nine1987 schreef:En toch.. Ben je niet bang dat je met enkel duurdere producten je bestaansrecht verliest..?
De paardensport an sich is al ontzettend duur en het gros zal toch afwegingen maken.. Want een HH cap is net zo goed als een KEP.. En een qhp pad doet net zo goed z'n werk als een (weet ik veel), eskadron ofzo..
Denk je niet dat je met dit model maar (doe een gooi) 30% van de gehele "paardenklanten" aanspreekt..?
Geen verwijt hoor, maar ik ben gewoon heel benieuwd..
Ik snap wat je bedoelt, maar in de markt waarin we zitten zijn al ontzettend veel prijsvechters. Om de kwaliteit te kunnen leveren die we willen leveren, moeten we qua prijzen gewoon boven het gemiddelde zitten. Het is niet zo dat we onze producten niet verkopen aan mensen die een goed kwaliteitsproduct willen voor een passende prijs, maar daar gaat dit onderzoek niet over. We zijn nu echt een beetje op zoek naar de rijke amateur of succesvolle prof, de paardensporter die veel te besteden heeft. Die mensen blijken in de winkels te komen waar de topmerken op voorraad zijn, vandaar dat die winkels de voorkeur hebben.
Dit is even heel beknopt samengevat een heel onderzoek van zo'n 60 kantjes