Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:Ik zou mijn dieren ook niet op 2,5 uur reistijd zetten of laten staan. Zelfs niet als er iemand is die er elke dag voor zorgt. Vakanties zijn echt de hoge uitzondering dat ik niet in de buurt ben. Dus dat begrijp ik absoluut.
Soms is een lange zoektijd een voordeel en soms een nadeel TS.
Is de stal van Jelle24 niet wat je zoekt? Zij heeft een plekje, maar is niet actief op zoek naar iemand. Misschien eens kennis gaan maken als je een dagje die kant op gaat?
BeFunny, jij mag wel een beetje dimmen, met je grote giechel.
mvdende schreef:GamblersCup schreef:Ik zou mijn dieren ook niet op 2,5 uur reistijd zetten of laten staan. Zelfs niet als er iemand is die er elke dag voor zorgt. Vakanties zijn echt de hoge uitzondering dat ik niet in de buurt ben. Dus dat begrijp ik absoluut.
Is de stal van Jelle24 niet wat je zoekt? Zij heeft een plekje, maar is niet actief op zoek naar iemand. Misschien eens kennis gaan maken als je een dagje die kant op gaat?
Het gaat om 1 dagje om even in real life te kunnen kijken bij verschillende stallen zoals ik begrepen had.
Voor één dagje zou het geen probleem moeten zijn om je paard wat minder te zien.
Jelle24 schreef:bren979 schreef:Volgens mij bieden deze mensen soms een plek in het weiland naast het bos aan. Weinig faciliteiten, maar dat wil je volgens mij niet. Nu staat er geen advertentie voor weidegang op mp, maar je kan altijd vragen toch?
Leuke lease pony midden in de Soester duinen
€ 95,00
https://link.marktplaats.nl/m1806207168 ... ialbuttons
Heb idd geen advertentie mbt pensionklanten.
Wel en plekje maar niet actief opzoek, we zijn een hecht en klein clubje dus de sociale klik onderling is ook erg belangrijk.
Ik heb idd geen faciliteiten
Water, stroom en een creatieve zadelkast dan heb je het wel gehad.
Wel km aan ruiterpaden en de soesterduinen
GamblersCup schreef:Ik zou mijn dieren ook niet op 2,5 uur reistijd zetten of laten staan. Zelfs niet als er iemand is die er elke dag voor zorgt. Vakanties zijn echt de hoge uitzondering dat ik niet in de buurt ben. Dus dat begrijp ik absoluut.
Happyhrs schreef:Hoi!
Ik ga geen namen noemen niks maar ik krijg ook veel berichten van mensen die bepaalde plekken afraden ( van mensen die reageren of algemeen )
En ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet, heel veel kan op eerste opzicht perfect lijken maar sommige verhalen die ik voorbij hoor komen.. ik word gewoon een beetje bang.
Want echt het laatste wat ik wil is dat ze in slechte omstandigheden komt te staan en al helemaal niet dat ik er niks van af zou weten.. en dat is bij de mensen waar ik van hoor wel zo geweest
Pas na weken of maanden er achter komen dat er gewoon nooit goed met de paarden is omgegaan.. ik vertrouw echt niet zo maar alles en iedereen die mij iets verteld etc.
maar wil hier wel echt voorzichtig mee zijn.
Als ik een verkeerde plek kies en ik kom er achter dat ze lange tijd verwaarloosd zou worden vergeef ik mijzelf dat niet.
Ik heb helaas nou echt niet ( na de verhuizing ) elke dag tijd om naar stal te gaan.. vind ik zelf echt niet leuk maar om persoonlijke redenen kan dat gewoon echt niet, dat is ook waarom ik echt een stalling zoek
( nogmaals dit gaat niet perse om mensen die gereageerd hebben op mijn topic, ook waarschuwingen vooraf van bepaalde plekken )
BeFunny schreef:Happyhrs schreef:Hoi!
Ik ga geen namen noemen niks maar ik krijg ook veel berichten van mensen die bepaalde plekken afraden ( van mensen die reageren of algemeen )
En ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet, heel veel kan op eerste opzicht perfect lijken maar sommige verhalen die ik voorbij hoor komen.. ik word gewoon een beetje bang.
Want echt het laatste wat ik wil is dat ze in slechte omstandigheden komt te staan en al helemaal niet dat ik er niks van af zou weten.. en dat is bij de mensen waar ik van hoor wel zo geweest
Pas na weken of maanden er achter komen dat er gewoon nooit goed met de paarden is omgegaan.. ik vertrouw echt niet zo maar alles en iedereen die mij iets verteld etc.
maar wil hier wel echt voorzichtig mee zijn.
Als ik een verkeerde plek kies en ik kom er achter dat ze lange tijd verwaarloosd zou worden vergeef ik mijzelf dat niet.
Ik heb helaas nou echt niet ( na de verhuizing ) elke dag tijd om naar stal te gaan.. vind ik zelf echt niet leuk maar om persoonlijke redenen kan dat gewoon echt niet, dat is ook waarom ik echt een stalling zoek
( nogmaals dit gaat niet perse om mensen die gereageerd hebben op mijn topic, ook waarschuwingen vooraf van bepaalde plekken )
Ik ga een poging wagen.
Want wederom ga je af op verhalen van mensen. Zo kom je nergens, overal heeft iemand wel eens een negatieve ervaring en vergeet niet dat er misgunst of jaloezie kan spelen.
Ga dus op zijn minst zelf kijken of kijk of iemand uit die buurt kan kijken voor je en desnoods een stukje filmen. Zoals ik eerder probeerde aan te geven denk in oplossingen en niet in problemen. En laat je niet lijden door wat anderen zeggen.