Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xelodi schreef:Onali schreef:
Maar hoelang zijn de ritten dan of krijg je voor een X aantal uur een paard?
Want zo groot zijn de rondjes daar nou ook weer niet.
Zelf doe ik meestal een rondje van 2 uur, je hebt dan een kaart waar cijfers/knooppunten opstaan waardoor je zelf de route kunt uitstippelen. Vanaf de stal kun je vrijwel meteen het bos in rijden waarna je geen enkele weg hoeft over te steken om dat rondje van 2 uur te doen.
Je komt langs een mooi meertje en heide.
Volgens mij kun je ook 3 uur kiezen maar dat raden ze geloof ik niet aan en ik heb het ook niet gedaan wegens mijn studentenbudget![]()
Zij zadelen zelf het paard voor je op dus je kunt opstappen en wegrijden.
Ineke2 schreef:Manege de IJslander in Biggerkerke ( Zeeland) de ritten zijn met goede begeleiding die duidelijk communiceert. Wat toch het meest belangrijke is als je het wat spannend vind.
Tanya schreef:Ineke2 schreef:Manege de IJslander in Biggerkerke ( Zeeland) de ritten zijn met goede begeleiding die duidelijk communiceert. Wat toch het meest belangrijke is als je het wat spannend vind.
Ik vond deze wel oke, maar niet fantastisch. Je gaat het strand op (tenminste wij hadden de strandrit) maar er zijn telkens kleine delen strand die door paaltjes worden gescheiden, dus je kunt bijna geen enkele keer een goede langere galop maken.
Onali schreef:http://leersumseveld.com/paardentramhui ... 0651603416
rondom het Leersumseveld is het nu prachtig
Deze kan ik ook aanraden! Al een aantal keer geweest en je kunt kiezen of je met of zonder begeleiding wil gaan. Erg lieve rustige paarden die niet snel schrikken en een hele mooie rit!
Ik kan zelf niet wachten om weer te gaan
Maar hoelang zijn de ritten dan of krijg je voor een X aantal uur een paard?
Want zo groot zijn de rondjes daar nou ook weer niet.