Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
LuffB schreef:…..
Ik zal morgen een nieuwe foto maken van hoe het er nu uit ziet.
Hopelijk hebben jullie er wat aan om de resultaten te zien, ikzelf ben er erg blij mee!
LuffB schreef:@Frantier,
Ik heb de rugpad laatst gekocht, die zou echt te groot zijn voor het been. Geen ervaring met de halspad, mijn logica was dat de rug pad ook wel op de hals moest passen (dat klopt ook). Ik ben wel echt blij met de aanschaf en werking.
Let wel ook op dat de strap die erbij zit echt lang is, dus om hem stevig om het been te krijgen zou je iets anders moeten verzinnen dan die strap denk ik. Of het zelf moeten willen vasthouden.
Ze raden het af om er iets overheen te leggen, dus een bandage om hem op zijn plek te houden lijkt me niet handig en geeft misschien ook teveel druk op de pad en de pad kan de beenvorm ook niet zo makkelijk volgen natuurlijk.
Ladyson schreef:Feline heeft uitgebreid gevlogd over Cellkick en peesblessure bij haar paard voor de geïnteresseerden, maar dat is geen hond met vetbulten.
Taucha schreef:LuffB schreef:…..
Ik zal morgen een nieuwe foto maken van hoe het er nu uit ziet.
Hopelijk hebben jullie er wat aan om de resultaten te zien, ikzelf ben er erg blij mee!
Hi LuffB, hoe gaat het ondertussen met de pony? Hoe lang heeft het proces uiteindelijk geduurd en is de mok daarna ook niet meer terug gekomen?
Sachertorte schreef:De meningen hier zijn waardevoller. Ik denk erover om er eentje aan te schaffen voor een van de paarden vanwege SI klachten, maar wil me dan verder nog verdiepen en het hoe en waarom. En pas nadat ik mijn paard voor controle bij de kliniek heb laten zien en de mening van de orthopeed heb gehoord over dit apparaat.
Sachertorte schreef:Niet geheel onbelangrijk; hoelang gaat de batterij ongeveer mee?
Ladyson schreef:Feline heeft uitgebreid gevlogd over Cellkick en peesblessure bij haar paard voor de geïnteresseerden, maar dat is geen hond met vetbulten.