Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellenimar schreef:Wat superpony bedoelde is in Elspeet, Smorenburg aan de Middenweg. Zoek op in telefoonboek? Ik heb zogauw geen nr.. klopt idd vlakbij KNHS en tegenover heide waar je direct ruiterroute kunt volgen. Ze adverteerden ook weleens met tijdelijke stalling.
Daarbij in maart weidegang wordt een hele lastige hier in de buurt vrees ik, maar ruime paddock met ruwvoer toch prima?
succes!
Buxy schreef:Dat zou leuk zijn superpony! Geen lange dagtocht maar een leuke rit van 1,5 uur ofzo zou ik wel heel leuk vinden!
superpony schreef:Buxy schreef:Dat zou leuk zijn superpony! Geen lange dagtocht maar een leuke rit van 1,5 uur ofzo zou ik wel heel leuk vinden!
Onthou het maar even. Je rijdt echt direct het bos in en kan dan een heel leuk rondje doen of inderdaad een dag wegblijven, net wat je wil en hoe hard je gaat etc.
Sequoia is voor mij echt om de hoek.
Buxy schreef:Stal Jacobs is helaas erg lastig om mee te communiceren ze reageren nauwlijks op de mail en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
Omdat het aardig dichtbij komt heb ik ondanks de wisselende verhalen toch gereserveerd bij Sequoia stables.
De communicatie verliep fijn, ze bieden vol pension incl. gebruik van de fasiliteiten aan met meerdere uren in een paddock met ruwvoer.
Van 3 dagen in de wei krijgen ze denk ik niks. En zelf ben ik erg nieuwsgierig of de positieve of negatieve ervaringen waar zijn..