Haha, het lijkt meer op je willen overtuigen geloof ik, ik denk er hetzelfde over als SusanH

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:Je hebt ook nog het biobos. Is ook een pesnsionstalling. Uitrijmogelijkheden weet ik niet. Maar binnenbak en buitenbak, longeercirkel, paddock en iedere dag de wei op.
Britt1 schreef:EmptyWords schreef:Je hebt ook nog het biobos. Is ook een pesnsionstalling. Uitrijmogelijkheden weet ik niet. Maar binnenbak en buitenbak, longeercirkel, paddock en iedere dag de wei op.
Hele mooie accomodatie, en je bent ook zo in het bos via het bioterrein.
Het is echter vooral een manege en daar zijn ze dan ook het meeste op ingesteld.
Shalimar schreef:Haha ik moet wel lachen om de veronderstellingen over het publiek bij Midden Heuven. Ik heb op zowel Midden Heuven als bij Stal Loenen gestaan, sta inmiddels weer op Heuven, heb ook nog diverse andere stallen gehad in de omgeving. Maar het publiek van Heuven is niet dramatisch anders dan bij Loenen hoor. Op Heuven vooral heel veel hardwerkende penny's die een toplocatie willen voor hun paard. Stal Loenen is ook prima, maar qua zorg en faciliteiten niet vergelijkbaar met Heuven. Overigens gaan mensen soms heen en weer tussen deze twee stallen als hun persoonlijke budget daalt of stijgt, dat is wel grappig. Succes met zoeken, het aanbod met deze setting is in deze regio heel laag.
upendo schreef:xNicolx schreef:Ja dat is dan 6 uurtjes zonder. Zodra ze op stal staan krijgen ze zoveel dat je het haast als onbeperkt kan beschouwen.
Alleen wat ik in de winter niet doe is uit de wei halen en direct gaan rijden. Dan laat ik haar eerst eten, dat is soms wel lastig.
Mochten we echt geen andere stalling kunnen vinden kan dit nog wel een optie zijn in dat geval.Ze krijgen nu bij ons op de wei ook overdag niet bijgevoerd, ik merk alleen dat vooral mijn merrie daar wel last van heeft. Laat sneller haar brok liggen en is wat gevoeliger op
JustMe8484 schreef:Ncpg manege in het Bio bos biedt ook pensionstalling aan. Denk dat dat ook aardig aan je eisen voldoet. Geen idee of zij plek hebben en wat de kosten zijn maar zeker de moeite waard om even te bellen!
Wij willen bij voorkeur niet op een manege staan vanwege de grootschaligheid, de drukte en de -vaak- beperkte tijden waarop je de bak kan gebruiken. Vaak mag daar ook geen eigen instructie mee en dat wil ik het liefst wel gewoon kunnen doen zonder te overleggen.