Mijn recht? Geen gehoor van bedrijf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:30

Jolliegirl schreef:
Nou.. Ze geven aan er niets mee te doen... Want "het paard zal gelegen hebbeb en daardoor wat water in de deken gekomen..."

Schiet mij maar lek.
Heb toevallig al contact met de rechtsbijstand, dus dit kan er mooi bij!

Emmertest doen, foto’s maken en die mailen.
Bij agradi eenzelfde soort getouwtrek gehad over lekke Rhino wugs. Volgens hen had pony met de kont in de regen gestaan (ja duh) en was het ingeregend. Helemaal tot bij de oksels. Tuurlijk.
Toen we de fabrikant gingen inschakelen, ging agradi toch maar meewerken. Indien het even kan bestel ik via hen dus ook geen dekens meer.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:33

Wat vervelend! Ik heb zelf al jaren dekens van nika, regen,winterdekens met en zonder hals. En echt nooit problemen gehad. Net een nieuwe gekocht. Hopelijk blijft het probleemloos

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:40

Ik heb ook goede ervaringen met nika dekens, heb er 2 gehad en beide zijn waterdicht. Wilde er binnenkort weer 2 bestellen maar krijg toch wel m'n twijfels.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:41

De Nika deken van mijn paard is echt al 6 jaar oud en die is nog steeds best goed waterdicht! Eerste jaren echt helemaal waterdicht, na een paar jaar vind ik het niet meer dan normaal dat het minder wordt. Zeker omdat de dekens ook gewassen worden.
Vind de manier van het afhandelen van klachten echt niet net netjes op deze manier. Volgende keer denk ik minimaal 3 keer na of ik nog een deken bij Nika bestel

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 08:45

Patty14 schreef:
Nika staat ook bekend om lekkende regendekens. Iedereen die ik spreek heeft er last van (gaat alleen om de regendekens). Gevoerde deken zijn beter waterdicht.
Hier helaas zelf ook negatieve ervaring met de Regendeken van Nika. Ook een melding van gemaakt maar volgens hun was ik de eerste met een lekke deken :+.

Bij mij waren het een 300gram een 100gram en die van mijn fjord weet ik niet meer maar geen regen iig.

Jolliegirl

Re: Mijn recht? Geen gehoor van bedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:08

T gaat om een 300 grams.

Emmertest zal ik gaan doen!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:12

Nog meer slechte dekens dus :+

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:45

Ik heb voor de zekerheid ook even getest of mijn net nieuw binnen gekomen Nika deken (300 gram) goed waterdicht is, en gelukkig wel! Heb het afgelopen jaren nog nooit met mijn dekens gehad, ook niet na enkele jaren. Hele dagen in de regen lukt gewoon zonder natte plekken. Maar werd nu toch een beetje huiverig door deze verhalen! Gelukkig niks aan de hand dus.

alysha92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 13:00

Ik schrik hier ook best van...
Ook vaak nika dekens gehad voor mn shetjes..
Ze hebben leuke varianten voor leuke prijzen...ook ik wou (moet) binnenkort weer een nieuwe aanschaffen, maar ga wel twijfelen nu...
Iemand nog ergens anders leuke adresjes voor dekens met losse of vaste hals voor de kleintjes??

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 14:53

Minihorseshop?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 18:48

alysha92 schreef:
Ik schrik hier ook best van...
Ook vaak nika dekens gehad voor mn shetjes..
Ze hebben leuke varianten voor leuke prijzen...ook ik wou (moet) binnenkort weer een nieuwe aanschaffen, maar ga wel twijfelen nu...
Iemand nog ergens anders leuke adresjes voor dekens met losse of vaste hals voor de kleintjes??

Dochorse en Agradi hebben ook kleine maten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 19:00

Minihorse shop heeft fijne dekentjes. Ik heb er daar veel van. Ook de pony lijn van bucas of evt amigo is heel fijn, ook verkrijgbaar bij o.a. Agradi, hypostore en paardendrogist.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:04

Toch nog even een update.

Na een rare wending is het toch opgelost en krijg ik een nieuwe deken toegezonden van het bedrijf zelf buiten de garantie om.

Fijn. Kan de pony iig droog staan.

De emmertest zal ik uitvoeren op deze deken voor ik hem omdoe bij de pony.

Bedankt allemaal voor de tips.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:07

Wat een gedoe allemaal, hoewel de nieuwe deken waterdicht is denk ik de volgende keer nog wel 2x na voor ik een deken koop daar vrees ik :o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:09

Azmay schreef:
Wat een gedoe allemaal, hoewel de nieuwe deken waterdicht is denk ik de volgende keer nog wel 2x na voor ik een deken koop daar vrees ik :o

Ik heb altijd mn dekens daar vandaan.. Zelfs dekens voor vrienden.. Altijd aangeraden.

Ze krijgen nog een kans van me.
Ondanks dat ik de manier van communiceren en discussie alles behalve professioneel vond!

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 11:26

De nieuwe deken die ik heb gehad van ze is ook helemaal waterdicht.
Fijn dat het voor jou nu ook opgelost is!