Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Jetta schreef:Je hebt mensen die hun vak als paardenhandelaar serieus nemen en je hebt mensen die hun vak als paardenhandelaar met een korreltje zout nemen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Geldt dit niet voor alles?
Er zijn ook zadelmakers en dierenartsen die je onzin verkopen. Je moet altijd met je volle verstand er bij zijn. Maar de zadelmaker die mijn paard niet meer mag aanraken ivm verkoop zadel 3 maten te krap.. daar is mijn stalgenoot helemaal happy mee en paard loopt als een zonnetje.
Earth schreef:Lesklant van mij had ook een merrie daar vandaan. Werd verkocht als braaf onder ht zadel. Daar was ze tijdens het rijden ook heel braaf, opvallend braaf. Eenmaal thuis bleek de merrie onhandelbaar, zeker voor de onzekere persoon. Ik kon er met veel moeite mee werken, maar moest dan heel vlug en handig zijn. Meisje is er 2 keer bijna mee verongelukt. Ze mocht haar terug brengen en een nieuwe 'uitzoeken'. Dat heeft ze gedaan omdat ze anders haar geld kwijt was. Dit keer wel een brave, maar die mankeerde van alles.
Merrie is overigens weer als iets van TOPBRAAF DRESSUURPAARD VOOR BEGINNENDE RUITER weer te koop gezet...
Cayenne schreef:Earth schreef:Lesklant van mij had ook een merrie daar vandaan. Werd verkocht als braaf onder ht zadel. Daar was ze tijdens het rijden ook heel braaf, opvallend braaf. Eenmaal thuis bleek de merrie onhandelbaar, zeker voor de onzekere persoon. Ik kon er met veel moeite mee werken, maar moest dan heel vlug en handig zijn. Meisje is er 2 keer bijna mee verongelukt. Ze mocht haar terug brengen en een nieuwe 'uitzoeken'. Dat heeft ze gedaan omdat ze anders haar geld kwijt was. Dit keer wel een brave, maar die mankeerde van alles.
Merrie is overigens weer als iets van TOPBRAAF DRESSUURPAARD VOOR BEGINNENDE RUITER weer te koop gezet...
Bij Meerveld of Doorstap? Om verwarring te voorkomen..
Allegra schreef:ElCamino zo'n gok heb ik met een ijslander idd ook weleens genomen. Maar dat zijn denk ik de prijzen waar ze voor opgekocht worden, daar gaan ze bij Doorstap niet voor weg in elk geval.
Anniejs88 schreef:Is er iemand hier onlangs nog geweest ? Zie 2 leuke paardjes staan op internet van hun. Ben heel nieuwsgierig maar door alle ervaringen huiverig geworden. Mocht ik langsgaan neem ik iemand mee met veel ervaring...
Anniejs88 schreef:Is er iemand hier onlangs nog geweest ? Zie 2 leuke paardjes staan op internet van hun. Ben heel nieuwsgierig maar door alle ervaringen huiverig geworden. Mocht ik langsgaan neem ik iemand mee met veel ervaring...