Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happyhrs schreef:Muiz schreef:In die omgeving staan ook veel paarden aan huis. Als je eens een dagje stallen gaat kijken kan je bij die paarden aan huis stallen briefjes in de bus doen? Zeker als je alleen weidegang en bos wilt is dat misschien makkelijker dan stallen die sowieso vol zitten.
Daar is helaas meestal het probleem, dat hun paarden gewoon op stal staan snachts en met slecht weer, waardoor veel geen schuilstal hebben.. dat vind ik wel belangrijk als er geen stal is.. droog en uit de wind kunnen staan is voor elk paard wel een levensbehoefte
RianneH schreef:Waar is er over spoed gesproken eigenlijk, TS heeft toch nog drie maanden in de OP?
sanne1221 schreef:Van Vulpen Hollandsche Rading
24/7 weidegang en geen binnenstallen.
150 euro per maand.
bos dicht in de buurt.
Zondag gesloten.
Happyhrs schreef:Muiz schreef:
Wat is het probleem dan? Als ze een stal hebben voor in de nacht is er toch een stal? En je wilt toch juist in de avond op stal zeg je in je OP?
Zou inderdaad voor nu op Judith's aanbod in gaan en daarna pas zoeken naar wat anders als je in de buurt woont en weet wat je zoekt.
Koekie73 schreef:Ehm je schrijft dat het een stressvolle situatie voor je is. Dat je geen tijd hebt om een dag te gaan zoeken. Daarmee geef je de indruk dat je erg omhoog zit. Dan wordt je een tijdelijke plek aangeboden maar dat sla je af omdat er niet direct bos in de buurt is.
Kun je je voorstellen dat dat mensen verbaast? En vervolgens reageer je niet bepaald sympathiek op mensen hier die alleen maar willen helpen.
Succes met je zoektocht in ieder geval, ik wens je een fijne plek
Fitzroy schreef:Misschien moet je je bedenken dat de 2 dingen die jij wilt, niet zo makkelijk te vinden zijn in die omgeving. En dat mensen met opties komen die weliswaar niet aan die 2 dingen voldoen maar je wel van dienst willen zijn.
SusanH schreef:Ik kwam deze nog tegen: https://pensionstalevers.nl/tarieven/