Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benzz schreef:MyChoice schreef:Als je een student van Karin Leibbrandt in je omgeving kunt vinden, dan kan je paard op eigen stal blijven staan. Moet ie alleen af en toe mee naar de leslocatie. Je hebt dan meerdere profs om je paard heen. Dierenarts, hoefsmid, osteo, craneo sacraal, infraroodonderzoek etc. En natuurlijk de revalidatietrainers. De lijntjes zijn dan kort. Dus alles gaat in overleg met elkaar. En het meest leuke ervan is dat je er zelf ook in meegenomen kan worden, en dus heel veel leert.
Ik vind persoonlijk dat clubje weggegooid geld, het nivo qua rijtechnische kennis en kunde is zo dramatisch laag daar, dat ik mijn geld voor revalidatie liever ergens anders uitgeven.
RomileyV schreef:Ik voel er weinig voor om mijn paard nu naar een revalidatie/trainingscentrum te brengen, omdat ik inderdaad eerst de diagnose wil achterhalen. Ik vind de kliniek lastig omdat ik daar slechte ervaringen mee heb, maar inderdaad zou dit misschien wel mijn eerste stap moeten zijn. Ik ga morgen direct eens rondbellen en kijken wat dan de volgende stappen zijn, bedankt allemaal voor jullie fijne berichtjes en zorgen!