde. En er is al zo weinig in de buurt qua pension.
Alja
Geplaatst: 03-01-25 17:25
belle_boef schreef:
Stopt hce met alleen pension of helemaal als manege
Lessen 1 febr Stalling 1 mrt
Ratjetoe
Geplaatst: 14-09-25 07:37
Al een wat ouder topic maar ik ben toch benieuwd of er nog aanbod is aan pensionstalling fullservice waar de paarden hele dag eruit komen en vooral voldoende ruwvoer krijgen. Iig met binnenbak.
Gezien het grensgebied..wellicht weet iemand ook iets in duitsland?
Mijn paard staat bij de Aner Hoeve in Ane. We hebben niet veel verloop dus ik weet niet of er uberhaupt plek is, maar het is dan ook een topplek. Afgelopen maanden stonden ze 24/7 buiten op de wei (paarden waarvan de eigenaren dat wilden gingen 's nachts op stal) In de winter staan ze ook zeker 12u buiten in ruime paddocks met vriendjes. Altijd ruwvoer, automatische drinkbakken etc. Grote buitenbak (vrijwel altijd te rijden) en kleine binnenbak.
Ja dat zou heel goed kunnen. Niet voor niets dat ik 40 rijd voor stal. Het is 1 van de weinige stallen die eea echt goed op order hebben. Plus een heel fijn groepje mensen dat er staat, dus dat doet de eigenaresse gewoon heel goed.
Ik was daar afgelopen zomer op oefenwedstrijd en was echt netjes voor elkaar met een goede sfeer.
Benfan
Geplaatst: 16-09-25 17:16
De stalling aan de Stieltjeskanaal nabij Emmen komt binnenkort te koop. Dus als iemand nog een zwaar verwaarloosde stalling (paddock paradise) met camping wil hebben.. sla je kans. Wel eerst een schoon grond verklaring aanvragen ivm puin dat daar gestort is IN het gebied van de paarden, het glas vliegt je daar net niet om de oren.
Klopt, ze hebben daar tinkers staan. Ik denk dat ze zich extreem hebben verkeken op de kosten en het werk dat een camping en zoveel paarden bij elkaar met zich meebrengt.
Je moet er nu echt grof aan het werk gaan. Waar de paarden staan kan wel een shovel gebruiken. Je kan er echt wat van maken daar, maar dan moet je wel van heel hard werken houden.