Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Ineke2 schreef:Simbaa dat is wat mij nu ook het beste lijkt inderdaad, maar ik ben niet bekend in de omgeving en niet alle stallen hebben een website / moet je maar net weten
Dat had ik ook 4jaar terug.
Ik wil best voor je nadenken.
Stel je contract wordt niet verlengd wil je dan hier blijven.
Wat voor contract krijg je met bv een half jaar contract zou ik mijn paard niet verhuizen.
Mag je paard s’nachts op stal
En alpha.... hoe concreet is jouw bevinding over zeggezicht.
Bewegingsweide is iid laag verloop dat klopt.
En ze hebben een wachtlijst iid voor alle 3 verschillende vormen van stalling.
En mensen die daar staan en willen doorstromen naar de bewegingsweide hebben voorrang maar dat lijkt me normaal
Ts in de zomer zijn er ook nog staplaatsen die 24/7 op wei gaan, de bewegingsweide is het goedkoopst de ander stallen zijn iid boven de 300€
Ineke2 schreef:Paard verhuizen wil ik sowieso, mijn contract is daarbij niet zo relevant, omdat mijn paard momenteel in Hellevoetsluis staat.
Allegra schreef:Ineke, heb je je verzoek al in de ijslander groepen op Facebook gezet? Daar lezen veel meer particulieren mee die misschien een plekje over hebben. Het is jammer dat tolt.nl en het ijslander forum niet meer bestaan, zo ben ik destijds aan dat adres in Raamsdonk gekomen.
Ineke2 schreef:Allegra schreef:Ineke, heb je je verzoek al in de ijslander groepen op Facebook gezet? Daar lezen veel meer particulieren mee die misschien een plekje over hebben. Het is jammer dat tolt.nl en het ijslander forum niet meer bestaan, zo ben ik destijds aan dat adres in Raamsdonk gekomen.
Nee nog niet, is wel een goed idee
Wel in een andere groep voor stalling in NB.
Stal balemans valt al af, ik las op de website dat de paarden alleen doordeweeks worden buiten gezet.