Merel___ schreef:Ik zou denken Stal Wiggers, maar volgens mij hebben zij ook een wachtlijst.
Hier sta ik inderdaad op de wachtlijst ook. Dit lijkt me echt een top plek! Alleen sta ik al best een poos op de wachtlijst en hij is ook best lang..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LuckyLuna schreef:Merel___ schreef:Ik zou denken Stal Wiggers, maar volgens mij hebben zij ook een wachtlijst.
Hier sta ik inderdaad op de wachtlijst ook. Dit lijkt me echt een top plek! Alleen sta ik al best een poos op de wachtlijst en hij is ook best lang..
Sterre98 schreef:LuckyLuna schreef:Heeft iemand ervaring met het Twentse Veld? Ben hier wezen kijken. Maar heb niemand gesproken.
Komen ze daar wel genoeg buiten?
Ik dacht eigenlijk van niet.
En je hebt te maken met de opleiding paardenhouderij en de manege natuurlijk.
Kiss1990 schreef:@LuckyLuna: In de verdrukking bij de uitloop stal bij Pegge wordt wel knap werk. Ik weet niet of je de stal zelf hebt gezien maar dat gaat echt niet lukken met het aantal paarden die er gehouden worden.
De afstand naar de buitenbak is hooguit 1 minuut over straat en dan ben je op de oprit van pegge dus met 3 minuten ben je in de bak.
Je kan ze altijd bellen om een afspraak te maken. Toen ik er stond (welliswaar aan de pensionstal kant) hadden ze nog wel plek.
Ik heb daar 3 jaar gestaan en ben er weg omdat ik mijn paard nu bij huis heb maar ik was er wel tevreden over, overal is er iets wat je zelf anders zou willen maar dat ga je nergens tegen. Ik ken veel mensen die tevreden zijn over de uitloopstal maar ken ook verhalen van mensen die er weg zijn gegaan omdat er onbeperkt hooi tot de beschikking is en haar paard er te vol van werd. Het moet natuurlijk wel bij jou en je paard passen
LuckyLuna schreef:Kiss1990 schreef:@LuckyLuna: In de verdrukking bij de uitloop stal bij Pegge wordt wel knap werk. Ik weet niet of je de stal zelf hebt gezien maar dat gaat echt niet lukken met het aantal paarden die er gehouden worden.
De afstand naar de buitenbak is hooguit 1 minuut over straat en dan ben je op de oprit van pegge dus met 3 minuten ben je in de bak.
Je kan ze altijd bellen om een afspraak te maken. Toen ik er stond (welliswaar aan de pensionstal kant) hadden ze nog wel plek.
Ik heb daar 3 jaar gestaan en ben er weg omdat ik mijn paard nu bij huis heb maar ik was er wel tevreden over, overal is er iets wat je zelf anders zou willen maar dat ga je nergens tegen. Ik ken veel mensen die tevreden zijn over de uitloopstal maar ken ook verhalen van mensen die er weg zijn gegaan omdat er onbeperkt hooi tot de beschikking is en haar paard er te vol van werd. Het moet natuurlijk wel bij jou en je paard passen
Paard van een vriendin van mij is daar omdat er gejaagd bleef worden in de hoek getrapt. De paarden hebben er in de winter niks anders dan modder en drek. Geen verreiking.
Romy1234 schreef:Saasveld een optie?
Romy1234 schreef:Fillis, aan de kant van Borne, bij het molenven.
Ik sta er al bijna 3 jaar en nog nooit zo een fijne stal gehad.
Goede faciliteiten, veel buiten, goed en onbeperkt hooi, €260 in de maand en ook een 24/7 buiten groep.
Staan er al een aantal hier op stal via mij die ook heel tevreden zijn
Kiss1990 schreef:@LuckyLuna: In de verdrukking bij de uitloop stal bij Pegge wordt wel knap werk. Ik weet niet of je de stal zelf hebt gezien maar dat gaat echt niet lukken met het aantal paarden die er gehouden worden.
Petrichor schreef:Hoe komen jullie erbij dat je bij dat je hij stal Scholten niet goed kan buitenrijden? Ik heb niet bij Scholten gestaan maar een andere stal in die buurt en je kan daar fantastisch buiten ritten maken. Je kan letterlijk alle kanten op, alleen moet je wel even weten hoe en wat.
Nico12 schreef:Petrichor schreef:Hoe komen jullie erbij dat je bij dat je hij stal Scholten niet goed kan buitenrijden? Ik heb niet bij Scholten gestaan maar een andere stal in die buurt en je kan daar fantastisch buiten ritten maken. Je kan letterlijk alle kanten op, alleen moet je wel even weten hoe en wat.
Verschil van smaak. Buitenritten Scholten is zeer matig. Ik heb er gestaan ook dit zomer 2021. Als je vanaf Scholten buiten gaat rijden en daarbij niet verboden wegen gaat nemen dan is er maar 1 redelijke ook verboden mogelijkheid, door de fietstunnel. Tevens kom je met een paard zonder ijzers helemaal niet ver, teveel harde wegen en teveel grind.