Pensionstal omgeving didam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjanB

Berichten: 16607
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:01

Addicty schreef:
Ook hier een verder kijker. Man wat is het lastig om fatsoenlijk paarden te houden voor sommigen. Ruwvoer blijkt na bezichtiging kuil te worden, weidegang minimaal, zeer beperkt ruwvoer gevend, bak niet slepen
Ondertussen zelf aan het oriƫnteren naar stuk weiland te huren met stallen/schuilstal waar je zelf alles regelt/samen met 1 of 2 andere ruiters de boel regelt.

In omgeving Didam, kilder, beek is niet echt een voor mij bekend plekje waar ze aan onze wensen voldoen en betaalbaar zijn


Ik heb ooit zoiets gehuurd in Stokkum wie weet is er wat via marktplaats te vinden?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:44

Dit is ook een van de redenen dat ik gestopt ben met paarden. Gewoon zo lastig te vinden, vooral naar buiten is schaars hier. Je zou eens in het buitengebied van kilder kunnen neuzen. Daar zitten wat kleinere en grotere stallen prive of commercieel die wel weidegang bieden maar ook meest wel aardig vol zitten.

Hutcherson

Berichten: 7476
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Pensionstal omgeving didam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:54

Ik weet een plek die binnenkort beschikbaar komt in zevenaar. Paddock paradise dus 24/7 buiten kunnen lopen, schuilstallen, verlichte buitenbak, onbeperkte ruwvoer (hooi) en enige verzorging die gevraagd wordt is 2x per week mesten op de track en weide rest wordt gedaan. In de zomer weidegang met strookbegrazing. Hele perceel is iets groter dan halve hectare. Kleine kudde.

Addicty
Berichten: 155
Geregistreerd: 05-12-12

Re: Pensionstal omgeving didam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 13:30

Nog niets gevonden helaas. Mocht iemand in de omgeving Kilder, Loerbeek, wehl e.o. mee willen doen met samen locatie huren, dan kunnen we samen of met meerderen mss wat doen.

Nergens vind je nog een betaalbare locatie met: veeeeeel weidegang, stalling (of schuilstal), echt meer dan voldoende ruwvoer en een rijbak.
Handen zelf uit de mouwen steken is voor mij geen probleem. Dagelijks gaat niet altijd lukken, maar ben geregeld op stal.

Hoor het graag van je als iemand wat wil en / of een locatie hiervoor weet