Vakantie stalling nabij Putten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buxy

Re: Vakantie stalling nabij Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 15:58

Haha snap ik maflinger alleen ben ik met mijn paard nog nooit alleen naar buiten geweest dus geen idee of dat gaat lukken
:Y)

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:04

Misschien heeft Mirko bus nog plek. Stal bus , vlakbij putten.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:08

Oproepje doen voor een rijmaatje op de facebook van Sequoia stables?

Edit: mooie accommodatie heeft Mirko.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 16:17

Stal bus had geen ruimte al geïnformeerd zelfde als m&m

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:26

@Ninx, meerdere redenen, maar daar heeft TS niks aan. Wij hebben inderdaad kurkdroge zandgrond.

Bato's hoeve doet inderdaad niks online. Adres is Arnhemse karweg 10 Putten. Ik heb sinds nieuwe telefoon nummer niet meer, maar kan mn man wel vragen of die hem nog heeft.

Ook voor een weekend is een beetje fatsoenlijk staan wel fijn. Je hebt natuurlijk oke en echt niet oke. Goed ga je vrijwel niet vinden.

Jammer inderdaad dat Bus geen plek heeft.

Als het je niet om buiten rijden gaat, zou ik toch eens dichterbij je woonplaats kijken, scheelt je gedoe en reizen denk ik.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:45

Theo Hoogeveen in Putten heeft die geen plek? Die zit ook heel erg mooi midden in het bos.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:50

Wandelen door het bos met paard aan de hand wellicht een optie? Wel op het ruiterpad dus stevige (berg)schoenen aangeraden.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 18:22

Milou Huisman zit ook in Putten. Niet echt aan het bos, maar wel mooie bak en faciliteiten. En op zich kun je er wel naar buiten over zandpaden en is ook het bos best nog wel onder de man bereikbaar.
Ze neemt ook regelmatig trainingspaarden aan, en heeft dus ook plek voor tijdelijke paarden. http://www.hphstables.nl/

ellenimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:07

Wat superpony bedoelde is in Elspeet, Smorenburg aan de Middenweg. Zoek op in telefoonboek? Ik heb zogauw geen nr.. klopt idd vlakbij KNHS en tegenover heide waar je direct ruiterroute kunt volgen. Ze adverteerden ook weleens met tijdelijke stalling.
Daarbij in maart weidegang wordt een hele lastige hier in de buurt vrees ik, maar ruime paddock met ruwvoer toch prima?
succes!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 17:14

Stal Jacobs is helaas erg lastig om mee te communiceren ze reageren nauwlijks op de mail en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.

Omdat het aardig dichtbij komt heb ik ondanks de wisselende verhalen toch gereserveerd bij Sequoia stables.

De communicatie verliep fijn, ze bieden vol pension incl. gebruik van de fasiliteiten aan met meerdere uren in een paddock met ruwvoer.
Van 3 dagen in de wei krijgen ze denk ik niks. En zelf ben ik erg nieuwsgierig of de positieve of negatieve ervaringen waar zijn..

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:31

ellenimar schreef:
Wat superpony bedoelde is in Elspeet, Smorenburg aan de Middenweg. Zoek op in telefoonboek? Ik heb zogauw geen nr.. klopt idd vlakbij KNHS en tegenover heide waar je direct ruiterroute kunt volgen. Ze adverteerden ook weleens met tijdelijke stalling.
Daarbij in maart weidegang wordt een hele lastige hier in de buurt vrees ik, maar ruime paddock met ruwvoer toch prima?
succes!

Oke, ik weet geen naam. Maar een particulier naast KNHS adverteert weleens met tijdelijke stalling. Valt daar nog onder Ermelo of Uddel.

TS, voor een weekend zal het echt prima zijn hoor. Stallen zijn niet zo vies als bij een ander genoemd adres, dus die paar dagen komen vast goed.
Mocht je wel het bos in willen samen met iemand, ik rij daar altijd langs en heb super brave paarden.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 20:02

Dat zou leuk zijn superpony! Geen lange dagtocht maar een leuke rit van 1,5 uur ofzo zou ik wel heel leuk vinden!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:07

Buxy schreef:
Dat zou leuk zijn superpony! Geen lange dagtocht maar een leuke rit van 1,5 uur ofzo zou ik wel heel leuk vinden!

Onthou het maar even. Je rijdt echt direct het bos in en kan dan een heel leuk rondje doen of inderdaad een dag wegblijven, net wat je wil en hoe hard je gaat etc.
Sequoia is voor mij echt om de hoek. ;)

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 20:19

superpony schreef:
Buxy schreef:

Onthou het maar even. Je rijdt echt direct het bos in en kan dan een heel leuk rondje doen of inderdaad een dag wegblijven, net wat je wil en hoe hard je gaat etc.
Sequoia is voor mij echt om de hoek. ;)

Ik doe je tzt even bericht!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:21

Buxy schreef:
Ik doe je tzt even bericht!

Goed hoor!!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:37

Buxy schreef:
Stal Jacobs is helaas erg lastig om mee te communiceren ze reageren nauwlijks op de mail en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.

Omdat het aardig dichtbij komt heb ik ondanks de wisselende verhalen toch gereserveerd bij Sequoia stables.

De communicatie verliep fijn, ze bieden vol pension incl. gebruik van de fasiliteiten aan met meerdere uren in een paddock met ruwvoer.
Van 3 dagen in de wei krijgen ze denk ik niks. En zelf ben ik erg nieuwsgierig of de positieve of negatieve ervaringen waar zijn..

Sequoia Stables is voor een korte tijd een prima plek. Ik heb daar zelf een aantal keer gereden, aardig mensen, fantastische locatie, alleen geen weidegang. Ik zou er zelf geen paard in pension neerzetten, maar voor een kort verblijf met buitenritten .... :j

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 23:39

Je gaat het er vast leuk hebben! Voor een paar dagen is het een prima stal!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 13:44

Goed om te horen! We kijken er naar uit!

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 14:13

En TS ben je al geweest en hoe vond je de stalling en ben je het bos in geweest

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 14:25

Jaa we zijn afgelopen weekend geweest!
De stalling is goed bevallen, we werden netjes ontvangen en de stalling was prima. Verzorging voor de paarden was ook goed. We hebben fijn gebruik kunnen maken van de accommodatie en iedereen was behulpzaam.

Twee kleine minpuntjes:
Er waren zadelkasten beloofd (ik had 2 stallen dus was uitgegaan van 2 kastjes) er was maar één kastje beschikbaar, hier was geen zadel steun in en alle spullen in één kastje was te krap (gelukkig heb ik een zadelkamer in de vrachtwagen maar dat was jammer)
Hun zouden mijn paarden buiten zetten, dat was de eerste dag mis gegaan (was niet duidelijk doorgekomen bij de stal medewerker) toen ik dit aangegeven heb werdt dat gelukkig goed opgelost ze gingen eind van de middag alsnog naar buiten en de andere dagen stonden ze ook lekker buiten!

Echt het bos in is helaas niet gelukt, wel een klein stukje en daar over het eigen terrein maar mijn paard is vrij heftig en we hadden eigenlijk een fiets mee willen nemen zodat mijn vriend mee kon fietsen alleen waren we dat helemaal vergeten.

Overall was ik zeer tevreden en als ik nog eens in de buurt op vakantie zou gaan zou ik zeker weer voor deze locatie kiezen!
Afbeelding

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 15:06

Fijn dat het je goed bevallen is, scheelt dat jij er 2 mee had.
Uitdaging voor de volgende keer wel het bos in kunnen :D

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 09:40

wie is er al eens bij paardenhotel putten geweest.
Daar wil ik graag een keer heen omdat die ook gelijk aan het bos zit.

Paardenhotel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:11

Paardenhotel Putten zit inderdaad direct aan het bos!

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:10

Is het paardenhotel Putten goed bereikbaar met een veewagen?

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 23:53

meiske1577 schreef:
Is het paardenhotel Putten goed bereikbaar met een veewagen?

Heb het ff gegoogled waar het is. Dat is zeker goed bereikbaar tot de plek zelf. Hoe de plek daar is met parkeren geen idee