Gezocht: paardentandarts (omgeving Groningen/Drenthe)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:10

Pieneappel schreef:
Agnes Kamps, vond ik heel prettig. Ze gaat rustig met de paarden om en legt precies uit hoe en wat ze doet.

Helaas had ik een minder gevoel bij Agnes, dus ik heb dit jaar gekozen voor Xander Tuitjens. Twee paarden met wolfskiezen, je gaat mij niet vertellen dat die alle 4 afgelopen jaar door zijn gekomen :( Was blij dat we nu gekozen hebben voor electrisch behandelen, kan de tandarts goed zien wat er moet gebeuren.

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:18

Erg goede ervaringen met Chantal van Equinoord, die doet nu al zo'n twee jaar alle paarden hier.
Rustig, duidelijke uitleg, zelf meekijken/ voelen, etc.

In de tussentijd een gastles over gebit gehad van Xander Tuitjer, die is nog een keer tussendoor geweest toen Chantal een erg lange wachttijd had, ook erg fijne ervaring mee!

Bailey2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:29

Hoi!
Ik weet niet of het nog mogelijk is om hier te reageren...zo niet, sorry!
Ik ben opzoek naar een tandarts voor mijn 2 jarige die slecht eet en alles laat vallen....
Ik ben alleen opzoek naar iemand die ook in duitsland komt...mijn paard staat net over de grens in Duitsland, zo'n 10 minuten vanaf bourtange, 15 minutes vanaf bellingwolde..

prugelpiet

Re: Gezocht: paardentandarts (omgeving Groningen/Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:34

Niek Janssen komt hier ook altijd samen met zijn dierenarts collega. Maar hoe dat zit als je maar 1 paard laat behandelen weet ik niet.

Roos Stoop ook hele fijne ervaringen mee. Hele lieve, rustige arts.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:43

Mindim schreef:
Imaani schreef:
Ik heb ook al jaren Elles Hetem. Zo blij mee! Ze mag alleen niet verdoven geloof ik. Met Vlasta geen goede ervaring..

Ze doet alles handmatig idd, wanneer verdoofd moet worden verwijst ze je door. Ontzettend geduldig met je paard en je paard voelt zich vertrouwd. Ik heb haar angstige paarden zien behandelen, ze is enorm geduldig en bij ons hebben de paarden, hoe angstig ook, haar altijd vertrouwd. Mijn paard loopt achter haar aan :D

Ik heb dezelfde ervaring.
Ze is gisteren nog bij mij geweest.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:08

Mindim schreef:
Imaani schreef:
Ik heb ook al jaren Elles Hetem. Zo blij mee! Ze mag alleen niet verdoven geloof ik. Met Vlasta geen goede ervaring..

Ze doet alles handmatig idd, wanneer verdoofd moet worden verwijst ze je door. Ontzettend geduldig met je paard en je paard voelt zich vertrouwd. Ik heb haar angstige paarden zien behandelen, ze is enorm geduldig en bij ons hebben de paarden, hoe angstig ook, haar altijd vertrouwd. Mijn paard loopt achter haar aan :D

_/-\o_ _/-\o_

Elk jaar was het weer een gevecht die tandarts. Sinds Elles gaat het een stuk beter!