Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BM_Stables schreef:Stal pompveld adverteert nu ook onder de naam World Horse Company (oa op marktplaats). Ik zag ook een paar leuke staan, maar wel blij dat ik andere heb gevraagd om ervaringen met deze stal... Het eerste wat ik terug kreeg was 'niet doen zijn oplichters'
teugeltje schreef:BM_Stables schreef:Stal pompveld adverteert nu ook onder de naam World Horse Company (oa op marktplaats). Ik zag ook een paar leuke staan, maar wel blij dat ik andere heb gevraagd om ervaringen met deze stal... Het eerste wat ik terug kreeg was 'niet doen zijn oplichters'
Waarom zo negatief?
Mijn vriendin heeft daar een super leuke Haflinger vandaan, en heeft tegenovergestelde een hele "positieve ervaring" met world horse company/pompveld! Alles werdt keurig tot in de puntjes geregeld en goede service! Als je van een handelaar koopt moet je zelf wel goed gedane kennis opgedaan hebben?!En niet direct over een dag ijs gaan! Uiteraard ook "afzonderlijke "paard laten keuren! Ze deden echt niet moeilijk bij world horse company/pompveld ,mijn vriendin heeft haar Haflinger daar gekocht. Mag ook maand op proef en mocht het evt toch niet klikken of keuring anders uitpakken dan kon omruilen voor ander geschikt paard! Of geld terug. Ook werd de Haflinger tegen geringde vergoeding keurig thuis gebracht ik snap de negativiteit niet?
teugeltje schreef:BM_Stables schreef:Stal pompveld adverteert nu ook onder de naam World Horse Company (oa op marktplaats). Ik zag ook een paar leuke staan, maar wel blij dat ik andere heb gevraagd om ervaringen met deze stal... Het eerste wat ik terug kreeg was 'niet doen zijn oplichters'
Waarom zo negatief?
Mijn vriendin heeft daar een super leuke Haflinger vandaan, en heeft tegenovergestelde een hele "positieve ervaring" met world horse company/pompveld! Alles werdt keurig tot in de puntjes geregeld en goede service! Als je van een handelaar koopt moet je zelf wel goed gedane kennis opgedaan hebben?!En niet direct over een dag ijs gaan! Uiteraard ook "afzonderlijke "paard laten keuren! Ze deden echt niet moeilijk bij world horse company/pompveld ,mijn vriendin heeft haar Haflinger daar gekocht. Mag ook maand op proef en mocht het evt toch niet klikken of keuring anders uitpakken dan kon omruilen voor ander geschikt paard! Of geld terug. Ook werd de Haflinger tegen geringde vergoeding keurig thuis gebracht ik snap de negativiteit niet?
Mousmous schreef:Aan de andere kant kan je misschien ook waarderen dat deze paarden niet zo'n best verleden hebben en nu toch een kans op een fijn baasje hebben. Zij kopen ze zo in, ze zijn niet zo doordat ze door hun slecht behandeld zijn. Je moet gewoon geluk hebben en er doorheen kunnen kijken en er verstand van hebben, of iemand meenemen die er verstand van heeft. Wij hebben een c pony gekocht, zag er wel goed uit en is naar een goed baasje gegaan die er heel veel plezier mee heeft. Vorig jaar een cruzado gekocht. Ook niet veel vlees op, verkouden , heel bang en niet echt speciaal in beweging maar wel gewoon goed. Dier ziet er nu geweldig uit, en kan gruwelijk lopen. Je herkent hem niet meer terug. Je kan dit soort stallen links laten liggen en het er niet mee eens zijn (ik vind het ook triest hoe sommige paarden daar binnenkomen)maar aan de andere kant hebben deze paarden op deze manier nog wel een kans.