Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:Ik heb mijn paard bij de Utrechtse Heuvelrug op zand staan, met alle luxe faciliteiten erbij maar vooral paardvriendelijk. Ruime stallen, binnen- en buitenluik, kniehoog stro, dagelijks met vriendjes op een paddock minstens formaat bak, ze staan altijd minimaal 8 uur per dag buiten. Voor mij is dit ideaal, mijn paard is happy en ik heb voor mezelf ook (lekker egoïstisch) luxe faciliteiten zoals een binnenbak
Ik hoef er gelukkig niet voor te verhuizen, waar ik woon is prima en stal is 20 km verderop.
Maar stel ik zou onbeperkt geld hebben, dan zou ik ergens rondom de Utrechtse Heuvelrug wel overwegen denk ik
Roux schreef:Hobbyhorse schreef:Roux wat vind jij dan een geweldige stal? Lijkt me dat je in Drenthe heel veel fijne stallen hebt?
Ik stel me dat zo voor in ieder geval haha. Wat voor huis zoek je voor je paard?
Nou, hier in de buurt (grens Drenthe/Friesland/Overijssel) valt het behoorlijk tegen.
Ideaal is:
zoveel mogelijk buiten,
schuilmogelijkheid,
genoeg en goed hooi,
voldoende vers water,
bak en liefst bos op stapafstand,
goede sfeer op stal
niet te ver van huis (moet t met de e-bike doen, auto geen optie)
mss vraag ik te veel![]()
Nikass schreef:Ghostattack schreef:Ik heb mijn paard bij de Utrechtse Heuvelrug op zand staan, met alle luxe faciliteiten erbij maar vooral paardvriendelijk. Ruime stallen, binnen- en buitenluik, kniehoog stro, dagelijks met vriendjes op een paddock minstens formaat bak, ze staan altijd minimaal 8 uur per dag buiten. Voor mij is dit ideaal, mijn paard is happy en ik heb voor mezelf ook (lekker egoïstisch) luxe faciliteiten zoals een binnenbak
Ik hoef er gelukkig niet voor te verhuizen, waar ik woon is prima en stal is 20 km verderop.
Maar stel ik zou onbeperkt geld hebben, dan zou ik ergens rondom de Utrechtse Heuvelrug wel overwegen denk ik
Ik heb dus helemaal niets met paddocks, en dan formaat bak voor acht paarden? Dat zou geen stal voor mij zijn
Nikass schreef:Ghostattack schreef:Ik heb mijn paard bij de Utrechtse Heuvelrug op zand staan, met alle luxe faciliteiten erbij maar vooral paardvriendelijk. Ruime stallen, binnen- en buitenluik, kniehoog stro, dagelijks met vriendjes op een paddock minstens formaat bak, ze staan altijd minimaal 8 uur per dag buiten. Voor mij is dit ideaal, mijn paard is happy en ik heb voor mezelf ook (lekker egoïstisch) luxe faciliteiten zoals een binnenbak
Ik heb dus helemaal niets met paddocks, en dan formaat bak voor acht paarden? Dat zou geen stal voor mij zijn
Ghostattack schreef:Met weilanden eraan vast natuurlijk, maar dat wilde je vast ook niet horen
SinneJ schreef:@Nikass, staan de jouwe dan niet in een paddock buiten het weideseizoen wat je eerder vermeldde of gewoon in een stal?